![]() |
![]() |
#61 link |
since 09 Feb, 2001
|
Waarschijnlijk niet, maar van de extra kosten die de banken gaan aanrekenen bij het afsluiten van leningen wel.
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
Senior Member
|
Vandaag terug bij de bank langsgeweest. Ik dacht even te gaan onderhandelen om die 4,1% omlaag te krijgen.. Schoon met mijn printjes van renteopdevoet.be naar daar. Het enige wat die mannen konden doen was mij een nieuw voorstel geven van 4,2%. Jawel een VERHOGING terwijl ik daar stond met mijn printjes van mensen die aan 3,85% lenen.
Wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Karl Marx
|
Ook al gemerkt dat fortis en dexia "maar" 7 dagen geven terwijl ik van KBC 30 dagen kreeg.
Dan is de keuze rap gemaakt om eerst bij KBC te horen hoeveel ze geven en of ik de lening kan krijgen en dan een maandje te shoppen.
![]() |
![]() |
#73 link |
Senior Member
|
Als ge dit verstaat onder 'shoppen':
"Maar meneer, daar krijg ik xx%" Dan ja. Hielp het? Duidelijk niet. Vreemd genoeg caren die banken er helemaal niks om een klant te winnen/verliezen. Vandaag op de KBC zeiden ze letterlijk: dan gaat ge maar naar die andere bank. Wij gaan geen lening geven met verlies. Verlies? Wat? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
Karl Marx
|
Uiteindelijk zijt ge gewoon een nummerke voor die mensen.
![]() Spijtig dat ze u in een ander kbc kantoor doorverwijzen naar uw vast kantoor waar uw rekening staat. Anders zou ik gewoon op een ander gaan horen.
![]() |
![]() |
#75 link |
bashir_be
|
Bwa, 't kan wel helpen als uw pa mee is en die laat vallen dat hij binnenkort een mooie som trekt voor zijn pensioen
![]() Vandaag getekend. 3,49% vaste rente op 15 jaar, 35k euro.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|