![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Mijn Kindle is gisteren ook aangekomen.
Zeer tevreden over, e-ink is (beetje tot mijn eigen verbazing) echt wel aangenaam om op te lezen. En het feit dat de kindle nauwelijks iets weegt en gemakkelijk met 1 hand vast te houden (en tegelijk te bladeren) valt maakt het veel handiger dan een boek. Zeker omdat ik gewoonlijk al liggend lees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link |
Stainboy
|
Ik heb ondertussen al genoeg over het verschil tussen Ipad en Kindle geschreven. Magazines, comics = Ipad. Kindle = gewone boeken. Lees je niet veel dan gaat een occasionele ebook op je Ipad lezen je niet storen. Lees je regelmatig, koop dan Kindle. Beide toestellen hebben hun voor en nadelen. Ik zou ze beide niet meer kunnen missen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link | |
Senior Member
|
Quote:
Heb je al eens op een Kindle gelezen?
![]() |
![]() |
#29 link |
Work In Progress
|
nee
![]() moest je bij het kopen van een fysiek boek automatisch een download van de digitale versie krijgen zou ik het nog overwegen voor dagdagelijks gebruik, maar dat is nu niet. En no way dat ik ga stoppen met boekenkasten vullen. Trouwens een beetje lezer heeft genoeg oefening om zich met elk soort boek een comfortabele houding te vinden ik zie het nut wel voor op reis
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Voor op de trein komt dat ook wel van pas. Niet moeten sleuren met boeken, maar gewoon zo'n licht spul is wel handig. Ik zou er ook wel 1 willen, maar aangezien ik zelden weet of ik nu wel of niet met de trein naar mijn project moet, vind ik het toch wat veel geld om de gok te wagen.
![]() |
#31 link |
You ain't seen me, aight!
|
Wat Turtle zegt. Mijn ma is boekverslaafd, en voor ze een kindle in haar handen heeft gehad, sprak ze net zoals Wannes.
Nu heeft ze echter sinds nieuwjaar een kindle, en ze is er compleet zot van. Pas op, aan de papieren versie van de echt goede boeken zal ze nooit kunnen weerstaan, maar voor de middelmatige is ze vanaf nu meer dan tevreden met de kindle. Enigste nadeel is dat ze nu haar boeken niet meer kan uitlenen aan haar boekleesvriendinnetjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link |
World of Warcraft nerd.
|
Ik heb mij vorige week ook een Kindle gekocht, en ik ben er ook zot van! Ik las op zich niet zoveel maar sinds ik mijn Kindle heb probeer ik dagelijks toch wat te lezen... en in het weekend nu zowat de gewoonte om 's morgens een uurtje of twee in Starbucks wat serieus door te lezen.
<3 it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link | ||
Soupe du jour
|
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Senior Member
|
gisteren is mijn kindle volledig vastgelopen (toevallig na het aankopen van een boek over microsoft) was onderweg en wist de reset methode niet (15 sec slider inhouden).
voor iemand die vaak meerdere boeken tegelijk leest is het zalig, ik kan hem niet meer missen, gebruik het meestal op (zaken)reis en als ik te vroeg op een afspraak ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|