![]() |
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
![]()
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link |
Senior Member
|
Deftig isolatiemateriaal zal gigantisch veel kosten. Kameraad-drummer heeft allemaal eierdozen tegen zijn muur geplakt. Geen idee of dat werkelijk veel uitmaakt.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Senior Member
|
box-in-box-principe
http://repetitieruimtes.be/index.php...ail/box_in_box ge gaat dan wel wat verliezen in hoogte maar me dunkt dat dit geen probleem zal zijn ![]() zwevende vloer, gyproc-wand opgevuld met akoestische isolatie - géén PUR: dat heeft slechte akoestische eigenschappen - en dan kom je al een heel eind ver mee.
![]() |
#16 link | |
Junior Member
|
Quote:
Het resultaat was natuurlijk zeer aangenaam, en het resultaat was een gevoel van netheid, alles werd zeer zorgvuldig en zorgvuldig gedaan. Als gevolg daarvan, alles bleek wat we verwachtten en nog meer, zeer mooi. Nogmaals, ik wil opmerken dat alles zeer zorgvuldig is gedaan en dat de muren zeer zorgvuldig zijn bewerkt en geschuurd voor het schilderen. En als gevolg daarvan voelt het huis zich nu schoon, fris, het huis is elegant geworden en het bevalt ons zeer met zijn uiterlijk. Last edited by PatrickGirard; 25-11-2020 at 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link |
Bear Claw Lover
|
Voor wie Patrick niet gelooft, hier een foto van de plastic ring.
https://frosthead.com/img/articles-i...ute-button.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|