![]() |
![]() |
#81 link |
Senior Member
|
Ik ben aan het rondkijken naar enkele tuinkasten (laag en hoog), maar vind het aanbod behoorlijk triestig. Enkel volgende reeks heeft een lage kast met platte bovenkant en bevalt me: https://nubuiten.be/tuinkast-scala
Houten buitenmeubels kosten inderdaad genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 link | |
Ik ben er nog altijd
|
Quote:
Ik heb hier 3 offertes van 28.000 liggen voor een houten terras op poten +-30m2...
![]() |
![]() |
#83 link |
Public servant
|
Vandaag gemerkt dat de kinderen van de achterburen deze namiddag over de omheining zijn gekropen. Waarschijnlijk om hun bal te nemen ofzo.
We kunnen al dag zeggen aan onze eerste lading radijzen en de helft van onze courgettes ![]() Kutkinderen. Dit weekend plaatsen we een tijdelijke omheining 10 cm op onze grond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 link | |
wadist
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 link | |
Welingelichte bron
|
Quote:
![]() |
![]() |
#88 link |
Serious Member
|
In mijnen hof is het quasi 100% donker met bijzonder veel plaats maar ik heb totaal geen interesse in een sterrenwacht. Wa nu?
Trouwens, Kar, spreek gewoon eens met die mensen. Die kinderen wilden waarschijnlijk niets verkeerd doen maar wisten gewoon niet waar ze op stapten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Public servant
|
Die ouders zijn spijtig genoeg nogal sociale gevallen.
Toen we het huis kochten zijn we ons daar eens gaan voorstellen. Het enige dat die mens toen zei tegen ons was 'ahja' en toen deed ie de deur weer toe. De kinderen roepen heel de tijd schunnige zaken naar mijn vriendin (die kinderen zijn tussen de 4 en 8 jaar oud). Daarop heb ik de kinderen al eens aangesproken, en dan vermindert dat wel even maar een maand nadien is dat weer vollenbak. Die ouders zeggen in hun tuin nooit dag of iets anders. De enige die al eens iets zegt tegen ons is de vader van de moeder die daar soms over de vloer komt. De ouders zelf roepen ook heel de tijd op hun kinderen, alsof ze niet meer normaal kunnen communiceren met hun kinderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 link | |
the king of the divan
|
Ik kijk al uit naar de burenruzie verhalen! Binnenkort staat kar bij de vrederechter. "Jamaar mijn radijzen!" :D
![]() |
![]() |
![]() |
#95 link |
Public servant
|
Om uit de mond te komen van kinderen van 4? Zeer zeker. Het lijkt alsof die kinderen al opgevoegd worden met de notie dat een vrouw alleen is om te gebruiken of seks mee te hebben. Ze beseffen sowieso niet helemaal wat ze zeggen maar het is ergerlijk om in uwen eigen tuin zo een opmerkingen te krijgen soms.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link |
*
|
Ik zou ook eerst uitgaan van communicatie, maar als dat niet werkt...
Ik denk wel niet dat je kwaad kan zijn op die kinderen. Die roepen ook maar na wat ze hun ouders (of omgeving) horen zeggen en zien dat dat reactie uitlokt. Ik zou wel eens met die mensen praten (dan heb je het toch geprobeerd) en er wel op wijzen dat er consequenties hangen aan het stukmaken van andermans materiaal (ook al zijn het maar radijzen). Ik had als ouders, als mijne zoon dat gedaan moest hebben, gemaakt hebben dat ik iets had om het goed te maken. Ze kunnen moeilijk uw radijzen opnieuw komen zagen, maar een ander plantje in de plaats ofzo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link |
*
|
![]() Neen, serieus, ge kunt natuurlijk wel eerst proberen. Werkt het niet kunt ge nog van tactiek veranderen. En een hoge afsluiting zetten, maar ge moet al echt hoog gaan voor ze er geen bal over kunnen schoppen. Kzou dan precies toch ook gaan voor een afsluiting waar aan hun kant weinig werk is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link |
Welingelichte bron
|
't Is misschien al gewoon foutgelopen toen ge u ging voorstellen. Misschien een slechte eerste indruk gemaakt op die mensen ofzo. Dat zijn misschien ietwat meer volkse mensen, waarbij kennismaken aan de draad met een pintje beter werkt.Dan wisten ze ook meteen dat ge daar radijsjes had geplant.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|