![]() |
![]() |
#21 link | |
Senior Member
|
Quote:
Tip: zoek eens bij gelegenheidsfokkers. Boerderijen enzo. Vaak geen stamboom, maar evenzeer getest op alles (garanties heb je nooit) en amper wachtlijsten en stukken goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 link |
wadist
|
golden retrievers ftw
![]() waterratten, zachte karakters en voelen uw emoties super goed aan. geweldige familiehond ook. hier nen échte foto ipv mijne crappy gsm: ![]() veel plezier met hem of haar. ![]()
Last edited by radje; 04-07-2020 at 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link |
You ain't seen me, aight!
|
Plots schot in de zaak. Morgen gaan kijken naar een golden retriever pup van 12 weken uit een nestje op een boerderij. Geen stamboom dus, maar dat hoefde echt niet. Is van de boerderij weggehaald omdat het niet goed verzorgd werd. Ondertussen is het beestje wel volledig in orde. Het opvangezin waar ze nu verblijft, heeft 6 honden, 2 katten en 3 kinderen, en de pup voelt zich daar heel goed tussen, dus klinkt ideaal voor hier (ook 2 katten en 3 kindjes).
We zijn benieuwd. Op deze manier redden we een hondje en is het toch een Golden. Spannend! ![]() Mod: Ze is al verkocht. Jongens toch ... niet eens de tijd om een dag te gaan werken, om dan te kunnen gaan kijken, terwijl we zogezegd de eerste waren. Last edited by HeLLBirD; 06-07-2020 at 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
|
Ja, 'k weet wel. Maar het was toch even een zure appel vandaag. Heel de dag naar uitgekeken en dan de moment dat we laten weten dat we gingen vertrekken, droog te horen krijgen dat ze al weg is, was toch even vloeken. Zeker omdat we ergens gerust waren, omdat ze gisteravond gezegd hadden dat er nog geen anderen waren.
Maar het komt inderdaad wel. Er is niet echt haast bij. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link |
|
Vandaag langs geweest bij een nestje én een hond gekocht. Sneller dan verwacht, want waarschijnlijk mogen we hem de 6de september al gaan halen. Mengeling van een stamboom Golden Retriever en een labrador.
Komt uit een gelegenheidsnestje van twee samenwonende honden. De eigenaars wilden gewoon één keer een nestje. Gevonden dankzij de zus van Deathknight, die zelf ook een puppy uit dat nest heeft en de eigenaars kent. Hondje was eigenlijk al besproken, maar is wegens omstandigheden terug vrijgekomen (waren Nederlanders, maar blijkbaar mag een hond pas na 15 weken ipv 8 naar Nederland, en dat was praktisch niet haalbaar). Omdat ze de zus van DK kennen, hebben wij voorrang gekregen op de andere geïnteresseerden. Ik had ook wel het gevoel dat ze later nog willen afspreken, dus dat we niet al te ver uit elkaar wonen, zal ook wel geholpen hebben. Heel veel geluk gehad dus, én dat allemaal voor geen geld - in vergelijking met fokkers dan toch. Supercontent. Al begin ik nu wel lichtjes te stressen voor het werk dat er weer zit aan te komen. Eindelijk uit de pampers, dan doe je zo iets. Maar als je drie kinderen kunt opvoeden, dan zal een hond ook wel lukken zeker? ![]() ![]() Zie keer hoe snoezig. ![]() Mod: De foto laadt hier niet in in Chrome. Ligt dat aan mij? Ik zie hem wel als ik Edge eens open doe. Last edited by HeLLBirD; 07-08-2020 at 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Ik zie hem alleszins in Chrome. Ik ben geen fan van honden (een slechte ervaring uit mijn jeugd) maar ik hoop dat je er zeker elke dag eens mee gaat wandelen. Als ik zie hoe zot de hond van de buurman wordt in dat klein tuintje dan heb ik er bijna medelijden mee. Het medelijden verdampt redelijk snel als hij weer eens 15min aan een stuk blaft als ik in mijn tuin rond loop.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link |
*
|
Moh zo schattig!
Zelf nooit honden gehad, wel altijd in mijn directe omgeving en hoor idd dat een puppy opvoeden vergelijkbaar is met de combinatie van een baby en een peuter tegelijk in huis, maar na 3 kinderen moet dat wel lukken denk ik. ![]() Ik weet niet uit welke regio je bent, maar hier wel al wat goeds van gehoord: http://www.puppyopvoeden.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Dark Soul
|
Shit, ik zou ook weer nen hond willen als ik dat zie. Maar er kruipt idd wel werk in, het is een weloverwogen beslissing die je moet maken, want ik haat mensen die nen hond kopen om er dan nooit mee te gaan wandelen.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|