![]() |
|
View Poll Results: Heb je uw zaad reeds succesvol geplant? | |||
Ja, heb zelf 1 of meer kinderen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 60.44% |
Half, al was het niet dat van mij. Geschenkje uit andere relatie |
2 | 2.20% |
Bijna! We werken eraan. |
4 | 4.40% |
Nee, we kiezen momenteel bewust geen kinderen |
6 | 6.59% |
Nee, ben er nog niet aan toe gekomen / Geen vrouw zou me willen |
11 | 12.09% |
NOOIT VAN MIJN LEVEN WIL IK DIE KUTBLIJTERS |
13 | 14.29% |
Voters: 91. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#61 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Beetje zoals sommige leerlingen in het middelbaar of zelfs op hogeschool/unief niet in staat zijn de kern van een cursus te herkennen, en daardoor dan 'verdrinken' bij het studeren. @Flexium: Dank om het te delen, ik vermoed dat dat soms nog altijd in de taboesfeer hangt. Ik wens je alleszins heel veel geluk toe! Last edited by HeLLBirD; 06-07-2021 at 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 link |
Senior Member
|
Getrouwd met een vrouw die ab-so-luut nooit kinderen wou. Zelf was ik er neutraal over. Maar 2 jaar geleden is haar biologische klok ineens in overdrive gegaan, en nu verwachten we ons eerste kindje ten laatste overmorgen.
Also: what? 46 man hier met kinderen? Vrij extreem. Ik wist niet eens dat er nog zoveel man op dit forum zat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link |
Senior Member
|
Hier een dochter die binnen enkele weken één jaar wordt. Door het verzwakte immuunsysteem van mijn vriendin (chemotherapie) is ons kindje nog niet naar de crèche of grootouders geweest. Om die reden heb ik de afgelopen 7 maand halftijds (thuis) gewerkt, dus veel tijd met het gezin kunnen doorbrengen. Heerlijk. Aleja, jammer van de omstandigheden wel...
Nu enkele weken op vakantie aan de Dordogne. Zo'n 1-jarige is best nog handig om mee te reizen, gewoon timing met de dutjes in het oog houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Lukt hier wel. Met dat ze groter zijn, kunnen ze al eens een paar uur alleen thuis blijven, met de fiets op stap,... Maar idd, op elke hoek van de straat is er krapuul.
![]() |
![]() |
#73 link | |
Senior Member
|
Quote:
Wij zorgen hier voor een gezonde mix, niet makkelijk gezien de omstandigheden...
![]() |
![]() |
#74 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link | |
Dzzinggg!
|
Quote:
Moest ik toen weten wat ik nu weet, zou ik er wsl niet aan begonnen zijn. Een vrouw die vol gepompt wordt met hormonen en hierdoor, basicly, bipolair wordt. Spuiten en ziekenhuis bezoeken die tot op het half uur exact geregeld worden. Ook midden in de nacht enzo. Ge moet als koppel toch behoorlijk sterk in uw schoenen staan. Dat gezegd zijnde, ben ik wel heel blij dat mini-me er, ondertussen al 7 jaar, is.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|