![]() |
|
View Poll Results: Heb je uw zaad reeds succesvol geplant? | |||
Ja, heb zelf 1 of meer kinderen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 60.44% |
Half, al was het niet dat van mij. Geschenkje uit andere relatie |
2 | 2.20% |
Bijna! We werken eraan. |
4 | 4.40% |
Nee, we kiezen momenteel bewust geen kinderen |
6 | 6.59% |
Nee, ben er nog niet aan toe gekomen / Geen vrouw zou me willen |
11 | 12.09% |
NOOIT VAN MIJN LEVEN WIL IK DIE KUTBLIJTERS |
13 | 14.29% |
Voters: 91. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#87 link | |
Senior Member
|
Quote:
Langs de andere kant zijn we wel van mening dat als we ergens naartoe gaan, dat hij moet spelen met de andere kindjes. Als we op restaurant gaan, dan moet hij zijn manieren houden en rustig zijn. En dat is hij ook, maar de tablet komt niet mee. Ik krijg er de kriebels van als ik een kind een tafel of een paar tafels verder op zijn tablet zie spelen tijdens een restaurantbezoek. Dat vind ik dan weer een pak erger dan thuis bepaalde regels opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
Gezien de niet laaggeschoolden van thuis werken tegenwoordig kan dat zelfs minder. En laaggeschoolden werken vaak in ploegen dus zijn ook steeds een halve dag bij hun kleine. En echte mannen verdienen genoeg zodat hun vrouw thuis voor de kinderen kan zorgen. Precies zelf een zware jeugd gehad Btw, kinderloos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 link |
Senior Member
|
Ik wilde zelf al jaren geen kinderen meer eigenlijk. Dan 4 jaar geleden wat getinderd met de hoop om nog ne keer ne poepla te zetten. Om de één of andere reden is dat uit de hand gelopen en was ik ineens "pluspapa" van een baby van negen maanden.
Je moet een kat een kat noemen en kinderen opvoeden is over 't algemeen een onaangename aangelegenheid en wel degelijk een opoffering in uw leven. Maar de hoogtepunten zijn wel heel speciaal en ze geven een bepaald soort voldoening dat ik nooit eerder in mijn leven heb ervaren. En ook al is het mijn eigen kind niet, ik zou mijn leven geven voor dat van haar zonder ook maar een seconde te twijfelen. Ik snap dat dat laatste bijzonder melig klinkt, maar het is wat het is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link |
Forty-Two
|
Same. Waarom is een tablet thuis af en toe ok maar op restaurant totaal niet?
Als er een speeltuin is, zullen ze sowieso daar wel gaan spelen. Maar bij gebrek daaraan laat ik hun liever wat netflix kijken tijdens het wachten op hun eten ipv dat ze hun vervelen en liggen te zagen. (want ge kunt, vind ik, ook niet verwachten dat ze wachten zonder iets om hun bezig te houden én tegelijkertijd toch flink en geduldig zijn op jonge leeftijd). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|