Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 22-12-2021, 12:40   #21   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
(voor't zelfde geld heeft ofwel ahooga ofwel de winkel er een refurbished batterij opgezet ofzo).
Ik heb een sterk vermoeden dat dat gebeurd is, maar ik kan dat niet bewijzen natuurlijk. Verder zijn ze vanaf morgen gesloten tot en met 10 januari, dus ja, ik moet ofwel deze namiddag nog naar ginder rijden, ofwel zal het voor midden januari zijn (wat natuurlijk buiten de 2 weken valt).

Ik had hem ook met een speciaal kleur besteld en die is geleverd met een ander kleur. Ik heb nog geen uitleg gekregen wat er juist fout gelopen is, behalve "in het fabriek weten ze ook niet zeker wat er gebeurd is".
Old 22-12-2021, 14:33   #22   link
Horla
Senior Member

Klinkt alsof je een demofiets hebt gekregen.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2021, 15:06   #23   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Terugbrengen.
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2021, 16:26   #24   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Heb deze middag met Ahooga gebeld. Ze gaan een nieuwe batterij opsturen, zodanig dat de huidige kan vervangen worden. Eens benieuwd hoelang dat gaat duren.

Daarna nog naar de winkel gebeld en die zei dat het redelijk standaard is dat batterijen zo'n oude productie datum hebben. Ik kan dat natuurlijk niet controleren of weten, dus ik zal hem op zijn woord moeten geloven.
Old 22-12-2021, 18:21   #25   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

En is er veel verschil tussen uw bestelde kleur en de geleverde?
Indien ja, probeer daar ook maar enige compensatie voor te krijgen. (tenzij het u niet echt uitmaakt en de nieuwe kleur even ok is).
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2021, 18:45   #26   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

mag je de andere batterij bijhouden?
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2021, 18:48   #27   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
En is er veel verschil tussen uw bestelde kleur en de geleverde?
Indien ja, probeer daar ook maar enige compensatie voor te krijgen. (tenzij het u niet echt uitmaakt en de nieuwe kleur even ok is).
Normaal gezien moet je bijbetalen voor het kleur, maar dat hebben ze laten vallen. Daarom dat ik er ook geen spel van wou maken, anders was het nog eens 4-6 weken wachten.

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
mag je de andere batterij bijhouden?
Daar hebben we het niet over gehad. Eerst nog eens zien of die nieuwe batterij daadwerkelijk gaat toekomen, want met die feestdagen denk ik niet dat ze ook effectief iets gaan doen .
Old 22-12-2021, 20:13   #28   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Kan je de load cycles van de batterij op een of andere manier nakijken?
Die uitleg van oudere productiedatum klopt mijn inziens wel. Net ook, online, een ebike batterij gekocht en die sticker is ook bijna een jaar oud.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules