![]() |
![]() |
#61 link |
wadist
|
ja voor mij een hoop maar ik speel dan wel enorm veel indie games, er zijn wel wat aaa titels of grotere projecten ook
elke week is er een gfn ofziets op donderdag en dan worden er altijd een hoop nieuwe games toegevoegd of titels die nog niet in de catalog staken. deze laatste donderdag is prison architect bvb toegevoegd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
wadist
|
vreemd, ik heb al wel gehad dat ik manueel iets van steam moest toevoegen omdat de sync nie goe marcheerde maar nog nooit iets mijn library zien staan dat ik effectief ni had. dat zal wel zijn omdat humankind open beta heeft gehad en dat het toen ook al beschikbaar was op geforce now
en nee, ik denk ni dat ge da zo direct kunt zien in uwe steam spijtig genoeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link | |
Senior Member
|
Quote:
Een desktop moet ik alvast niet hebben. Geen plaats voor in de woonkamer en heb geen goesting om aan mijn bureau te gamen.
![]() |
![]() |
#68 link |
Senior Member
|
Lenovo legion , kop en schouders boven al de rest momenteel.
Voor dat budget nekeer zien naar legion pro 16 reeks. https://www.lenovo.com/be/nl/laptops.../p/WMD00000468
![]() |
#75 link |
Punk in drublic
|
Ben mij nu ook een pc aan het samenstellen en die valt toch wat duurder uit dan ik gehoopt had. Budget was rond de 2000
https://www.megekko.nl/wl/64H5MG9Z Die CPU en MB ben ik niet zeker van, geen flauw idee of dat verschrikkelijk overkill is. Mijn huidige pc is wel 10 jaar mee gegaan dus het is de bedoeling dat het terug zoiets is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
Chairman of the bored
|
Kzou diene Asus 3070 met Noctua fans droppen en voor iets anders gaan. Schoon kaartje maar wel wat duur imo. Kheb al goedkopere 3070s zien passeren. Tenzij ge gans voor noctuabruin wilt gaan
![]() En idd, die 4TB is wa much? ![]() Ik kom ook ampasselijk van de prijs van diene processor ![]() Diene cooler is wel demax maar huge. Peis da daar ook wel goedkopere opties voor zijn, maar ja... tis intel dus why not deze. Kheb de S versie daarvan; totale overkill voor mijne ryzen 5 3600 maar kwou keer de patser uithangen. Last edited by blumcole; 31-03-2022 at 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
De Verschrikkelijke
|
Schijtduur, maar het is wat het is. Een mooie samenstelling, zonder meer. Ik zou er echter niet zo veel aan kunnen/willen uitgeven omdat ik hoop blijf koesteren dat de prijzen binnen aanzienlijke tijd enigszins zullen normaliseren. Een Ryzen 5 of 7 + RTX3060 zou me momenteel al dol genoeg zijn en ruimschoots voldoende kracht leveren.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|