Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 31-03-2022, 20:16   #21   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Voor ons niet nee
Maar schoonmoeders en simpel... ge zijt per definitie de helpdesk.

Zelf windows explorer openen is vaak teveel, hoeveel keer ik al mensen heb moeten helpen die geen flauw benul hadden waar hun filmpjes en foto's opgeslagen werden.

Nuja, tvalt allemaal te doen uiteraard.
Geen twijfel mogelijk dat wij hier met z'n allen de dolste verhalen te berde kunnen brengen! Zeggen "hier staan uw mapkes" zal echter nog wel te doen zijn, zeker? We hebben het over een schoonmoeder, geen grootmoeder.

Vergeet overigens niet dat een extra SSD geen volledige zekerheid biedt, los van faling. Geheel anekdotisch en uitzonderlijk, akkoord, maar daar doen we uiteindelijk om: het huis van mijn overburen is twee maand geleden compleet in vlammen opgegaan. Dan zijt ge vet met uw extra SSD's (alles stond gelukkig in de cloud).

Quote:
Elk jaar 69 EUR betalen, tov een externe hdd of ssd?
Neeje, 69/paar betalen voor het volwaardige Office-pakket (wat je 9 kansen op 10 absoluut wenst) met 1TB cloudopslag als bonus. Zoals jij het vergelijkt is simpelweg niet correct/eerlijk. Daarnaast is 365 Family, wat ik al eerder vermeldde, een prachtdeal als je wat volk rond u kan scharen. €100/jaar, 6 personen, elke persoon 1TB cloudopslag.

Voor €16 en een klets per jaar het recentste Office-pakket en een zee aan cloudopslag. Nou.
Old 31-03-2022, 20:51   #22   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Tuurlijk, tzijn 2 mooie oplossingen. Beetje grijze zone om met niet familieleden te delen, maar daar valt niemand over.

Ergens een volume license key office aanschaffen doe ik doorgaans als het echt cheap moet zijn voor office.

Als er toch budget is zou ik gewoon beiden doen. Ik gebruik een van die SSD's ook in auto voor mp3tjes bv.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2022, 08:07   #23   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Geen twijfel mogelijk dat wij hier met z'n allen de dolste verhalen te berde kunnen brengen! Zeggen "hier staan uw mapkes" zal echter nog wel te doen zijn, zeker? We hebben het over een schoonmoeder, geen grootmoeder.
Niet vergeten dat het forum ook oud aan het worden is hé. Mijn (schoon)moeder is op pensioen. Daar hebben we onlangs een Excel voor gemaakt met inkomsten-uitgaven omdat haar pensioen nu éénmaal een stuk minder is dan haar loon en dat was precies hogere wiskunde (terwijl het eigenlijk enkel was: in dit veld je pensioen invullen en in deze velden je kosten).
Horla is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2022, 15:44   #24   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Dit.

Mijn ma heeft vroeger zelfs nog op een pc gewerkt. Maar dan op de 'volg deze stappen exact' manier. Dus ja nu dat er anders uitziet is het allemaal om zeep.

Een foto in bijlage van een mail opslaan of de foto's van hun memory kaartjes halen is allemaal te doen door service desk DJB.
Old 02-04-2022, 14:26   #25   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

"You can give a hungry person a fish. Or you can teach the person how to fish."
- Kweetniwiedagezegdheeftmaartistoepasselijk
Old 03-04-2022, 09:25   #26   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

neeje op ne pc moet ge surfen nie vissen sniper pls

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software