Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 16-03-2021, 10:16   #61   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Mr.Ei View Post
Awesome,hopelijk een deftige 'Division' vervanger...
Lijkt mij nu eens een ongelofelijke B-game; gebaseerd op wat ik er van heb gezien in previews. Rare animaties, generieke gameplay, zo van die grind tot en met, ... Wel nice dat het naar gamepass komt.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2021, 10:21   #62   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by DontLikeJelly View Post
Die FPS boost werkt toch wel beestig goed. Was begonnen aan Dishonored en het verschil voor en na de 30 naar 60 fps is immens. Veel toffer om te spelen.
Jep, zelf ook in Fallout 4 geprobeerd en verschil is enorm. Nicekes.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2021, 10:21   #63   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

nadeel: nu moet ge fallout 4 spelen
Old 16-03-2021, 12:11   #64   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

xcloud voor windows, hier wacht ik toch wel op
toch zeker als we terug op congé mogen héhéh
Old 16-03-2021, 12:13   #65   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

den app die van 0 terug opgebouwd is, integreert binnenkort terug achievements (eindelijk)

Old 16-03-2021, 16:29   #66   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Octopath Traveler was Switch exclusive,

HYPE
Old 16-03-2021, 16:40   #67   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Nice. Undertale wil ik wel eens checken.

‘K zou feitelijk gewoon beter stoppen met games op steam te kopen.

Old 16-03-2021, 16:42   #68   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Zodra ik een Xbox Series X te pakken krijg, denk ik er héél sterk aan om mijn gamepc van de hand te doen. Enige reden dat ik die nog zou houden is voor mijn FS2020 ervaring. Game sowieso al niet teveel meer, gamepass is echt ideaal voor mij.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2021, 16:50   #69   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Wat zoude met een XSX hebben dat ge nu al niet hebt met uwe gamepc?

Old 16-03-2021, 16:53   #70   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

ni gelijk ne gekapten ambtenaar op nen bureaustoel zitten om te gamen
Old 16-03-2021, 16:58   #71   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
ni gelijk ne gekapten ambtenaar op nen bureaustoel zitten om te gamen
dit, en geen gedoe om alles vlot te doen werken. altijd pc gamer geweest, en zou het misschien wel missen, maar denk dat ik door mijn game-profiel stilaan echt wel een console-gamer moet worden. gewoon plug&play, in de zetel of indien nodig efkes verzetten naar andere ruimte. zit zodanig veel achter pc thuis, dat ik dat niet ook nog eens wil doen om te gamen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 16-03-2021, 17:46   #72   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Fair enough. Ik zeg altijd: why not both. Het zal hier ongeveer 50/50 zijn (met m’n previous gen consoles dan), naar gelang hoe tam ik ben. Maar zo nen fps of 3ps spelen met een controller zal ik niet snel meer doen. Pc is gewoon een kwestie van opties. Stores, input devices, ultrawide schermen, frames, raytracing, retro, ... derbij. Bureaustoel gans naar achter, mijn poten omhoog en gamen met de controller. Ook een optie

Maar toegegeven, ik zal altijd wel ergens een console onder mijn tv blijven hebben staan. Vrijdagavond me een carolus beneden bij mijn wijf wat gamen is iets gezelliger dan boven in mijne mancave (waar die roze strijkplank mijn battlestation wat onsiert). Dus mogelijks komt hier nog wel een PS5 slim ofzo binnen als er een exclusive is die ik echt wil hebben.

Old 16-03-2021, 17:49   #73   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Begrijp dat heel goed, beetje zelfde situatie hier. Is dus ook niet zo dat ik per sé dringend een Xbox nodig heb, heb nog een PS4 staan waar ik ook nog wel wat games voor heb die uitgespeeld moeten worden. Maar ik zit nu, bijna 19u, al sinds 8u vanmorgen achter deze pc en om daar nu nog eens 3u op te zitten gamen...pff no thanks. Anderzijds, straks wordt tv in beslag genomen door vrouw/dochters die allerlei zever willen zien, en heb geen 'mancave' dus dan is pc ook enige uitvlucht.

Old 16-03-2021, 17:59   #74   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
den app die van 0 terug opgebouwd is, integreert binnenkort terug achievements (eindelijk)

Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt? We kunnen binnenkort op onze gsm naar onze achievements kijken?
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2021, 18:00   #75   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Ik ben echt geen consolefan maar die xbox ga ik kopen en mijn pc gebruiken voor oudere games + indygames.
Old 16-03-2021, 18:03   #76   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Is daar geen plaats voor een soort relaxzetel of iets dergelijks bij te zetten dan? Ik heb hier op mijn bureau wel plaats voorzien voor een kleine zetel en er kan een tv aan de muur gemonteerd worden, lijkt me op termijn een goede oplossing Desnoods game je in uw vernieuwd tuinhuis door middel van die Cloud Gaming van Xbox.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2021, 18:46   #77   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Awel, dat tuinhuis is deel van de oplossing maar enkel bij deftig weer, is daar te koud nu. Maar bon, toch nergens consoles te vinden dus zal toch nog efkes moeten wachten.

Old 16-03-2021, 19:01   #78   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt? We kunnen binnenkort op onze gsm naar onze achievements kijken?
Yes, maar vooral tracken.
Als ge geen achievements/trophy-whore zijt, is dat natuurlijk geen feature die ge gemist hebt.

Quote:
Originally Posted by Ashner View Post
Ik ben echt geen consolefan maar die xbox ga ik kopen en mijn pc gebruiken voor oudere games + indygames.
Voor dat gebruik lijkt die Series S mij beter? Zie emulatie die daarmee mogelijk is (Playstation & Nintendo-games op Xbox die zelfs op Switch of PS4/5 niet eens kunnen gespeeld worden lel):

Old 17-03-2021, 08:59   #79   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Dat kwam ik hier ook tegen. Dat zou voor mij wel de reden kunnen zijn om een Xbox Series X aan te schaffen ipv een HTPC. Voor 500€ (of 300€) kan je zelf geen PC met gelijkwaardige hardware in elkaar steken. Icm Xbox game pass voor PC en Xbox lijkt mij dat echt wel een goede deal.

Den S zou ook nog een optie zijn, aangezien de X zo slecht beschikbaar is (en mijne TV toch maar 1080p is).

Kan je nog ergens aan een X geraken binnen een redelijke termijn of is dat wishful thinking? Anders zal ik nen S bestellen wsl.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86

Last edited by Jack The Ripper; 17-03-2021 at 09:03.
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 09:05   #80   link
radje
wadist

radje's Avatar

da argument van "ik wil in mijne zetel zitten gamen dus ik drop mijne pc" argument begrijp ik nie

ge kunt toch nen kabel trekken van uwen bak naar uwe tv? of als da nie mogelijk is, streamen op't zelfde intern netwerk is bvb met steam perfect mogelijk (en ge kunt non-steam games toevoegen)

versta me ni verkeerd, ik heb ook nen ps3 en ps4 en ik ga ook één van de nieuwe generatie in huis halen als die supply problemen opgelost zijn in kweeni 2040 ma kzie ni hoe da mutueel exclusief moet zijn met nen game pc, zelfs al wilt ge ni constant voor nen bureau zitten. behalve mijn mp/comp games en strategy speel ik tegenwoordig alles ook gewoon in mijne zetel, zelfs shit lijk bloons kek maar ik begin al half te hyperventileren bij het gedacht dat mijne main pc hier niet meer staat

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules