Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 17-03-2021, 09:11   #81   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heb dat al geprobeerd, maar vind die ervaring nooit echt ok. Heb een ShieldTV op zelfde (bekabeld) netwerk waarnaartoe ik kan streamen, maar heb altijd gevoel dat daar toch lag op zit, en beeldkwaliteit is ook dikwijls maar zozo.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 09:17   #82   link
radje
wadist

radje's Avatar

mja het klopt wel dat voor de beste kwaliteit ge rechtstreekse verbinding via bvb hdmi nodig hebt. bij mij is dat hier zo bekabeld omdat da mogelijk is maar ik begrijp wel dat dat niet in elk huis of appertement zo maar gaat. vreemd wel, ik gebruik steam streaming gedoe regelmatig en ik ben wel onder den indruk feitelijk ma bon ja da zijn persoonlijke ervaringen daar valt nie veel over te discussieren

ma zelfs dan, zo maar nen game pc droppen, krijg er de wubbes van als ik er over peis

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 09:36   #83   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ik zou mijn game-PC nooit droppen. Voor sommige games gaat er toch niks boven toetsenbord en muis en ultrawide 3440x1440. Maar sms is het wel eens leuk om in uwe zetel te ploffen ipv achter uw PC te kruipen, wanneer ge voor het werk al een ganse dag achter een PC zit.

Ik was aan het overwegen om een 2de PC/HTPC te bouwen. Maar volgens mijn berekeningen kom ik dan rond de 600 euro uit, zelfs wanneer ik mijn GTX 1060 van mijn oude PC er in plof. Dan heb je met een Xbox series X voor minder geld, betere hardware.

Maar den Series X zou wel een viable alternatief zijn ipv een HTPC/emulatorbak zelf in elkaar te steken, en minder hassle met drivers en windows updates en zo. Die game pass maakt het juist interessant voor wie zowel een Xbox als een game PC bezit.

Wat je daar zegt, kabel trekken van de PC naar TV, dat is mss nog een optie, maar dan zal ik moeten beginnen boren in het plafond. En streaming dan moet uwe game pc ook aanstaan en heb je latency. Dus dan is't nog beter om een kabel te trekken. En werkt bluetooth i.c.m. een controller eigenlijk deftig en stabiel , wanneer uwe game PC boven staat en gij aan uw TV zit? Dan moet ge u met een Xbox Series X (of S) toch van veel minder aantrekken
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86

Last edited by Jack The Ripper; 17-03-2021 at 09:40.
Jack The Ripper is online now   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 09:39   #84   link
radje
wadist

radje's Avatar

awel ja, als ik het kan spelen op mijn console nu al die (streaming) passes een concept zijn op praktisch elk platform zou/zal ik dat ook gewoon doen, zolang het op zijn minst 60 frames draait. als het een exclusieve is da's iets compleet anders want daar hebt ge geen optie maar als het 30 op console is met een versie op pc, dan ga ik het nog altijd streamen.

ik haat 30 fps gaming met een passie. de enige reden dat ik het tolereer op mijne ps4 pro is omdat ik daar alleen de klassiekers heb gespeeld (ghost of nagasaki, god of war, persona 5, bloodborne om er maar paar op te noemen) en die gewoon té goed zijn om te negeren.

maar met ps5 en xbox van nieuwe gen is da hopelijk voor de meeste games ook het verleden nu

Old 17-03-2021, 09:51   #85   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Den S zou ook nog een optie zijn, aangezien de X zo slecht beschikbaar is (en mijne TV toch maar 1080p is).

Kan je nog ergens aan een X geraken binnen een redelijke termijn of is dat wishful thinking? Anders zal ik nen S bestellen wsl.
Heel soms komt er hier en daar nog een aantal stuks op stock, maar ze zijn de laatste maanden wel enorm slachtoffer van hun eigen succes. Oorspronkelijk was pre-orderen makkelijker dan voor PS5, maar sinds MS letterlijk elke week zotte aankondigingen doet, is de vraag belachelijk hard gestegen.
Ben voor ne kameraad mee aan 't kijken voor ne XSX en zit daarmee ook in 2 Telegram-groepen daarvoor. Dermee zie ik die stock vaak instant verdwijnen en het ledenaantal in die groepen stijgen.
Via de site van Microsoft zelf komt ook nu en dan een paar stuks op voorraad (heb zelf de mijne pre-ordered bij MS Duitsland), maar dat is ook chance hebben.

Uw best bet is waarschijnlijk winkels met fysieke locaties (MM, GM, Dreamland) en daar eens navragen hoeveel pre-orders ze voor u lopen.

Series S is gewoon zo te verkrijgen bij een aantal webshops, en dat toestel is op zich wel prima. Alleen boet ge wel in als ge het voor zaken wilt gebruiken anders dan retro enzo (lees: 4k 60/120FPS games spelen).
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 10:08   #86   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Dat haat ik aan die corona. Je kan niet gewoon zeggen, ik stap een winkel binnen en ik koop een console. Of ik bestel dat via amazon of bol.com en morgen is dat hier. Ik zie het nog komen dat we in mei zullen mogen reserveren om op café te gaan.
't Is met alles zo, ge moet u ook geen koersfiets kopen nu, want worst case kunt ge ook een jaar wachten.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is online now   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 22:08   #87   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
https://www.gameinformer.com/2021/03...r-60-ea-titles

Aw yiiiis

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 22:14   #88   link
kar
Public servant

kar's Avatar

twerd tijd tedoeme
kar is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2021, 22:32   #89   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

COMMAND & CONQUER HNNNG

Trekken die remasters op iets?
Red Alert I en II en Tiberian Sun vroeger kapot gespeeld
Old 17-03-2021, 23:10   #90   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ik heb die remaster gerefund. Grafisch gezien een verbetering ja (alhoewel geen waauw effect verwachten) maar te frustrerend met momenten door troepen die vastzitten en de oude gameplay.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2021, 07:41   #91   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

bon ja tis gratis dus toch eens proberen
Old 18-03-2021, 16:34   #92   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Is dat niet enkel voor PC?

Old 19-03-2021, 00:58   #93   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Foutmeldingen met die gamepass app. Zucht

Old 19-03-2021, 06:55   #94   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Ik ook eerst, maar het hielp om zowel de nieuwe EA app als de Xbox app te herstarten.

En ik had ook de indruk dat gisteren iedereen games zat te downloaden, dus de servers zullen het de eerste 48 wel ff lastig krijgen.
kar is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2021, 08:37   #95   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Voor wie snel is, hij is online op bol.com
https://www.bol.com/nl/p/xbox-series...03688723/?s2a=

Net ene besteld

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 19-03-2021, 08:39   #96   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Voor wie snel is, hij is online op bol.com
https://www.bol.com/nl/p/xbox-series...03688723/?s2a=

Net ene besteld
welkom ge gaat het u niet beklagen.

Staat hier al sinds release overuren te draaien, dik spel.
Old 19-03-2021, 08:42   #97   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Eigenlijk weinig op mijn vorige Xbox gespeeld, maar heb zo gevoel dat de Series X beste deal is van de consoles op dit moment, zeker met die gamepass. En is tegelijk ook een goeie 4K bluray speler (wat ik nu nog mankeer thuis). Bijkomende plus is dat ik die makkelijk eens naar mijn kot in de tuin kan meenemen, om daar wat te gamen. Morgen levering.

Old 19-03-2021, 08:54   #98   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Ja, ben ook nooit Xbox-fan geweest (ga mijn post historiek er maar op na, kheb daar zelfs ooit ambras over gehad met de cole 10 jaar geleden toen dak zei PS > Xbox).

Maar toen ik de vergelijking maakte en ik zag hoe Phil Spencer gamers & het gemak om te gamen centraal zet in zijn bedrijfsfilosofie, won Xbox mij meer en meer in zijn kamp. En nu heb ik beiden en staat mijne PS5 hier dus stof te pakken.
Old 19-03-2021, 08:56   #99   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Zelfde gevoel hier, en heb nog altijd mijn PS4Pro die ook nog prima werkt. Denk dat ik zelfs zou durven wachten op een PS5 slim of er moet een exclusive komen waar je niet onderuit kan. Maar met Xbox is Microsoft echt wel goed bezig. Gamepass, aankoop Bethesda, EA play inbegrepen, snelste hardware, cross-platform met pc (of toch quasi zelfde aanbod), ondersteuning voor afwijkende resoluties zoals 1440p... Zijn echt weinig dingen die ze niet goed hebben gedaan tot nu toe.

Old 19-03-2021, 09:09   #100   link
radje
wadist

radje's Avatar

pls stop de hype ik heb al nen keigrote backlog op zowel mijne pc als ps4pro

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules