Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 30-03-2015, 14:11   #16081   link
andu

andu's Avatar

En 6/10 sinds gisteren. Niemand anders die nog raid in WoW?
andu is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2015, 14:49   #16082   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Puggen is vervelend en mijn guild is in mekaar gestuikt, wat denkte?
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2015, 14:56   #16083   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

ik bewonder andu telkens weer. Eerst rofl rofl stomme warcraft cunts speel eens iets deftig ipv dit achterhaald stuk stront om dat als enige in de wereld te blijven mythic raiden.

andu

wow best wow

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2015, 15:59   #16084   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by andu View Post
En 6/10 sinds gisteren. Niemand anders die nog raid in WoW?
Eens ik 100 ben op Alliance kant begin ik terug te raiden (nu 91). WW Monk als main spec, healing offspec waar nodig. Zit op outland.
black is online now   Reply With Quote
Old 30-03-2015, 20:22   #16085   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

MYTHIC BEASTLORD TIME BABY
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2015, 17:00   #16086   link
black
Senior Member

black's Avatar

Vanilla gun sounds.
Dit is de beste huntertip die ik ooit kan geven.
Gedaan met de nietjesmachiengeweren van WoD. Terug naar de goeie luide knallen van vanilla .
Old 20-04-2015, 13:48   #16087   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Mensen die hier nog spelen?

Speel nu heel casual, 1x per week raiden via OpenRaid, enkel Normal BRF (en naargelang de groep, soms eerste paar bosses op HC). Spijtig genoeg niet meer tijd om meer te spelen, want vind het spel wel nog steeds een aangename ontspanning! Moest ik meer tijd heb zou ik zeker en vast Mythic willen proberen want BRF is echt de max van een raid.
micksque is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2015, 16:17   #16088   link
andu

andu's Avatar

Ik speel nog, 7/7 & 7/10 mythic, momenteel wel weer wat roster probleempjes.

Pew pew

Als je terug wil raiden, laat maar weten Maron.
andu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2015, 16:21   #16089   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Idem - mensen blijven maar stoppen na een paar weken trial. Soit, vanavond eindelijk wat progress op Operator Thogar. 6/10 Mythic hier.
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2015, 19:13   #16090   link
black
Senior Member

black's Avatar

Mijzelf verplicht 3 dagen geleden te stoppen en account the cancelen. Game is te verslavend voor mij en ik kan het niet casual spelen. Op 3 weken had ik 4 lvl100's (vanaf lvl1) en 1 lvl53, waarvan al m'n 100's volledig locked op de "looking for raids", dus ik was er terug veel te hard mee bezig.
Er is iets aan wow dat, wanneer ik begin te spelen, ik niet kan stoppen vooraleer het een pak na middernacht is.
Old 21-04-2015, 15:36   #16091   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Mijzelf verplicht 3 dagen geleden te stoppen en account the cancelen. Game is te verslavend voor mij en ik kan het niet casual spelen. Op 3 weken had ik 4 lvl100's (vanaf lvl1) en 1 lvl53, waarvan al m'n 100's volledig locked op de "looking for raids", dus ik was er terug veel te hard mee bezig.
Er is iets aan wow dat, wanneer ik begin te spelen, ik niet kan stoppen vooraleer het een pak na middernacht is.
Vooral het besef na 10 jaar wat voor een zee van tijd daarin verloren is gegaan
Old 06-05-2015, 22:16   #16092   link
Zapp
rebmeM

Zapp's Avatar

Send a message via MSN to Zapp
3 miljoen subs verloren tegen 't begin van WOD.
Goh wie had dat nu gedacht? Fail xpac is fail.
En 'k heb dat vanaf de eerste announcements gezegd, niemand die me geloofde.

Hebben de mensen nu eindelijk door dat garrisons een tiller farm on speed is?
Absloluut het enige leuke aan WOD was het levellen, daar heb ik me oprecht mee geamuseerd (1 keer, 2de keer was kak en geen 3de keer meer gedaan)
Old 06-05-2015, 22:34   #16093   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Er is gewoon elke expansion minder echte endgame content. TBC had 15 heroics en WoD heeft er 8. Nieuwe patches laten ook zeer lang op zich wachten. Elke expansion heeft gewoon steeds minder content.

De questzones zelf waren wel goed gedaan, de levelling experience was weer van Blizzard kwaliteit, maar je hebt het na 2-3 keer wel gezien.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2015, 22:40   #16094   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Er is gewoon te weinig nieuwe content bijgekomen sinds launch. Eens je erdoor zit, zit je erdoor.
De apexis dailies zijn saai en vervelend, het Farmville-gehalte van uw garrisson is irritant (niets vervelender dan op al uw alts in te loggen om uw mines en uw herb garden te doen) en Ashran is naar't schijnt een grote flop (PVP-content boeit mij niet zo) bovenop het feit dat er behalve Ashran niets is bijgekomen qua PVP-content.
Hadden Garrissons nu account-bound geweest, customizable qua locatie (zoals oorspronkelijk het plan, de "outposts" zijn er een overblijfsel van), een deftige faction capital (Bladespire/Karabor was het oorspronkelijke plan) ipv een wachtkamer voor Ashran, interessantere Legendary questline en geen influx van mensen die hun class niet in het minste kennen (lvl 90 boost ahoy).

Basically, als legacy content of achievements niet boeien, you're fucked. Behalve als je hardcore mounts spaart. Plezante guild zien uiteenvallen door mensen die vertrekken door gebrek aan content, terwijl er nog nooit meer mensen bij Blizzard aan WoW gewerkt hebben. Ik vermoed dat die bezig zijn met de volgende $50-expansion uit te kakken.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2015, 06:56   #16095   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Rip World of Garrison

“WE HATE SPORTING"

Old 07-05-2015, 07:33   #16096   link
black
Senior Member

black's Avatar

Ik sluit mij aan bij jtr, te weinig dungeons. In tbc had je er ongeveer 2 per level, in wod per 2 levels 1. Veel te weinig dus.
Old 07-05-2015, 08:07   #16097   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Bij mij is het eerder een combinatie van gebrek aan tijd EN single player content waarom ik dit niet meer speel.

Voor een MMO moet je echt enkele uren vrijmaken vind ik om er van te kunnen genieten. En dan heb ik het niet over een LFR tool of dungeon tool om eens een half uurtje ergens door te rushen. Een mmo speel je met je guildies, vrienden en probeer je harde content te tacklen en achievements te behalen.

De tijd dat ik bvb 2-3 avonden per week van 19u tot 23u30 de guildtank speel is gepasseerd en komt niet meer terug. Ik ben nen echte casual scrub geworden.

Ik geniet van het levelen, speel door de content, doe de dungeons en dan na enkele heroics waarna ik het gevoel heb te veel tijd te verkakken hou ik het voor bekeken. Ik kan me echt geen uren meer bezighouden eenmaal ik die end level heb gehaald en ik een beetje geared ben. De drive om mij volledig te smijten is weg en om uw casual bezig te houden zie ik eigenlijk weinig mogelijkheden na x aantal weken. Had het spel meer nieuwe single player content gehad was ik waarschijnlijk nog bezig met spelen, want uiteindelijk speel ik dit spel gewoon graag. Ik mis bvb eerlijk waar daily's en rep farmen. Ik kon me daar altijd wel wat in smijten. Dat was dagelijks inloggen, half uurtje tot maximum 1u deed je wat questen, ondertussen beetje ore's farmen, de mats op AH zwieren en dat was voldoende voor mij. De garrisons was heel even een excuus om wat verder te prullen aangezien er geen daily's waren die naam waardig maar toen ik na 3 weken garrison eindelijk begon te beseffen dat ik eigenlijk bezig was om 2X per dag 5 min in te loggen om een addon die garrisons te laten auto completen was het genoeg geweest.

“WE HATE SPORTING"

Old 07-05-2015, 08:34   #16098   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Goh, die dailies in MoP waren een beetje te veel van het goede en eerlijk gezegd verneukt dat het hele MMORPG gebeuren.
Ik deed liefst van al heroics. Tegenwoordig is het echter allemaal veel te snel geworden en is planning en tactiek in heroics nog nauwelijks van tel.
Ze hebben alles te toegankelijk gemaakt en de diepgang is zoek. Veel spelers kunnen al niet meer samen spelen in een groep van 5 man (raid/dungeon finders zien er allemaal leuk uit eerst, maar de guilds er aan ten onder).

Ik denk dat dat net het probleem is, ze willen het publiek voor WoW zo ruim mogelijk maken zodat ook casuals het spel gaan spelen, maar het probleem is net dat casuals geen stabiel doelpubliek zijn en de oude garde begint af te haken. Een MMORPG daar moet je jezelf inderdaad 100% opsmijten en een paar uur per week dat werkt gewoon niet.
De verslavingsfactor en de drive om het spel te blijven spelen is zoek.
Hetgeen Blizzard dacht te bereiken heeft een totaal averechts effect, tijdens Vanilla en TBC bleef het aantal subscribers constant stijgen, tijdens WoTLK stagneerde het rond de 12 miljoen om dan steeds te blijven dalen.

Nuja, dat het aantal subscribers zou dalen sinds de release van WoD was alleen maar te verwachten, er was dan ook een enorme spike door mensen die de nieuwe expansion wouden proberen die dan nadien weer afhaakten.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86

Last edited by Jack The Ripper; 07-05-2015 at 08:41.
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2015, 16:04   #16099   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Begin het ook serieus beu te worden. Progress stokt omdat er teveel mensen breaks nemen of zelfs stoppen. Deze week moeten we zelfs met 1 MT raiden, en een alt tank. En content is er gewoon niet, buiten garrison-shit. Dungeons zijn een grap, en 6.2 doet niets om dit te verhelpen (lol mythic dungeons).

Ondertussen alle classes naar level 100 gebracht (11 level 3 garrisons). Sub loopt tot de 3de juli - waarschijnlijk blijf ik wel spelen maar dan 12 uur of zo / week om te raiden.
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2015, 22:12   #16100   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Zijn er nu serieus nog altijd mensen met die Garrisons bezig? Jezus.
Pleun is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules