![]() |
![]() |
#84 link |
Redactie
|
Geen overdreven Total War fan (Shogun, Rome 1 en Medieval 1 gespeeld), wel grote Warhammer fan. Amuseer mij er vree goed mee. Denk wel dat je moet rekenen op mods voor een heleboel zaken (zoals andere startposities voor campaign en dergelijke).
Draait bij mij alleszins erg vlot, ziet er schoon uit en de campaign map biedt wat mij betreft genoeg opties om het lang interessant te houden. Nuja, na jaren geen Total War gespeeld te hebben, zijn vele dingen voor mij volledig nieuw die misschien voor anderen al als standaard gezien worden (zoals bv provincies onderverdeeld in settlements enzo, schitterend gedaan). Nu te moe, maar vant weekend post ik wel eens deftig mijn bevindingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 link |
bored...
|
Gekocht en goedgekeurd! Er zit goed wat diversiteit in. Elk van de 5 races spelen helemaal anders met hun eigen sterktes en zwakheden. Niet zoals Rome2 waar gewoon een paar units veranderde.
Warhammer universe is ook wel perfect voor een Total War game van te maken. Niets is zo zalig, om uw Giants/Dragons/whatever big ass unit, in een army van infantery te zien chargen, om ze vervolgens allemaal in de lucht te zien vliegen ![]() Een dikke 15uur op de teller en nog niets van crashes gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
bored...
|
Mja, helaas is er bijna altijd wel iets mis op dat vlak...
Doom heb ik speciaal nog even aan de kant laten staan, omdat ik na 3uur verschillende crashes heb gehad, waarvan er één gewoon gans mijn save file corrupt maakte en onmogelijk om dit te herstellen. Sinds dit spel met checkpoints werkte, kon ik gewoon vanaf 0 beginnen. Ik ben vandaag de dag al tevreden als een spel uitkomt dat deftig draait en geen crashes heeft. En dat heeft TW:warhammer in iedergeval ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link | |
bored...
|
Quote:
![]() Kotaku heeft het ook mooi verwoord: http://kotaku.com/total-war-warhamme...iew-1778319616 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 link |
Kaat 4 lyfe
|
Blood spurts
Gory spatter on unit models Limb and head dismemberment (humanoids and non-legendary characters) Zombies, skeletons and Grave Guard may continue to fight after dismemberment! Explosive Gibbing from deadly mid-torso strikes Blood-drenched UI elements New random, global campaign events that generate greater carnage in battle Voor maar 2,5 euro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link |
★★★★★
|
Mooie montage, framerate effe niet meegerekend
![]()
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|