![]() |
![]() |
#7787 link |
Pro-shrimper
|
Frikkin' awesome! DE opvolger van Castlevania!
![]() |
![]() |
#7794 link |
You ain't seen me, aight!
|
Voor de zoveelste keer: Bij mij heeft het alvast niets te maken met de 'Epic Store'. Die staat hier al meer dan vijf jaar geïnstalleerd voor de Unreal Engine, dus dat maakt mij niets uit.
Maar ik stoor me wel aan exclusiviteit. Dat is tegen de vrije markt, terwijl een extra store net de vrije markt zou moeten aanmoedigen. Zoals je zegt, steam kan duur zijn, maar door exclusief aan te bieden, zijn zij óók duur, zonder dat een andere store eventueel lager kan gaan. Als andere stores dan ook zo praktijken zouden beginnen, dan gaan we als koper nog veel geld kwijt zijn. Dus mijn manier om aan te tonen dat ik dat niet aanvaard, is door er niet te kopen zolang ze idioot exclusief blijven. Eens het spel overal verkrijgbaar is, én ze zijn de goedkoopste, dan krijgen ze mijn centjes. In de tussentijd zijn er genoeg andere games om mij mee bezig te houden, ik hoef zelfs niet te piraten. ![]() Last edited by HeLLBirD; 19-06-2019 at 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7795 link | |
Grunger
|
Quote:
![]() KB/M of gamepad? Keys kan je volledig herconfigureren in options, maar enkel vanuit het main menu (in game ontbreekt die optie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7799 link | |
Until the Light Takes Me
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |