![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Ik meen ook Sandman en zelfs Lizard te bespeuren in die trailer. Dat zet misschien ook wel de deur open naar een Sinister Six (Doc Oc, Green Goblin, Electro, Sandman, Lizard met nog een nieuwe villain). Vraag me ook wel af hoe het komt dat Doc Oc deze Peter Parker als Spidey herkent.. Misschien dat de trailer hier een beetje misleidt zoals de Thor Ragnarok trailer waarbij Thor beide ogen had in de trailer.
Last edited by Metal; 24-08-2021 at 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link | ||
Senior Member
|
Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#30 link | |
wadist
|
ze gaan er ook nooit mee stoppen zenne ik maak mezelf niets wijs, als ze lijk kakkerlakken iets zoals corona overleven terwijl hopen kwalitatieve studio's overboord zijn gegaan dan weten we waar we naartoe gaan in de toekomst als we spreken over blockbuster/cinema filmen
enigste waar ik nog wat op kan hopen is dat er af en toe iets speciaal tussen zit, zoals into the spiderverse. maar als ik die laatste trailer bekijk waar mensen onverklaarbaar vollenbak voor aan't soyfacen zijn, kvrees er voor Quote:
en als er één subforum is waar ik relatief positief ben is het toch wel movies en series over 't algemeen. kmoet gewoon nix hebben van superhero eenheidsworst of m night shamlamadingdong filmen
Last edited by radje; 25-08-2021 at 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link | |
Senior Member
|
Quote:
Denk dat er hier genoeg generieke threads zijn waar dat soort meningen meer tot hun recht komen dan hier. Maar als u dat oprecht gelukkiger maakt, by all means, doe gerust verder.
"Saying atheism is a belief system is like saying not going skiing is a hobby. I’ve never been skiing. It’s my biggest hobby. I literally do it all the time." Last edited by Bjorn; 25-08-2021 at 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 link | |
wadist
|
Quote:
trouwens, het is ni zomaar een genre da ik nie moet hebben hé. moest dien brol in een vacuum leven dan zou ik er zelf ook geen commentaar op geven maar superhero filmen in de huidige vorm is iets dat de filmwereld verziekt. er zijn een hele hoop threads op dees forum waar ik mezelf niet in intresseer en waar ik niets post omdat het mij nie aangaat. dees wel omdat ik graag en veel filmen zie blockbusters en algemene cinema hebben in hun totaliteit geen oneindig budget dus voor bvb elke spiderman film (aan welke zitten we nu? nummer 395 de laatste 15 jaar?) dat de helft van de zalen gaat inpakken, moet een andere blockbuster of kleinere film wijken. datzelfde concept kunt ge overzetten naar alles en als er één genre emblematisch is van de malaise waar de cinema industrie in zit, weetwel monopolische toestanden, is het toch wel deze zever zeker ma ge moet gene schrik hebben hé gasten ik kom ulle speelgoed nie afpakken, khad gewoon legit gehoopt dat er een hoop zou gecancelled moeten worden door covid ma blijkbaar ni. spijtig!
Last edited by radje; 25-08-2021 at 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Chairman of the bored
|
De Marvelfilms en series zijn gewoon toffe popcornfilms met een plezante lore (zeker als ge ze in de juiste chronologie kijkt, steken ze goed in elkaar). In het actiegenre, schitterende films. Dat is puur escapisme. Ik weet niet goed wat daar direct mis mee is. (DC daarentegen, dat zijn doorgaans kutfilms)
Hollywood produceert veel shitfilms, levensloze remakes, cashgrabs, ... tegenwoordig, maar Marvel blijft nog altijd kwalitatief goed. (De CG van Black Panther was wel om te spaage) Tmoet niet allemaal diepzinnig zijn. Als ge daarover komt ranten in ne MCU thread is dat wat debiel; da's gelijk ranten in een voetbalthread dat voetbal een kutsport is. To each his own. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link |
Senior Member
|
MCU films duwen geen art-house films weg. MCU films duwen andere popcornfilms weg. Al geldt dat meer algemeen voor het hele concept van franchises - maar MCU is daar natuurlijk de grootste exponent van. Het komt er gewoon op neer dat stand-alone films (originele ïdeeën, dus) minder worden opgepikt, en je creatieve bloedarmoede krijgt in het blockbuster-genre. Elke nieuwe MCU-film versterkt drie tendenzen: 1) nog meer MCU-films (want geen risico), 2) nog meer sequels van jaren '80 en '90 blockbusters (want ook geen risico), 3) nog minder one-offs als Nobody.
Sorry, ik bedoel IS DIT CANON?
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|