Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 24-08-2021, 12:25   #21   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Vooral Loki denk ik.
kar is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2021, 12:33   #22   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Ik meen ook Sandman en zelfs Lizard te bespeuren in die trailer. Dat zet misschien ook wel de deur open naar een Sinister Six (Doc Oc, Green Goblin, Electro, Sandman, Lizard met nog een nieuwe villain). Vraag me ook wel af hoe het komt dat Doc Oc deze Peter Parker als Spidey herkent.. Misschien dat de trailer hier een beetje misleidt zoals de Thor Ragnarok trailer waarbij Thor beide ogen had in de trailer.

Last edited by Metal; 24-08-2021 at 12:38.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2021, 12:57   #23   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Metal View Post
Ik meen ook Sandman en zelfs Lizard te bespeuren in die trailer. Dat zet misschien ook wel de deur open naar een Sinister Six (Doc Oc, Green Goblin, Electro, Sandman, Lizard met nog een nieuwe villain). Vraag me ook wel af hoe het komt dat Doc Oc deze Peter Parker als Spidey herkent.. Misschien dat de trailer hier een beetje misleidt zoals de Thor Ragnarok trailer waarbij Thor beide ogen had in de trailer.
Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
https://trailers.apple.com/trailers/...n-no-way-home/
edit>
Sinister Six zelfs. Avengers voor villains.
Sta ik op uw ignore list, Metal?
Old 24-08-2021, 13:43   #24   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Sorry, short attention span precies vandaag. Love ya 3000
Metal is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2021, 14:36   #25   link
radje
wadist

radje's Avatar

de moment dat ne mens dacht dat em wa af was van die brol superhero movies zijn ze daar terug met hunne diarree aan filmen

corona heeft alles klein gekregen behalve dees

miljaar spijtig toch

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2021, 15:21   #26   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ik hoop dat ze er nooit mee stoppen, speciaal voor u.
DM is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2021, 15:28   #27   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Zaagt gij ook over de nieuwe reeks van Gert en Victor op hun boot radje?
kar is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2021, 15:29   #28   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

euh

ja
Old 24-08-2021, 15:41   #29   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Radje mag nooit op verlof vertrekken naar Brazilië als we het regenwoud nog willen redden. Azo zagen.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 07:23   #30   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Ik hoop dat ze er nooit mee stoppen, speciaal voor u.
ze gaan er ook nooit mee stoppen zenne ik maak mezelf niets wijs, als ze lijk kakkerlakken iets zoals corona overleven terwijl hopen kwalitatieve studio's overboord zijn gegaan dan weten we waar we naartoe gaan in de toekomst als we spreken over blockbuster/cinema filmen

enigste waar ik nog wat op kan hopen is dat er af en toe iets speciaal tussen zit, zoals into the spiderverse. maar als ik die laatste trailer bekijk waar mensen onverklaarbaar vollenbak voor aan't soyfacen zijn, kvrees er voor

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Radje mag nooit op verlof vertrekken naar Brazilië als we het regenwoud nog willen redden. Azo zagen.
sorry dat ik een post maak over superhero filmen in de mcu thread. of zijn alleen positieve commentaren toegelaten?

en als er één subforum is waar ik relatief positief ben is het toch wel movies en series over 't algemeen. kmoet gewoon nix hebben van superhero eenheidsworst of m night shamlamadingdong filmen

Last edited by radje; 25-08-2021 at 07:26.
Old 25-08-2021, 08:43   #31   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Zijn er dan studio's die tenonder zijn gegaan tijdens covid?
DM is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 09:08   #32   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
sorry dat ik een post maak over superhero filmen in de mcu thread. of zijn alleen positieve commentaren toegelaten?

en als er één subforum is waar ik relatief positief ben is het toch wel movies en series over 't algemeen. kmoet gewoon nix hebben van superhero eenheidsworst of m night shamlamadingdong filmen
Nee, maar het is mij wel een raadsel waarom je erop klikt en zo nodig generieke "belachelijke shit" commentaar wilt komen posten. Ik geef ook geen fuck om wielrennen of motocross en ik vind dat eerlijk gezegd ook maar idiote sporten. Ik zie de meerwaarde niet in om op die thread te klikken om dat daar te gaan duidelijk maken. Peis niet dat er veel mensen daar een boodschap aan hebben en dan steek ik liever mijn energie in iets anders.

Denk dat er hier genoeg generieke threads zijn waar dat soort meningen meer tot hun recht komen dan hier. Maar als u dat oprecht gelukkiger maakt, by all means, doe gerust verder.

Last edited by Bjorn; 25-08-2021 at 09:11.
Bjorn is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 09:33   #33   link
rooz
Senior Member

Af en toe eens een Marvel cava wel, probleem is wel dat je soms moeilijk kan volgen.
Loki vond ik wel een coole serie, Wanda vision dan weer dikke stront
rooz is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 09:42   #34   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Ze gaan t maar maken zolang er volk naar gaat kijken natuurlijk. Feit is wel dat alle geld en energie die ze daar in steken nergens anders naartoe kan gaan.

Nuja who cares about big budget hollywood anyway. Genoeg coole kleinere shit.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 10:11   #35   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Radje ziet gewoon dolgraag films van David Lynch en dat is een heel ander genre.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 11:18   #36   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Wees blij dat hij de NVA er niet bijsleurt.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2021, 15:07   #37   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Wandavision was eigenlijk niet slecht, maar ge moet wat tegen de cringe van de 2 eerste afleveringen kunnen.

Old 25-08-2021, 15:09   #38   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Nee, maar het is mij wel een raadsel waarom je erop klikt en zo nodig generieke "belachelijke shit" commentaar wilt komen posten. Ik geef ook geen fuck om wielrennen of motocross en ik vind dat eerlijk gezegd ook maar idiote sporten. Ik zie de meerwaarde niet in om op die thread te klikken om dat daar te gaan duidelijk maken. Peis niet dat er veel mensen daar een boodschap aan hebben en dan steek ik liever mijn energie in iets anders.

Denk dat er hier genoeg generieke threads zijn waar dat soort meningen meer tot hun recht komen dan hier. Maar als u dat oprecht gelukkiger maakt, by all means, doe gerust verder.
dus gij stelt u een hele hoop vragen bij het concept van een forum, na al die jaren hier? bizar

trouwens, het is ni zomaar een genre da ik nie moet hebben hé. moest dien brol in een vacuum leven dan zou ik er zelf ook geen commentaar op geven maar superhero filmen in de huidige vorm is iets dat de filmwereld verziekt. er zijn een hele hoop threads op dees forum waar ik mezelf niet in intresseer en waar ik niets post omdat het mij nie aangaat. dees wel omdat ik graag en veel filmen zie

blockbusters en algemene cinema hebben in hun totaliteit geen oneindig budget dus voor bvb elke spiderman film (aan welke zitten we nu? nummer 395 de laatste 15 jaar?) dat de helft van de zalen gaat inpakken, moet een andere blockbuster of kleinere film wijken. datzelfde concept kunt ge overzetten naar alles en als er één genre emblematisch is van de malaise waar de cinema industrie in zit, weetwel monopolische toestanden, is het toch wel deze zever zeker

ma ge moet gene schrik hebben hé gasten ik kom ulle speelgoed nie afpakken, khad gewoon legit gehoopt dat er een hoop zou gecancelled moeten worden door covid ma blijkbaar ni. spijtig!

Last edited by radje; 25-08-2021 at 15:12.
Old 25-08-2021, 15:20   #39   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

De Marvelfilms en series zijn gewoon toffe popcornfilms met een plezante lore (zeker als ge ze in de juiste chronologie kijkt, steken ze goed in elkaar). In het actiegenre, schitterende films. Dat is puur escapisme. Ik weet niet goed wat daar direct mis mee is. (DC daarentegen, dat zijn doorgaans kutfilms)

Hollywood produceert veel shitfilms, levensloze remakes, cashgrabs, ... tegenwoordig, maar Marvel blijft nog altijd kwalitatief goed. (De CG van Black Panther was wel om te spaage)

Tmoet niet allemaal diepzinnig zijn. Als ge daarover komt ranten in ne MCU thread is dat wat debiel; da's gelijk ranten in een voetbalthread dat voetbal een kutsport is. To each his own.

Old 25-08-2021, 16:30   #40   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
MCU films duwen geen art-house films weg. MCU films duwen andere popcornfilms weg. Al geldt dat meer algemeen voor het hele concept van franchises - maar MCU is daar natuurlijk de grootste exponent van. Het komt er gewoon op neer dat stand-alone films (originele ïdeeën, dus) minder worden opgepikt, en je creatieve bloedarmoede krijgt in het blockbuster-genre. Elke nieuwe MCU-film versterkt drie tendenzen: 1) nog meer MCU-films (want geen risico), 2) nog meer sequels van jaren '80 en '90 blockbusters (want ook geen risico), 3) nog minder one-offs als Nobody.

Sorry, ik bedoel IS DIT CANON?

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules