![]() |
![]() |
#61 link | |
Unbanned
|
Quote:
NL. al zal engels beter zijn, maar dankzij deze is mijn zoon nu een echte kenner ![]() ie heeft zowat alle MCU films gezien, en nu deze comics gelezen ... al hadden we deadpool beter toch even links laten liggen. Die 16+ rating op de film had eens wel een reden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link | |
Senior Member
|
Quote:
Wandavision was (imo) echt brol. Eigenlijk soort origin story voor de Scarlet Witch die ze makkelijk in een film van 1.5u hadden kunnen steken. Loki was iets beter, de stijl stond me wel aan, maar ep 4-5 waren enorm cringy en vrij zwak. Net als bij Wandavision heeft enkel de laatste ep wat belang ter introductie van wat volgens mij de nieuwe villain wordt (geen idee van canon, strips nooit gelezen) en degelijke introductie naar de multiverse. Dit had dus ook in een film gekunnen. Nu gestart aan Falcon (3ep ver) en dat is toch van een ander en hoger niveau precies. Toffe MCU actie, meer linken met MCU universe en tenminste verschillende dingen die me invested houden.
![]() |
![]() |
#72 link |
Senior Member
|
Gisteren Hawkeye uitgekeken. Was best wel genietbaar, maar ik moet wel bekennen dat Kate Bishop en Yelena niet echt interessante personages zijn. De eerste 2 afl heb ik grotendeels gemist daardoor, omdat het mij echt niet kon boeien. Daarna ging het iets beter en kwam er wat meer schwung in.
![]() |
#76 link |
Rispel Raspel
|
Het budget was precies toch in ieder geval op. Dat was nu toch echt wel de minste uit de reeks. Buiten bevestigen dat kingpin uit Netflix deel is van het universum zag ik geen meerwaarde voor de MCU aan deze reeks. Had precies mijn tijd toch beter in iets anders gestoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
Kaat 4 lyfe
|
Falcon & Winter Soldier: Meh, Anthony Mackie blijft gewoon ne saaien dees voor naar te zien. Chance dat Daniel Brühl de boel wat kwam opfleuren. Uiteindelijk is het verhaal ook niet veel interessants.
Loki: Vond ik dan wel weer geweldig. Verzin gewoon de grootsten onnozelheid en laat er wat leuke acteurs mee aan de slag gaan. Meer moet dat niet zijn. Wat nen epische theme song ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|