Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 26-11-2021, 18:03   #61   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Valt wel mee zeker, los van Battlefront 2 uit 2017 hebben we in recente tijden, na toch wel een hele eind aan droogte, een action rpg en space combat game en dat zal het zowat zijn nee? Kan een puntje zuigen aan pakweg de warhammer IP, die like everyone and their mother al heeft gebruikt.
EA zit einde zijn monopoly contract hé. Iedereen kan nu SW games maken als ze een contract vragen/krijgen. Gelukkig maar, want EA heeft er maar weinig goeds mee gedaan (behalve dan hun laatste 2 games, waarschijnlijk net omdat ze schrik hadden hun contract kwijt te raken).

Ik vind het niet erg dat Warhammer(40k) zoveel games uitbrengt. Er zitten ook wel een hoop pareltjes tussen, die nooit het levenslicht zouden gezien hebben als de IP bij een grote publisher zat (Gladius/Battlefleet Gothic/Sanctus Reach ...). Nauurlijk is het leuk om een AAA-spel als Total War: Warhammer te zien, maar dat hoeft echt niet. En alle brol koop en speel je gewoon niet, al denk ik dat er minder brol is dan je zou vermoeden. Zo'n vrije markt vind ik alvast toch een pak beter voor de gamers.

Soit, niet dat dit voor de rest iets met BF te maken heeft. Laatste waar ik echt nog van genoten heb is Bad Company 2. Ik heb ze wel allemaal nog gespeeld, en hoewel leutig voor even, sloeg geen enkele echt nog aan. Dus deze ga ik ook pas oppikken in de sales (of als hij in de EA/Xbox pass zit).
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 14:03   #62   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

priorities https://www.reddit.com/r/battlefield...with_the_game/
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 14:16   #63   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Battlenite

PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 14:27   #64   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

a love letter to fans
Old 02-12-2021, 14:37   #65   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM

lmao wat een fail
De FPS-versie van New World als het ware.

Last edited by DM; 02-12-2021 at 14:49.
DM is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 19:18   #66   link
Cipherr
Luie waal

Cipherr's Avatar

Battlefield 1 was zowat de laatste stuiptrekking van de reeks, zoveel is duidelijk.

RIP
Cipherr is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 19:32   #67   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ja ik versta die drop wel, wat een farce!

Onbegrijpelijk dat dit is gebeurd, dat moet toch ne zure zijn voor EA.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 19:33   #68   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Mijn favoriet blijft BFBC2. Zijn er sindsdien nog BF games geweest met zo'n dynamisch destructable omgevingen?
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 19:34   #69   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

BF3 was daar toch ook sterk in vond ik. Wel op grotere schaal.
Old 02-12-2021, 19:50   #70   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Halo Infinite delivers

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 19:54   #71   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ja? Dacht dat dat nog niet uit was?

Overweeg het wel om te kopen, mijn laatste Halo was Reach denk ik. Zou die legendary edition eens moeten kopen.
Old 02-12-2021, 20:09   #72   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

MP is gratis, en écht goed

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 20:10   #73   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Multi kan je nu al spelen (gratis denk ik, zit in Gamepass) en het is héél goed. Het duurt even voordat je terug in de flow raakt, maar eenmaal dat gebeurt... ow boy.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2021, 20:28   #74   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Heeft dat ook niet veel problemen nu met progressie ?
En is dat niet helemaal opgezet voor microtransactions ?

Heb er goeie dingen over gehoord maar dat zijn toch ook zaken die mij tegen houden
Old 02-12-2021, 21:12   #75   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Int begin wel.. Vandaag een update waarbij je meer xp krijgt (300 ipv 50 bij de eerste game, mindert per gespeelde game per dag). Wat je unlocked door te level en is tot nu toe wel exclusief voor de battlepas. Dat gezegd zijnde.. Het is ECHT goed, speelt zalig. Geef het een kans.. Zeker als je gamepass hebt, campaign komt ook over enkele dagen uit.
Old 02-12-2021, 21:33   #76   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Metal View Post
mindert per gespeelde game per dag
Ja dat is dus wat ik hoorde. Wat is dan het punt van heel de avond te spelen

Maar 'k ga het wel eens proberen.
Old 03-12-2021, 12:55   #77   link
DontLikeJelly
Senior Member

DontLikeJelly's Avatar

Ik ben daar te oud voor precies... die challenges interesseren me geen fuck en dat scherm dient om snel weg te klikken. Voor mijn zoon (14) is dat dus ook helemaal zo belangrijk: welke skins hebde al???? Die stopt me spelen als hij moeilijk bij de cosmetics kan.

Spel speelt geweldig. De Halo feeling zit er helemaal in. De Halo5 multiplayer voelde ook goed maar daar was het allemaal wel heel strak en op de toppen van je tenen lopen. Met Infinite voelt het terug wat meer binnen mijn mogelijkeheden.
DontLikeJelly is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2021, 11:52   #78   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Efkes dien halo infinite geprobeerd, geen idee waarom dit te sprake komt in een battlefield thread. Is toch totaal andere shooter, zo van die twitchy fast paced flashy shit voor het jonk volk. Totaal mijn ding niet.
Old 04-12-2021, 12:28   #79   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Wat een schijtlaunch. Na de update wou ik daarjuist nog eens opstarten, kom niet verder dan een black screen meteen na launch. The fuck Dice.
Old 04-12-2021, 12:37   #80   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Efkes dien halo infinite geprobeerd, geen idee waarom dit te sprake komt in een battlefield thread. Is toch totaal andere shooter, zo van die twitchy fast paced flashy shit voor het jonk volk. Totaal mijn ding niet.
Dacht al dat ik de enige was.
ExReey is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules