![]() |
![]() |
#61 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Ik vind het niet erg dat Warhammer(40k) zoveel games uitbrengt. Er zitten ook wel een hoop pareltjes tussen, die nooit het levenslicht zouden gezien hebben als de IP bij een grote publisher zat (Gladius/Battlefleet Gothic/Sanctus Reach ...). Nauurlijk is het leuk om een AAA-spel als Total War: Warhammer te zien, maar dat hoeft echt niet. En alle brol koop en speel je gewoon niet, al denk ik dat er minder brol is dan je zou vermoeden. Zo'n vrije markt vind ik alvast toch een pak beter voor de gamers. Soit, niet dat dit voor de rest iets met BF te maken heeft. Laatste waar ik echt nog van genoten heb is Bad Company 2. Ik heb ze wel allemaal nog gespeeld, en hoewel leutig voor even, sloeg geen enkele echt nog aan. Dus deze ga ik ook pas oppikken in de sales (of als hij in de EA/Xbox pass zit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
★★★★★
|
Battlenite
![]()
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
Senior Member
|
Int begin wel.. Vandaag een update waarbij je meer xp krijgt (300 ipv 50 bij de eerste game, mindert per gespeelde game per dag). Wat je unlocked door te level en is tot nu toe wel exclusief voor de battlepas. Dat gezegd zijnde.. Het is ECHT goed, speelt zalig. Geef het een kans.. Zeker als je gamepass hebt, campaign komt ook over enkele dagen uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
Senior Member
|
Ik ben daar te oud voor precies... die challenges interesseren me geen fuck en dat scherm dient om snel weg te klikken. Voor mijn zoon (14) is dat dus ook helemaal zo belangrijk: welke skins hebde al???? Die stopt me spelen als hij moeilijk bij de cosmetics kan.
Spel speelt geweldig. De Halo feeling zit er helemaal in. De Halo5 multiplayer voelde ook goed maar daar was het allemaal wel heel strak en op de toppen van je tenen lopen. Met Infinite voelt het terug wat meer binnen mijn mogelijkeheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|