Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 05-01-2022, 09:59   #14821   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Heb Suits ook erin gezien, zelfde type serie. Als ge werkt voor een amerikaans bedrijf (deze dus) dan voelt het allemaal iets te realistisch aan, en niks satirisch zoals bvb The Office. Dat maakt het zo zwaar.
acku is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2022, 14:08   #14822   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2022, 14:26   #14823   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Heb Suits ook erin gezien, zelfde type serie. Als ge werkt voor een amerikaans bedrijf (deze dus) dan voelt het allemaal iets te realistisch aan, en niks satirisch zoals bvb The Office. Dat maakt het zo zwaar.
4 jaar in Schotland gewerkt waarvan 3 jaar op kantoor. . Kan nog steeds The Office UK niet bekijken. Too close to the mark.
Old 05-01-2022, 19:55   #14824   link
Fieldy
Rispel Raspel

Fieldy's Avatar

Seizoen 4 van de handmaid's tale uitgekeken en ik weet begot niet waar de makers naar toe willen. Het verhoor en de trein vond ik al bedenkelijk, maar met dat einde zijn ze toch helemaal van't padje. Het leek me beter dat Fred gewoon berecht zou worden door een tribunaal in Gilead. In zo'n wereld kan dit toch ook niet zonder gevolgen blijven voor Joseph en Nick?
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2022, 20:31   #14825   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Succession uit. Top serie, al was laatste seizoen wel pak minder afgezien van de finale
Morning Show S2 is brol

Maid begonnen, zeer sterk

Boba Fett en laatste Ted Lasso + It's Always Sunny in Philadelphia + Witcher nog to-do
Alex is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2022, 21:06   #14826   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ook begonnen aan The Witcher seizoen 2. Aflevering 1 was mager maar aflevering 2 was best wel all kinds of awesome.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2022, 21:40   #14827   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Iemand dat spel van the Beatles op d+ ant volgen ?

K moet er mij wel wat aanzetten en in feite gaat het gene zak vooruit maar tis toch wel nen unieke inkijk in zo een legendarische band en periode.

Gezien je wel weet dat ze een jaar later effectief gaan splitten zie je toch zaken van het scherm spatten.

Mc Cartney die precies zijn band nog wil redden. Lennon die geen fuck lijkt te caren, Harrison die er duidelijk ook genoeg van heeft. De meute die er dan constant rondhangt en hun product in de mate van het mogelijke track te managen. Ringo waar je gewoon geen hoogte van te krijgen lijkt.
De figuur yoko ono, die zonder dat get gezegd wordt duidelijk haar impact heeft.

Waanzinnig eig wat die mannen voor hun 30 al bereikt hebben. En passant dan ook hun albums eens chronologisch aan het afspelen.
Ondertussen gaat het gewoon verder.

Toch wel heel sterke docu. Geen 1 interview of wat dan ook, enkel de beelden en de fantastische muziek.

Heel af en toe klein beetje duiding dmv tekst.

Voor wie ook maar een beetje fan is van de muziek of zelf ooit een instrument heeft vastgehad enorme aanrader, hoe langdradig het het ook mag zijn.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2022, 08:09   #14828   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Ook begonnen aan The Witcher seizoen 2. Aflevering 1 was mager maar aflevering 2 was best wel all kinds of awesome.

Ik vond aflevering 1 de beste van heel de serie:s
Old 06-01-2022, 08:10   #14829   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Mij eens aan Succession gezet, 2 afleveringen ver.

Ik snap het appeal wel, maar heb nog wat moeite om te volgen welke toon ze precies willen aanslaan. Personages variëren van normaal tot recht weggelopen uit The Office (vooral Tom). Tweede aflevering begon halverwege ook wat mijn keel uit te hangen omdat het gewoon 45 min constant hetzelfde rondje was over wie de baas mag worden zonder enige vooruitgang in de plot, om dan zonder concrete aanleiding toch plots akkoord te gaan met een eerder al afgewezen oplossing.

Maar bon, zeker goed genoeg om verder te kijken voorlopig.

Ook: mensen gaan heel raar op stoelen zitten in deze serie.

Dit beschrijft inderdaad goed wat ik er ook bij voel. 5 afleveringen ver en moet me er soms door worstelen.
Old 06-01-2022, 12:08   #14830   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

White Lotus: 2 episodes, ziet er leuk uit. Wel lange afleveringen voor een 'luchtige' reeks. Dat Streamz het omschrijft als 'sitcom' zal wel een vergissing zijn. Ze mogen wel stoppen met die hele sepia-look. Tis verdomme Hawai, laat dat eens kleurrijk zijn? Ik kijk verder naar de serie met John Cleese lookalike.

Cobra Kai S4: heb een artikel moeten lezen over de tijdslijn want weet begot niet meer wie bij wie gevochten heeft en met wie heeft gevreeen. Antwoord na onderzoek: iedereen bij alles.
Ze hebben geens schaamte hetzelfde verhaal 100 keer te herhalen, maar dat is misschien ook nodig als je 5 films en 4 seizoenen wilt maken over een lokale karate dojo. Best hilarisch dat het gaat om volwasse mensen die hun tienerrivaliteit na 35 jaar nog niet verwerkt hebben ne dat nu allemaal uitvechten via hun en andermans kinderen.
Nu liever dat dan dat ze t zelf doen want ik voelde daar de reuma in hun plaats.
Old 06-01-2022, 15:19   #14831   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Ze mogen wel stoppen met die hele sepia-look. Tis verdomme Hawai, laat dat eens kleurrijk zijn? Ik kijk verder naar de serie met John Cleese lookalike.
Hadden nog een hotel nodig rond Wailea in Maui (gingen normaal in de vulkaan crater kamperen maar 't bleef maar regenen, waren zeiknat daar beneden), gebeld naar dat hotel van White Lotus (4 seasons) - je weet maar nooit met last minute discounts

'we don't do discounts and our most economical rate is $1500'

laat maar zitten joh
(das dan voor een kleine studio in de grotere blokken, pakt dat de "pineapple suite" 20k+ is.)

Last edited by Alex; 06-01-2022 at 15:26.
Old 10-01-2022, 08:37   #14832   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Mij eens aan Succession gezet, 2 afleveringen ver.

Ik snap het appeal wel, maar heb nog wat moeite om te volgen welke toon ze precies willen aanslaan. Personages variëren van normaal tot recht weggelopen uit The Office (vooral Tom). Tweede aflevering begon halverwege ook wat mijn keel uit te hangen omdat het gewoon 45 min constant hetzelfde rondje was over wie de baas mag worden zonder enige vooruitgang in de plot, om dan zonder concrete aanleiding toch plots akkoord te gaan met een eerder al afgewezen oplossing.

Maar bon, zeker goed genoeg om verder te kijken voorlopig.

Ook: mensen gaan heel raar op stoelen zitten in deze serie.
Ik vrees dat het niks wordt. Het zal wel gewoon aan mij liggen, maar ik vind het dus gewoon saai, en mossel noch vis qua drama vs comedy/satire.

Tijd voor het echte werk dan maar: mijn vriendin door The Sopranos sleuren, samen met dit: https://www.amazon.nl/Sopranos-sessi.../dp/1419734946
Old 10-01-2022, 21:22   #14833   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Ben ier wss den enige, maar in vond drive to survive niet de topserie die iedereen ervan maakt.

Enfin zalige beelden enzo met die onboard cams enzo, maar mij boeit echt enkel de manier waar ze rijden, niet de blabla in de paddock.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2022, 07:22   #14834   link
bokkepoot
Il duce

bokkepoot's Avatar

Iemand Yellowjackets al gezien?

Misschien iets teveel scenario Alive, maar Juliette Lewis én Christina Ricci, kan toch niet slecht zijn?
bokkepoot is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2022, 16:48   #14835   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

De eerste twee afleveringen van The Book of Boba Fett spreken me minder aan dan The Mandalorian. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar het is precies minder interessant.
Old 11-01-2022, 17:45   #14836   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Aflevering 2 vond ik alvast zeer goed. Een van de best “Star Wars” dingen die ik gezien heb.
Old 12-01-2022, 16:27   #14837   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Witcher S2

Meh.
Old 12-01-2022, 16:42   #14838   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

White Lotus S1 uitgekeken. Aanrader voor wie een korte reeks wilt met wat drama, mysterie en vooral donkere humor.
Rijke mensen op vakantie die de boel verzieken daar en voor elkaar. 1 dode, waarvan je pas op t einde weet wie t is.

best wel knap dat op het einde van de vakantie de rijke mensen na al hun gedoe er uiteindelijk sterker uitkomen, en de locals/personeel grotendeels berooid of erger. De boodschap komt aan, erg consistent in t geheel
Old 12-01-2022, 16:46   #14839   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Net laatste aflevering gezien.

En mocht het u niet interesseren kun je gewoon wat naar Alexandra Daddario kijken.

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Sydney Sweeney wisselt wel vaak tussen een 3/10 en een 9/10
laten we zeggen dat het vrouwelijk schoon stacked was
niet mijn ding perse, maar ik begrijp de aantrekkingskracht
Old 12-01-2022, 16:47   #14840   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
White Lotus S1 uitgekeken. Aanrader voor wie een korte reeks wilt met wat drama, mysterie en vooral donkere humor.
Rijke mensen op vakantie die de boel verzieken daar en voor elkaar. 1 dode, waarvan je pas op t einde weet wie t is.

best wel knap dat op het einde van de vakantie de rijke mensen na al hun gedoe er uiteindelijk sterker uitkomen, en de locals/personeel grotendeels berooid of erger. De boodschap komt aan, erg consistent in t geheel
Voor mij 't leukste va 2021. Maar het wel erg ongeloofwaardig is dat de jongen daar kan blijven chillen en achtergelaten wordt. Niet zeker waarom het nodig was om enkel voor hem geen return to status quo te hebben
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules