![]() |
![]() |
#21 link |
key forum member
|
athene centrum is ideaal voor 2 dagen. informeer je wel wat grondiger om je 2e dag te vullen, de eerste is makkelijk gevuld met het centrum.
12 dagen op een eilandje is wat veel, tenzij je aan luilekker vakanties bent. kijk om te gaan fietsen/duiken/etc rond het eiland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link | |
World of Warcraft nerd.
|
Quote:
Aangezien we een auto hadden hebben we alle delen van het eiland kunnen zien : Ioa in het noorden (zonsondergang), Fira tijdens de nacht, en Kamari (dag 1, toeristisch zwart strand), the Red Beach (dag 2) en een hele hoop dorpjes op zoek naar huizen. Ik vond het ook niet super speciaal, het is allemaal wel romantisch enzo maar op een dag of 3 heb je het ook wel gezien denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 link |
Niet te vertrouwen
|
Rhodos is leuk, Kos is leuker/gezelliger.
Ik zou in Rhodos trouwens wel voor een paar dagen een auto huren, als ge daar ter plaatse langs de weg wat van die verhuurders afschuimt, kunt ge er echt spotgoedkope vinden. Ik meen mij te herinneren dat ik voor 3 dagen 60 euro betaald heb ofzo. Niet gaan voor die aan het hotel of van de tour operator, die zijn vaak te duur. Op Kos is trouwens veel met te fiets te doen, voor 8 à 10 dagen is dat ideaal. Maar de Griekse eilanden zijn sowieso een aanrader in mijn ogen. Warm weer, mooie natuur, genoeg te bezoeken. Ge kunt een hele week op uw reet aan het zwembad liggen, of een hele week gaan wandelen, of een hele week musea... Of een schone mix van alles. ![]() Op voorhand wel best een boekske uit de bib halen waar ge de belangrijkste bezienswaardigheden van dat eiland uit kunt halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
awesam
|
Ik ga van 24 tot 30 oktober naar Athene en heb net gezien dat het op 26 oktober Olympiakos - Panathinaikos is. Zou wel gek zijn om dat eens live mee te maken.
![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|