![]() |
![]() |
#165 link |
Senior Member
|
Trouwens voor zij die het via Game Pass hebben:
https://www.totalwar.com/ogrekingdom...61333-63515297 |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 link |
Serious Member
|
Mijn laatste Total War was Warhammer maar ik vond dat echt niet plezant. Vooral de gevechten in "tunnels" wat neerkwam op gewoon face to face troepen naar elkaar sturen.
Is deze dan zovéél beter? Ken ook niet veel van Warhammer buiten de Horus Heresy. (Wel al een 20-tal boeken van beluisterd) Slaanesh zegt me dus wel iets. ![]() Ik vertrouw meer op d eshrimpmening dan metacritic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 link |
You ain't seen me, aight!
|
Warhammer en Warhammer 40k hebben niets met elkaar te maken, dus de Horus Heresy zal je niet veel helpen.
![]() 't Is hier aan het installeren. Morgen dan eens een eerste kans geven. Radje zei al dat de tutorial een pak beter is, dus ik heb goede hoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 link |
wadist
|
je kan de tutorial van deze editie vergelijken met de tutorial van ck3: eindelijk structurele en progressieve uitleg over op zijn minst de basis. want de tutorial in ck2 was al even triestig tov ck3 als warhammer 2 tov warhammer 3
en helpt wel degelijk want ook al heb ik warhammer 2 met nen hoop dlc heb ik 't nooit echt veel gespeeld, heb nu al meer 3 gespeeld omdat ik eindelijk weet wat ge moet doen zonder 5 uur youtube te kijken ik zeg niet dat het tout court een lelijk spel is maar qua design en ui ziet warhammer 2 er wel 20 keer beter uit
Last edited by radje; 18-02-2022 at 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 link |
Senior Member
|
Grafisch is het hier wel beter lijkt me. Maar de UI is inderdaad shit. Alles is rood met rode tekst op rode achtergronden. Hopelijk snel mods.
Alleen is het nog niet echt geoptimiseerd. Hier en daar toch geregeld dat het spel ff pauseert tijdens gevechten, altijd voor een second ofzo Last edited by DM; 18-02-2022 at 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 link |
Senior Member
|
https://www.pcinvasion.com/total-war...hnical-review/
Dus ofwel is het Denuvo ofwel zijn het de nieuwe drivers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 link |
Senior Member
|
Ja de pathfinding is echt belachelijk. Gisteren wat gespeeld met Catay en het eerste fort dat je aanvalt bleven mijn gastjes altijd terug lopen toen ik ze liet aanvallen, terwijl de vijand natuurlijk rustig zijn archers bleef gebruiken
![]() Zal allemaal wel gefixed worden, maar dit is dus spijtig genoeg standaard voor Total War releases. Dat was al zo met Empire, Rome 2, Medieval,... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|