![]() |
![]() |
#2842 link | ||
Unbanned
|
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2849 link | |
the cake is a lie
|
Uit een (schijnbaar genuanceerde) user review op Metacritic:
Quote:
Deze ga ik aan mij voorbij laten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2854 link |
Filmnerd
|
Als fan van de eerste 2 delen ziet dat er goed uit, vooral meer van hetzelfde wel. Belangrijkste dat ik meeneem is dat er opnieuw bij de DLC een nieuw verhaal zal worden gereleased voor het einde van 2023. Bij XC2 was dat eigenlijk een stand alone game met 35 uur aan uitstekende inhoud, en een combat systeem dat zelfs beter was dan dat van het hoofdspel. Hopelijk brengen ze die dlc storylone ook nu weer physical uit. Heb dat toch liever dan zo'n digitale expansion pass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2856 link |
Pro-shrimper
|
Ik vond de eerste ongelooflijk slecht. Wegens lovende kritieken heb ik me echt over het irritante combat systeem proberen zetten, maar het heeft niet mogen zijn. Elk gevecht zit je dezelfde knoppen te duwen in dezelfde volgorde.
De 2de zelfs niet geprobeerd, de 3de komt hier ook dus niet binnen.
![]() |
![]() |
#2857 link | ||
Dark Soul
|
Quote:
Quote:
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 Last edited by Jack The Ripper; 26-06-2022 at 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2859 link |
Dark Soul
|
Den tweede Xenoblade heeft toch een meer modern en gestroomlijnd battlesystem. Den eerste is constant naar links en rechts drukken om verschillende aanvallen te kiezen, terwijl in XC2 elke aanval zijn eigen knop heeft.
Den eerste Xenoblade en vooral Xenoblade Chronicles X zijn wel volwassener qua presentatie, XC2 is meer anime style. Het zijn allemaal goede games, maar XC1 stak toch uit boven XC2 op vlak van verhaal en personages vond ik. Ik hoop ook dat ze nog eens een Xenoblade Chronicles in de stijl van Xenoblade Chronicles X maken. De exploratie en open world kwam het best tot zijn recht in XCX.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 Last edited by Jack The Ripper; 28-06-2022 at 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2860 link |
Filmnerd
|
Ik hoop nog altijd op een remaster van XCX, nooit gespeeld. Ik denk ergens wel dat die er tijdens de life cycle van de Switch zal komen, het is de enige XC die anders niet op de Switch zou zijn.
Ander nieuws: Nintendo Direct mini deze namiddag met focus op third party games. Een remaster van Metroid Prime 1 en Nier: Automata zijn de hardnekkigste geruchten. Vooral van die laatste zou ik erg blij worden, altijd al eens willen spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|