![]() |
![]() |
#27501 link |
wadist
|
wat mij effectief triggered is raar genoeg nix over lang maar gewoon het concept dat een hollander die praat over belgie en italie als non-voetbal competities of maar paar goede ploegen, wetende dat het analisten zijn die elke week zeer lang de eredivisie behandelen, die hoogst en al 1/4 stap hoger staat dan onze jupkescompetitie laat staan italië
over belgie dus wel gelijk maar zo praten over italië is lijk een peet met syndroom van down die vindt dat de manager van den lokale heytens nie zo slim overkomt. kan mss wel waar zijn maar het klinkt toch allemaal gek komende van nen letterlijke mongool |
![]() |
![]() |
![]() |
#27512 link |
bashir_be
|
Vanaf komend seizoen worden er licenties voor supportersclubs ingevoerd bij Anderlecht. In totaal zijn er 15 te verdelen. Die SC's moeten 2500 euro per jaar neerdokken.
Momenteel zijn er meer dan 60 SC's. (we komen van tegen de 100, maar RSCA heeft altijd actief gewerkt om dat aantal naar beneden te halen) Against Modern Football ![]()
![]() |
![]() |
#27514 link |
bashir_be
|
Daar het vooral een impact zal hebben op uitmatchen, meer controle hebben op wie "mee gaat", vermoed ik.
Is fucking belachelijk, wij moeten nu met een andere SC de licentie "delen"..
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|