Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

View Poll Results: Wie wint er?
Iraq Hussein Osama 49 76.56%
Hitlery KKKlinton 15 23.44%
Voters: 64. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools
Old 17-11-2008, 08:49   #1041   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Wat een grappige discussies weer...

Eigenlijk, hoe ontzettend cool en wereldschokkend zou het zijn moest Obama nu zo'n zwarte hitler worden die alle blanken in de VS in concentratiekampen dumpt en daar wat biologische proeven op doet... heel de wereld in schok en WWIII. Neat stuff .

(en ja, totaaaaaal naast de kwestie enzo, maar guess what, that's my whole point )
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 08:58   #1042   link
ibaun
dr. Nuclear Scientist

ibaun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Radje View Post
Hij mag het dan wel niet op de lichtste manier vertellen, ik heb hier nog niet veel volk een tegenargument zien geven. Beetje afgeven op het persona "starman"is easy

en afkomen met "hij is het niet waard" is neit echt valid.
Afgeven op zijn manier van discussiëren is wel valid. En het is daar dat het me tegengaat. Altijd, echt altijd, gaat hij over tot beledigingen. Blijkbaar voelt hij zich dan sterker.
ibaun is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 11:26   #1043   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by The_Imagizer View Post
ik ben geen rascist ze, ik heb ne maat, en die is lijk, ne marokkaan en al!
Quote:
Originally Posted by LessThanJake View Post
dat smoesje komt ook altijd terug. "kben gene racist ze, want ik ken ne youssef en ik eet graag durum". :-/
jo leert keer lezen, hij is samen met een half chintok geval. of racisme gaat alleen op als het gaat over een marokaan/turk? ik vind het echt wel grappig dat, zoals starman al zegt, NIEMAND nog maar een hint geeft naar racisme tot er een moslim wordt gepost. hij meent het zelfs nie, djeez.

"neger? meh chinees? cava.. OMGHIJZEGTIETSOVERNENMAROKAAN? WANERACIST"

trouwens, rechtse ideeën hebben en kritiek durven uiten op iets waar de meeste niet aankomen (ie Obama) wilt niet perse zeggen dat je racist zijt, want waar die logica zou vandaan moeten komen ontgaat me ook helemaal.

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 11:43   #1044   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Quote:
Originally Posted by Radje View Post
jo leert keer lezen, hij is samen met een half chintok geval. of racisme gaat alleen op als het gaat over een marokaan/turk? ik vind het echt wel grappig dat, zoals starman al zegt, NIEMAND nog maar een hint geeft naar racisme tot er een moslim wordt gepost. hij meent het zelfs nie, djeez.

"neger? meh chinees? cava.. OMGHIJZEGTIETSOVERNENMAROKAAN? WANERACIST"
Dat hij gelinkt wordt met racistische ideeën is eerder door zijn verleden uitspraken, zijn voortdurende visering van 'vieze linksen' en zijn ongeplaatste referenties naar opruiende moslims. Hij is dus erg rechts, en het lijkt ernaar dat hij bepaalde culturen ook niet goed verdragen kan.

Als dat laatste zo is, dan kan je van racisme spreken. Dat hij slechte eigenschappen toeschrijft aan mensen op basis van hun afkomst, zonder veel nuance. Als racist hoef je niet tegen iedereen te zijn namelijk, racisme is discriminatie op basis van ras. Een ras, niet elk ander ras.
Old 17-11-2008, 11:55   #1045   link
radje
wadist

radje's Avatar

Nee, wat ik bedoelde is dat hij al steken heeft gegeven naar andere rassen (gemeend of niet, dat laat ik ff in het midden) en daar helemaal niet op wordt gereageerd maar vanaf het moment hij een moslim met een potske post, gaat iedereen hier apeshit en beginnen ze te roepen "racist maat, racist"

En over zijn verleden uitspraken, liggen kappen op linkse (gedachtegang) maakt u niet automatisch racist, het enigste wat je dan met zekerheid kunt zeggen is dat hij "nietlinks" is. Liggen kappen is trouwens eerder een dysfemisme, hij is gewoon één van de weinige die keer een andere mening naar boven brengt tegen de grote hoop sossen op dit forum. En dat kan men natuurlijk niet verdragen.

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 11:57   #1046   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Hij doet dat nogal onbeholpen, dat is waar de stijlkritiek hier op slaat
Old 17-11-2008, 12:13   #1047   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Dat het geen racist is, daar ben ik van overtuigd.

Voor de rest is die andere mening welkom, en zelfs in starman zijn geval soms doordacht en onderbouwd. Maar dat is ongeveer 10% van zijn posts. En elk tegenargument stuit op een muur van eigendunk, naast de kwestie gelul, ... Hij is jammer genoeg een beetje zoals maanman. En dat heeft helemaal niets met zijn boodschap te maken, maar wel met het feit dat het voor starman onmogelijk blijkt om met mensen die een andere mening hebben normaal te communiceren. Want dan krijg je direct zaken als "ran's multiculturele samenleving", of "ran de communist". Wat gewoon kant noch wal raakt...
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 12:24   #1048   link
starman
heeft een onfris idee

Quote:
Dat hij gelinkt wordt met racistische ideeën is eerder door zijn verleden uitspraken
Excuseer? Daar zou ik graag een paar quotes voor zien. Een mening vormen over de mislukte integratie van bepaalde bevolkingsgroepen is geen racisme.
Maar ik moet duidelijk nog mijn cultural sensitivity training krijgen precies.

Quote:
ongeplaatste referenties naar opruiende moslims
Ongeplaatst? Ik ben ier niet de kinderachtigen drol beginnen uithangen door een fototje van een mong in superman-pak te plaatsen. Als Abdallah waarlijk een allochtoon is, dan is hij toch wel een racist. Want hij post een foto van een blanke!

Dat jij daar een opruiende moslim in ziet zegt veel over jouw visie.
Voor mijn part zou dat wel eens een indische hindoe kunnen zijn. Wie weet wie weet

Quote:
Als dat laatste zo is, dan kan je van racisme spreken. Dat hij slechte eigenschappen toeschrijft aan mensen op basis van hun afkomst, zonder veel nuance. Als racist hoef je niet tegen iedereen te zijn namelijk, racisme is discriminatie op basis van ras. Een ras, niet elk ander ras
Tis waarschijnlijk nen Indier. Dus waar ligt het element racisme? En waar ergens heb ik slechte eigenschappen toegeschreven aan mensen op basis van hun afkomst?
Ik zou eerder Abdallah beschuldigen van discriminatie tegen mongolen.
Strafbaar feit : hij heeft er een foto van gepost!
Quote:
Hij is dus erg rechts, en het lijkt ernaar dat hij bepaalde culturen ook niet goed verdragen kan.
Veralgemeen anders nog nen keer. Gij zijt nen informaticus. Dus waarschijnlijk komde gij nooit van achter uw pc uit en zijde enorm puisterig.
De lollen in Zwam aangaande 'ik spuit 4,5 TB als ik klaarkom' tonen alvast deze stelling aan.

Onder mijn ex'en zit er een indische, een filipijnse en zoals boven vemeld vrij ik nu met een thaise/chinese. Tegen welke cultuur ben ik dan juist?

Ik woon voor het moment in Rotterdam (meest multiculturele stad van NL en probably van de volledige EU) en ik kom ier overeen met mensen van alle slag.
Zou ik werkelijk voor Rotterdam gekozen hebben als ik een racist was?
Doe anders nog keer een ongebaseerde uitspraak.
starman is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 12:31   #1049   link
starman
heeft een onfris idee

Quote:
Hij doet dat nogal onbeholpen, dat is waar de stijlkritiek hier op slaat
Omdat ik dan meer kritiek krijg op de positie van mijn gedachtengoed dan de werkelijke inhoud ervan. Eerst wordt er deftig rondgesmeten met 'mong' en als ik hard genoeg blijf aandringen krijg ik misschien eens een iet of wat deftige reply.

Als ik die dan weerleg krijg ik dan uiteindelijk melodramatische propaganda naar mijn kop gesmeten van hoe het allemaal beter zal zijn onder jullie visie.

Ik wacht nog steeds op je weerwoord op de national security agency Ran en het verschil tussen de huidige prt's en wat jij denkt dat obama voorstelt.

En allez, omdat ik in een goeie ben, waarschijnlijk heb ik een veel te felle muil en beledig ik te rap. Mea Culpa
Maar in het echt ben ik een lieverdje en hou ik mij ook graag zo ver mogelijk weg van politieke discussies.
Dit is mn uitlaatklep

Last edited by starman; 17-11-2008 at 12:39.
Old 17-11-2008, 12:40   #1050   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Het is nogal moeilijk om te discussiëren gezien hij zijn argumentatie puur zijn eigen mening baseert.

Starman: Post een Youtube video waarin Obama zegt dat hij een national civilian security force wil.
Wij: copy/paste van de uitleg van de Obama campagne
Starman: Ze liegen! Hij bedoelde iets anders (stasi, stasi!)
Wij: ...

Maw: Hij neemt 1 zin van Obama en vat die op de slechts mogelijke (en belachelijke) manier op. Elke reactie/uitleg daarop wordt dan beschouwd als een manier om de 'waarheid' te verbergen...
Dat zijn stasi ideetje indruist tegen alles waarvoor Obama staat is blijkbaar een nutteloos detail. Of is heel Obama zijn leven een ingenieuze manier geweest om zijn ware dictoriale aard te verbergen?

ps: Het is niet omdat het 'national' genoemd wordt dat het alleen binnen de VS blijft he. Dat wil gewoon zeggen dat het op nationaal niveau georganiseerd zou worden ipv op staatsniveau.
Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 12:41   #1051   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by starman View Post
Ik wacht nog steeds op je weerwoord op de national security agency Ran en het verschil tussen de huidige prt's en wat jij denkt dat obama voorstelt.
door Abdallah:

Quote:
Originally Posted by Abdallah
het enige wat jij hier doet is één zogenaamd onfris idee van Obama (waarvan wij noch jij een echt benul hebben waar het eigenlijk om gaat) nemen om dat dan tot in den treure te herhalen. "Zie maar! Jamaar! Kijk eens! Dien Obama! Amai! Wat hebben jullie daar op te zeggen!!" Wel, beste vriend, wij hebben daar helemaal niets op te zeggen.
door mezelf:

Quote:
Originally Posted by ran
Ik lees alleen maar dat Obama een sterke burgerbeweging wil hebben die mee instaat voor nationale veiligheid. Waarin je natuurlijk veel kan lezen, maar het zou me toch sterk verbazen als hij er vigilante knoktroepen mee bedoeld. Er is daar infrastructuur op zowat alle vlakken die moet opgebouwd worden - op gebied van informatica, wegen, ... En daar zijn mensen voor nodig, die niet perse een militair mandaat nodig hebben. Wat hij dus volgens mij wil zeggen is dat hij minder militaire aanwezigheid wil (militaire aanwezigheid die als een rode lap op een stier werkt) een meer, noem het "positieve" betrokkenheid - geld en middelen en mankracht steken in de opbouw in plaats van alles op militaire controle te zetten. Militaire controle waarvan experts zeggen dat ze in afghanistan onmogelijk is.
Wat ik erin lees, is dat hij troepen uit Irak wilt terugtrekken, zonder daarom Irak aan zijn lot over te laten. Ergo: een significante civiele aanwezigheid die er, qua middelen en prioriteit, helemaal niet op neer zal komen dat men Irak aan zijn lot overlaat.

Als jij er iets anders in leest, laat dan maar exact zien waar... Want de interpretatie die ik eraan geef is in lijn met zijn campagne, en is Occam's razorgewijs zowat de enige zinvolle.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
Old 17-11-2008, 12:49   #1052   link
starman
heeft een onfris idee

Omdat ik (subtiel) wil duidelijk maken dat er duidelijk een dubbele standaard heerst.
Obama's spokesman wordt stante pede geloofd, zie keer, niets mis met dat plan.
Maar ik heb nog niemand even kritisch weten zijn als het aankwam op het verhaal dat Palin niet wist wat Afrika was. Want dat moet ongetwijfeld waar zijn!

Ik heb een hekel aan de hypocrisie van de meerderheid van de sossen hier.
Obama is verkozen, het wordt een betere wereld! En dan wordt elke republikeinse kiezer gerediculiseerd. Ze zijn niet zo dom meneer. En haha! Zie die mongool, jheeft 10k dollar verloren aan de verkiezingen.

Als ge tolerantie en liefde preacht dan moede ze ook zelf toepassen.
Daar ligt mijn probleem.

Waarschijnlijk heb je ene punt als net hetzelfde over mij gezegd kan worden.
Maar daarom haat ik jullie zo en jullie mij

Quote:
Wat ik erin lees, is dat hij troepen uit Irak wilt terugtrekken, zonder daarom Irak aan zijn lot over te laten. Ergo: een significante civiele aanwezigheid die er, qua middelen en prioriteit, helemaal niet op neer zal komen dat men Irak aan zijn lot overlaat.

Als jij er iets anders in leest, laat dan maar exact zien waar... Want de interpretatie die ik eraan geef is in lijn met zijn campagne, en is Occam's razorgewijs zowat de enige zinvolle.
En negger je nu volledig mijn voorgaande posts?
a) Hopen dat in het tijdsschema van Obama (16 maanden) Irak volledig gestabiliseerd zal zijn is krankzinnig. Om er dan een puur civiele macht naar toe te sturen is gewoonweg zelfmoord. En zoals al talloze malen herhaald door mijn eigen. Irak wordt door het huidige bush-beleid helemaal niet aan zijn lot overgelaten. Heropbouw is één van de basispeilers van de strategie aldaar door gebruik te maken van een militair-civiele combinatie genaamd Provincial Reconstruction Team.

Dus waarom zou Obama het warm water moeten heruitvinden?
Maw, ik besluit om deze redenen dat Obama helemaal geen heropbouwingsmacht bedoelde met zijn uitspraken.
AANGEZIEN deze al BESTAAT en OPERATIONEEL is en DEFTIG werk uitvoert en er dus GEEN NOOD is aan een DUBBEL.

En waar je in die 20sec dan kan lezen dan ie de troepen wil terugtrekken. Dan mag je me ook keer tonen. Er wordt helemaal niets over Irak gezegd. .. .. .. .

Last edited by starman; 17-11-2008 at 12:54.
Old 17-11-2008, 12:56   #1053   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

Palin is een karikatuur. Het kan goed zijn dat haar opmerking over Afrika uit de context is getrokken, feit blijft dat ze een bible-hugging fundamentalist is met totaal geen idee van hoe de wereld nu eigenlijk in elkaar zit. En ze is daar nog trots op ook.
Eender wat er uit haar mond komt is dikke bullshit. Maar dan ook echt alles. Tenzij jij een tegenvoorbeeld kan geven?

Obama is een mens die boeken heeft gelezen en geschreven, die over zaken heeft nagedacht en die zich omringt met mensen die over kwaliteiten beschikken die verder gaan dan roepen en tieren over terroristen.

De laatste krijgt krediet van mij, de eerste een dikke fuck you

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 12:58   #1054   link
asqwanka
Senior Member

asqwanka's Avatar

Quote:
Maar ik heb nog niemand even kritisch weten zijn als het aankwam op het verhaal dat Palin niet wist wat Afrika was. Want dat moet ongetwijfeld waar zijn!
Dat verhaal is de wereld ingestuurd door Fox news, nu is Fox zeker geen betrouwbare bron. Maar als ze zoiets over de Republikeinen zelve zeggen, die ze altijd zo hard steunen en ophemelen, dan komt dat wel vrij geloofwaardig over.
asqwanka is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2008, 12:59   #1055   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Omdat ik (subtiel) wil duidelijk maken dat er duidelijk een dubbele standaard heerst.
Als je je daartoe beperkt gaat iedereen je omhelzen en graag zien. Behalve misschien Abdallah, maar die leest gewoon veel boeken en is een grumpy young bastard

Maar wat je doet is de kern van je boodschap "de hypocrisie van de sossen, jullie hypocrisie" maken, en er is blijkbaar niets dat je daarvan af kan brengen. Die boodschap komt ook in zowat elke post die je op dit forum doet terug.

Palin is comedy - en je kan je er inderdaad vragen bij stellen hoe hard dat mens is aangepakt. Aan de andere kant is het redelijk duidelijk dat McCain toen al wist dat zijn campagne een vrouw nodig had om tegen Obama op te kunnen, en zoveel vrouwen zullen wel geen gouverneur van een staat zijn zeker? Als je dan een corrupt, creationistisch, boekverbrandend tantrum rotwijf voor VP laat gaan, vraag je daar ook wel om. Maar die zware verhalen (Afrika, noem een krant, ...) blijven inderdaad niet meer dan comedy, de nieuwswaarde is beperkt...

Voor de rest moest McCain mensen op zijn rallys onderbreken toen ze riepen dat Obama een terrorist en een moslim is. En heeft Obama in zijn speech duidelijk gezegd dat hij de president wil zijn voor alle Amerikanen. Zowel Obama als McCain spreken op dat vlak toch min of meer zalvende taal, en dat is ook nodig.

Last edited by ran; 17-11-2008 at 13:03.
Old 17-11-2008, 14:12   #1056   link
Peephole
Destroyer of forums

Peephole's Avatar

Alé, vooruit:
Quote:
Obama’s Remarks on Service

Just as we must value and encourage military service across our society, we must honor and expand other opportunities to serve. Because the future of our nation depends on the soldier at Fort Carson, but it also depends on the teacher in East LA, the nurse in Appalachia, the after-school worker in New Orleans, the Peace Corps volunteer in Africa, and the Foreign Service officer in Indonesia. Americans have shown that they want to step up. But we’re not keeping pace with the demand of those who want to serve, or leveraging that commitment to meet national challenges. FDR not only enlisted Americans to create employment, he targeted that service to build our infrastructure and conserve our environment. JFK not only called on a new generation, he made their service a bridge to the developing world, and a bright light of American values in the darkest days of the Cold War.

Today, AmeriCorps – our nation’s network of local, state and national service programs – has 75,000 slots. I know firsthand the quality of these programs. My wife Michelle once left her job at a law firm to be the founding director of an AmeriCorps program in Chicago that trains young people for careers in public service. These programs invest Americans in their communities and their country. They tap America’s greatest resource – our citizens.

As President, I will expand AmeriCorps to 250,000 slots, and make that increased service a vehicle to meet national goals like providing health care and education, saving our planet and restoring our standing in the world, so that citizens see their efforts connected to a common purpose. People of all ages, stations, and skills will be asked to serve. Because when it comes to the challenges we face, the American people are not the problem – they are the answer.

We’ll send more college graduates to teach and mentor our young people. We’ll call on Americans to join an Energy Corps to conduct renewable energy and environmental cleanup projects in their neighborhoods. We’ll enlist veterans to help other vets find jobs and support, and to be there for our military families. And we’ll also grow our Foreign Service, open consulates that have been shuttered, and double the size of the Peace Corps by 2011 to renew our diplomacy. We cannot continue to rely on our military in order to achieve the national security objectives that we've set. We've got to have a civilian national security force that's just as powerful, just as strong, just as well-funded. And we’ll use technology to connect people to service. We’ll expand USA Freedom Corps to create an online network where Americans can browse opportunities to volunteer. You’ll be able to search by category, time commitment, and skill sets; you’ll be able to rate service opportunities, build service networks, and create your own service pages to track your hours and activities. This will empower more Americans to craft their own service agenda, and make their own change from the bottom up.

http://blogs.wsj.com/washwire/2008/0...ks-on-service/
Quote:
Peace Corps - What do volunteers do?

Counseling teenagers in Belize. Launching an Armenian computer center. Promoting HIV/AIDS awareness in Malawi. Teaching chemistry in a Ghanaian high school. Peace Corps Volunteers work in a wide variety of areas —and no two days are ever the same.

Think of the Peace Corps and you might imagine teaching in a one-room schoolhouse or farming in a remote area of the world. But while education and agriculture are still an important part of what the Peace Corps does, today's Volunteers are just as likely to be working on HIV/AIDS awareness, helping to establish computer learning centers, or working on small-business development.

Peace Corps Volunteers work in the following areas: education, youth outreach, and community development; business development; agriculture and environment; health and HIV/AIDS; and information technology.

http://www.peacecorps.gov/index.cfm?shell=learn.whatvol
HIV bestrijden? Kinderen opvoeden?

DAAR ZIJN DE NAZI'S WEER JONGENS
Peephole is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2008, 12:20   #1057   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by ran View Post
Ik vind het feit dat hij verdoken doodsbedreigingen uit aan het adres van Stewart er wel wat overgaan. Het zijn de mensen die hij zelf opzweept, "zijn" mensen, die Stewart zouden stenigen... In België zou die voor zo'n uitspraken een proces aan zijn broek hebben. Het is Abou Jahjah². "gij kunt niet in Borgerhout komen want mijn mensen maken u af". Als dat geen opruiende taal is weet ik het ook niet meer...
Mij leek het eerder een bewijs dat die O'Reilly best nog grappig uit de hoek kan komen, als hij in de juiste studio zit. Denken dat hij dat echt meent, is pure onwil.

Je bent zuur geworden, Ran.
Old 18-11-2008, 13:53   #1058   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Als je het zo stelt doet O'Reilly me denken aan Sigried Bracke. Die kon bij momenten ook... subtiel uit de hoek komen.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2008, 17:24   #1059   link
starman
heeft een onfris idee

Alle, de bijkomende uitleg in Peephole zn post klinkt nog niet slecht. Een beetje een communistische bijklank mee al die community services op vrijwillige basis maar in se aan te moedigen waar. Zijn plan om scholieren een vast aantal uren te laten bijklussen als vrijwilliger zou niks voor mij zijn maar gow, mijn plan voor verplichte legerdienst zou dan ook niets voor jullie zijn

Maar kben alleszins blij dat de interpretatie dat anderen hier gaven (een heropbouwmacht voor irak) alvast even fout was als de mijne.

Maar Hitler is natuurlijk ook zn hitlerjugend zo begonnen, met die 'community-services' dus we kunnen niks uitsluiten
Old 18-11-2008, 17:43   #1060   link
Abdallah
Senior Member

*spartel, spartel*

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules