![]() |
![]() |
#147 link |
Soupe du jour
|
Ik heb nog eens door de wonderlijke avonturen van Alex heen gelezen. Man wat een chaos van mij :'). Dat moet ik eens opnieuw en ordelijker doen
zonder busdriver. en ja ander thema na turtle zijn game! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 link |
Unbanned
|
Ben bezig met een shrimpwars spel te maken, vermoedelijk thema botwars. Het idee is een stuk ervan te automatiseren (wat het de host makkelijk maakt, en als de host accuraat is maakt het het spel ook beter voor de spelers).
En als het dan toch geautomatiseerd is (buiten narratie na vote closing, lijkt me andes te koud zonder), kunnen ook paar nieuwe features geintroduceerd worden. Zo zouden spelers kunnen inloggen (oh lol!) op de server en acties kunnen triggeren. Redelijk veel zaken zijn mogelijk die anders moeilijk zijn omdat de host niet 24/24 online is. Een server wel. Plan: Fase 1: automatische vanilla-game spelen (hier vraag ik hulp aan een ancien voor een basis-setup) Fase 2: uitbreiden met perks en features tot een unieke veldslag Fase 34: balanceren. Denk dat fase 1 gaat klaar zijn binnen paar dagen. Als je wat geduld hebt en zin hebt om mee te testen al spelend, dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 link |
Soupe du jour
|
De meerwaarde van een 'weerwolf webgame' ligt in vele acties automatisch te laten verwerken, niet de vote. Heb er een paar gespeeld waar 100 man speelde, elk met een keuze aan powers, stats dat ze elke avond konden upgraden etc - dat zou pas echt gekkenwerk zijn om manueel te verwerken. Rest van de weerwolf thread blijft manueel (votes, narration etc).
De vote tellen voor 18 man in shrimp is nu niet echt een probleem, en ik vind het eigenlijk 'te vroeg' in de shrimp metagame om voor vanillagers de focus weg te halen van posts lezen door een geabstraheerde vote list. Ik had 1 miscount gemaakt, maar ik hertel altijd nadat votes zijn afgesloten omdat dat hier zo gemakkelijk gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 link |
Unbanned
|
Er komt weldra een thread die meer uitlegt wat de bedoeling is. Fidoh gaf al een mooie aanzet. Gaat weer iets zijn die me teveel tijd kost voor wat het opbre, maar dat doe ik elk half jaar eens (cfr Walterr, Pentago, PM bot, Shrimp DB, Youtube2Spotify, Keyword stats, en in andere communities Combo-creator, Character Popularity etc).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 link |
Senior Member
|
Ik zit te spelen met het idee om een forum game voor Mage Knight te organiseren.
![]() Zijn er hier mensen in geïntereseerd? (max 4 personen) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|