![]() |
![]() |
#1842 link |
Senior Member
|
Nintendo Itch Best Switch
Krijg je hier ook geen doodsbedreigingen als je iets slecht over The Witcher 3 zegt?
(En niet meer dan terecht trouwens)
http://www.dewassendemaan.be/ Last edited by wukedadde; 21-02-2018 at 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1843 link |
wadist
|
op jou? nooit
maar ik wil gerust toegeven dat ik mad word als ik zie wat er gebeurd met bepaalde content creators, anders zou ik dat hier niet komen posten, denk ik dan. dat jij dat irrelevant vindt heb je in't verleden al genoeg laten zien: ik kwam gewoon informeren waarom die fanboys specifiek van nintendo zo gevaarlijk (in deze gevallen dan op monetair en soms persoonlijk vlak) zijn of dat het geheel toevallig en dat dat zo gegroeid is. de switch thread in het gaming subforum lijkt mij dan de beste bestemming om zoiets te komen vragen, denk dat ik maar weinig response zou krijgen in de voetbal thread |
![]() |
![]() |
![]() |
#1844 link |
Senior Member
|
Gisteren toch ff gevloekt op het einde van chapter 3.
Dacht ik eindelijk de combat door te hebben, krijg ik daar serieus op mijn kloten. Uiteindelijk bleek het international zo moeilijk te zijn, maar ik ga toch men items en blade mix eens moeten herevalueren. Blijft een zalige RPG. Jammer dat de graphics blijven wisselen tussen de PS2 generatie en verzichten waar men mond van open valt.
![]() |
#1845 link |
Grunger
|
Zonet een nieuwe Nintendo Direct geweest, met toch wel enkele verrassingen
![]() 3DS ====== WarioWare Gold - Aug. 3 Dillon's Dead Heat Breakers - May 24 [eShop] Mario and Luigi Inside Story + Bowser Jr's Journey - 2019 Detective Pikachu - March 23 Luigi's Mansion for 3DS - 2018 Switch ====== Kirby Star Allies getting free character updates starting March 28 (Rick, Kine and Coo, then Marx, then Gooey) Okami HD - summer 2018 Sushi Striker: The Way of Sushido - June 8 [also on 3DS] Octopath Traveler - July 13 [demo available now] Travis Strikes Again: No More Heroes - 2018 Dark Souls Remastered and Solaire of Astora amiibo - May 25 Mario Tennis Aces - June 22 [prelaunch tournament planned ... sometime] Captain Toad: Treasure Tracker - July 13 [also on 3DS] Underdale - sometime? Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - July 10 Little Nightmares: Complete Edition - May 18 [Pac-Man amiibo functionality] South Park: The Fractured But Whole - April 24 [DLC packs one and two April 24, DLC pack three later in 2018] Hyrule Warriors Definitive Edition - May 18 ARMS tournament now through March 18, Global Testpunch for three days starting March 31 Splatoon 2 version 3.0 coming late April, 100-plus new pieces of gear, three stages (Piranha Pit, Camp Triggerfish, Wahoo World), Rank X higher than Rank S, Callie appears in Octo Canyon Splatoon 2 first paid DLC: Octo Expansion, campaign with playable octoling that's usable in multiplayer - summer 2018 for $19.99 [purchase early on eShop now to get octo headgear and clothes] Super Smash Bros. - 2018 (playable Inklings) (Overgenomen van Resetera) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1847 link |
Dark Soul
|
Praise the Sun!
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1855 link | |
Senior Member
|
Quote:
Bandicoot pure PS1 nostalgie, dus jeej² Smash Bros jeej³ Aces nog even afwachten.
![]() |
![]() |
#1858 link |
Senior Member
|
Mario tennis ziet er eigelijk wel awesome uit
![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|