![]() |
![]() |
#541 link |
Senior Member
|
Nog nooit van The Crew gehoord en dus gisteren maar een filmpje opgezocht.
Leek me onmiddellijk een Ubisoft spel en iets later begon de streamer idd met Uplay. Zag er nu ook niet zo bijzonder uit? I’ll pass.
![]() |
#552 link |
wadist
|
Dat zijn drie geweldige games die je daar uitdeelt, Prodigy. Ik heb ze alle drie al maar ik zou de mensen die ze nog niet hebben willen aanmoedigen: PAK ER EEN VAN ZOLANG ZE ER NOG ZIJN. Papers Please en Gunpoint waren -voor mij- twee van de beste games van 2013 en Gone Home is een ongelooflijk aangenaam interactief verhaal.
![]() Papers Please is zowat het eerste spel dat ethische kwesties en keuzes perfect integreert zonder te vervallen in KIES GOEDE KANT OF KIES SLECHTE KANT. Echt geweldig.
Last edited by radje; 09-09-2014 at 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 link |
wadist
|
*kuch* ook een aanrader *kuch*
Het heeft Bullfrog-detail. Geweldig spel, is nog in Alpha maar de updates zijn altijd super en de developers zijn enorm community oriented. Zotte bundle precies, helaas kan ik het niet kopen omdat ik blijkbaar al die games al heb. Theme Hospital fan? GET THIS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 link |
Böser Weltherrscher
|
BTA = beat the average, heb $7.50 (average prijs) betaald voor de bundle en zou dus $2.50 moeten bijleggen voor die Prison Architect key.
Kweenie, voeg me anders toe op steam (sebmajestic) en dan zien we wel, kga nu echt ni moelijk doen over die €2 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|