Deze thread nog eens gelezen want het wordt voor ons ook relevant. Momenteel wachten we nog op onze nieuwbouw. Gezien het nu toch geen goed periode is om te verkopen en de woonbonus deadline onmogelijk is hebben we geen haast om te verkopen.
Maar dat is geen reden om stil te zitten. Ik heb op wix een klein site aangemaakt met wat fotos om interesse op te trommelen. Er is nog geen vraagprijs enkel de mogelijkheid om emailadres achter te laten om een melding te krijgen van zodra het te koop staat.
Ik woon in het Groen Kwartier wat wel een gewilde buurt is (bij The Jane) en daar wil ik gebruik van maken. Ik heb een facebook/instagram ad gemaakt. Binnen de eerste 24 uur heb ik al 8 email adressen op nog geen 70 clicks, geen slechte conversion rate.
Als het echt te koop is wil ik kijk dag/weekend organiseren. Ik twijfel nog hoe om te gaan met biedingen. Ofwel zelf alles proberen te regelen of misschien via een systeem als biddit.be met voordeel dat alles onpersoonlijk en efficient verloopt en staan de "spelregels" ook vast.
|