![]() |
![]() |
#1 link | |
Alles is fixbaar
|
Staking vliegtuigmaatschappij en gevolgen
Quote:
Wat doe je met: - Geboekte huurauto - AirBnB - Betaalde parking op luchthaven Iemand hier al ervaring mee?
![]() |
![]() |
#3 link |
Alles is fixbaar
|
Even updaten:
Ik heb het advies van Frenzal naast me neergelegd omdat stakingen bij Ryanair altijd sterk worden overdreven in de media, tijdens een stakingsmoment vliegt +-5pct van alle vluchten niet. Dat leek me nog een aanvaardbaar risico. Gewacht dus. 25/9 s`avonds dan toch mail van Ryanair gekregen dat er misschien problemen konden zijn met mijn vlucht op 28/9. Het zeker voor het onzekere genomen en mijn vlucht herboekt, via Ryanair. Geen extra kosten. 6u later het vliegtuig ingestapt, dus 2 dagen vroeger op vakantie gegaan. Uiteindelijk is de originele vlucht op 28/9 ook nog kunnen vertrekken, weliswaar met enkele uren vertraging. Eind goed O`Leary goed.
![]() |
#7 link |
Alles is fixbaar
|
Niet perse. Je boekt een huist omdat je op zoek bent naar 3 kamers, kom je aan en zijn er maar 2 open. Net als een babybedje aanbieden waar zelfs een dwergbaby niet meer in past en dan geen oplossing aanbieden. Airbnb kwam ook niet met oplossing of bemiddeling. Fools. Gewoon pech gehad met 2 idioten als verhuurders.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|