Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 11-05-2022, 21:25   #27281   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

Old 11-05-2022, 21:26   #27282   link
Nike123
bot by bavo

Hoes Mad
Nike123 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2022, 21:31   #27283   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Fixatie op Club zit toch nog altijd diep bij Buffalo precies.
Gij moogt dat beweren. Ik trek gewoon de lijn door van de eerste speeldag waarop Vadis en Hein voor 2 keer niets rood krijgen terwijl wat Vanaken hier weer doet wekelijkse business is op de boerderij. Samoise kreeg ook geel voor 1 handgebaar terwijl Lang ook een hele match loopt te gesticuleren. Dat is gewoon onbegrijpelijk en onaanvaardbaar, van welke ploeg het ook is.

Verder zal het mij een worst wezen of Club kampioen speelt of niet, maar ik wou absoluut wel dat het sprookje van Union een mooi einde kreeg.
Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Het afmaken is ook een kwaliteit natuurlijk
Zeker. En daar heeft Vanzeir en in mindere mate Undav wel teleurgesteld in de PO's. 't Is allemaal wat minder beginnen lopen toen Vanzeir die achterlijke vuist uitdeelde. Paar keer dom puntenverlies en in de PO's ondanks elke keer eigenlijk de beste kansen te hebben, gewoon te veel missen.
Old 11-05-2022, 21:40   #27284   link
Nike123
bot by bavo

Zzzzz
Old 11-05-2022, 21:45   #27285   link
The one and only Buffalo
Kwek

Moet gij niet wat mensen in elkaar gaan slaan rond het stadion ipv op shrimp te zitten?
Old 11-05-2022, 21:47   #27286   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Da's voor dit weekend he.
DM is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2022, 23:21   #27287   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nike123 View Post
Euh was letterlijk hetzelfde zondag.
Mss beter uw bek houden.
Gij dwazen otter

700/29000
vs
700/8700

Misschien toch eens het artikel proberen te lezen ipv zoals elke Vlaams Behanger enkel de titels te lezen?
Old 12-05-2022, 06:54   #27288   link
Nike123
bot by bavo

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Moet gij niet wat mensen in elkaar gaan slaan rond het stadion ipv op shrimp te zitten?
Hoes Mad
Old 12-05-2022, 06:54   #27289   link
Nike123
bot by bavo

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
Gij dwazen otter

700/29000
vs
700/8700

Misschien toch eens het artikel proberen te lezen ipv zoals elke Vlaams Behanger enkel de titels te lezen?
Hoes Mad
Old 12-05-2022, 07:41   #27290   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Gij dwazen otter

700/29000
vs
700/8700

Voor u geldt exact hetzelfde.

Er is een paragraaf voor beiden. Eentje dat schermt met procenten om het gelijk te halen, het andere dat zegt dat Union een uitvak heeft van 1.800 personen en RSCA 2 weken terug 1.000 supporters mocht meenemen.
Quote:
4 matchen tegen Union, geen enkele keer de betere ploeg en in de virtuele kampioenenmatch een stadion dat 90 minuten lang ligt te fluiten en te schuimen ipv keer een minuutje te supporteren. En dat geeft dan commentaar op de rest.

Such a shame.
Quote:
Frappant: ook de fans van Club Brugge toonden respect voor de underdog. Toen de spelers van Union de catacomben opzochten nadat ze de eigen fans bedankt hadden, werden ze ook door de thuissupporters getrakteerd op verdiend applaus. En op hun beurt gaven de Union-fans de spelers van Club Brugge applaus tijdens het afwerken van hun ereronde. Zo kan het ook.
Idd, wat een vuile schuimbekploeg...
(Ik laat in het midden of het bij verlies hetzelfde zou geweest zijn, dat wel)

Quote:
Verder zal het mij een worst wezen of Club kampioen speelt of niet, maar ik wou absoluut wel dat het sprookje van Union een mooi einde kreeg.
Dat is natuurlijk ook wel iets gemakkelijker als het tussen Union en uw fixatie-ploeg gaat voor de titel en uw eigen ploeg in POII zit.
Alle sympathie en respect voor Union, maar toch liever zelf de titel en CL-centen.

Last edited by Turtle; 12-05-2022 at 08:26.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2022, 08:52   #27291   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM

Dat dacht ik toch ook toen ik die foto zag van de lijn voor die offside. Nergens te zien waar de bal is.

inb4 hoes mad

Last edited by DM; 12-05-2022 at 09:13.
DM is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2022, 10:42   #27292   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Quote:
Gij dwazen otter

700/29000

vs

700/8700

Quote:
Gij dwazen otter

700/29000

vs

700/8700

Ahja want tis ons probleem dat union in een 3e klasse stadion speelt

Voor ploegskes als Gent die hun thuisvakken nog niet vol krijgen ist natuurlijk makkelijk veel away fans toe te laten om nog iets van sfeer te hebben

As ge zelfs in dit jaar waar letterlijk alle topclubs falen inclusief club, er nog niet in slaagt nog maar mee te doen voor de titel moet ge echt niet teveel naar een ander wijzen
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2022, 11:00   #27293   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Zeg jongens, er zijn mensen die last hebben van plaatsvervangende schaamte.
Old 12-05-2022, 11:02   #27294   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nike123 View Post
Hoes Mad
L2English

Quote:

Er is een paragraaf voor beiden. Eentje dat schermt met procenten om het gelijk te halen, het andere dat zegt dat Union een uitvak heeft van 1.800 personen en RSCA 2 weken terug 1.000 supporters mocht meenemen.
Dat is omdat een héél groot deel niet met (supporters)bussen kwam, maar met het OV. Weetwel, zelfde gewest, buren enz. Union heeft niet de staanplaatsen voor grote aantallen bussen. Heeft dus niets met kwade wil te maken. Wat ge niet kunt zeggen van FCB.

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Ahja want tis ons probleem dat union in een 3e klasse stadion speelt

Voor ploegskes als Gent die hun thuisvakken nog niet vol krijgen ist natuurlijk makkelijk veel away fans toe te laten om nog iets van sfeer te hebben
Dus, moest pakweg Barcelona in al hun goedheid beslissen om 8700* bezoekende toeschouwers toe te laten in hun tempel, dan zouden ze verwachten dat Union een volledig stadion aan hen laat in Brussel? Nigga plz

*Ain't ever gonna happen (alleen al de EUFA regels voor die matchen al laten dat niet toe), dat weet ik ook, maar t is maar om het absurde van uw redenering aan te kaarten.
Old 12-05-2022, 11:11   #27295   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:

Cherry picking. Het staat er letterlijk bij dat Anderlecht er meer mocht meenemen omdat die niet met de bus moesten komen maar te voet/fiets/ov.
Old 12-05-2022, 11:20   #27296   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

300 man extra is 5 bussen.
Old 12-05-2022, 11:49   #27297   link
The one and only Buffalo
Kwek

Wat zit gij nu eigenlijk te proberen een argument te maken terwijl het de flikken zijn die die beslissing genomen hebben en niet de ploeg zelf. Holy shit gast, ik dacht dat iedereen behalve rooz hier tenminste in staat was om een basis tekst te lezen.
Old 12-05-2022, 12:57   #27298   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Turtle pls
Old 12-05-2022, 13:20   #27299   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Quote:
Wat zit gij nu eigenlijk te proberen een argument te maken terwijl het de flikken zijn die die beslissing genomen hebben en niet de ploeg zelf. Holy shit gast, ik dacht dat iedereen behalve rooz hier tenminste in staat was om een basis tekst te lezen.
mja as ge de clubs laat kiezen krijgt ge ook zoiets ntrlk

waarom legt de bond niet gewoon normen op voor uitvakken, in bv de licentiedossiers?
Vermijd toch dit soort discussies
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2022, 15:13   #27300   link
The one and only Buffalo
Kwek

Ik dacht eigenlijk dat dat al zo was en dat uw uitvak minstens 5% van uw totale capaciteit moet zijn.

Maar blijkbaar geldt dat enkel voor Europa.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules