![]() |
![]() |
#27283 link |
Kwek
|
Gij moogt dat beweren. Ik trek gewoon de lijn door van de eerste speeldag waarop Vadis en Hein voor 2 keer niets rood krijgen terwijl wat Vanaken hier weer doet wekelijkse business is op de boerderij. Samoise kreeg ook geel voor 1 handgebaar terwijl Lang ook een hele match loopt te gesticuleren. Dat is gewoon onbegrijpelijk en onaanvaardbaar, van welke ploeg het ook is.
Verder zal het mij een worst wezen of Club kampioen speelt of niet, maar ik wou absoluut wel dat het sprookje van Union een mooi einde kreeg. Zeker. En daar heeft Vanzeir en in mindere mate Undav wel teleurgesteld in de PO's. 't Is allemaal wat minder beginnen lopen toen Vanzeir die achterlijke vuist uitdeelde. Paar keer dom puntenverlies en in de PO's ondanks elke keer eigenlijk de beste kansen te hebben, gewoon te veel missen.
![]() |
#27287 link |
bashir_be
|
Gij dwazen otter
700/29000 vs 700/8700 Misschien toch eens het artikel proberen te lezen ipv zoals elke Vlaams Behanger enkel de titels te lezen?
![]() |
![]() |
#27289 link | |
bot by bavo
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27290 link | ||||
Senior Member
|
Quote:
Er is een paragraaf voor beiden. Eentje dat schermt met procenten om het gelijk te halen, het andere dat zegt dat Union een uitvak heeft van 1.800 personen en RSCA 2 weken terug 1.000 supporters mocht meenemen. Quote:
Quote:
(Ik laat in het midden of het bij verlies hetzelfde zou geweest zijn, dat wel) Quote:
Alle sympathie en respect voor Union, maar toch liever zelf de titel en CL-centen.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 12-05-2022 at 08:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27292 link | ||
white male hetero unicorn
|
Quote:
Quote:
Voor ploegskes als Gent die hun thuisvakken nog niet vol krijgen ist natuurlijk makkelijk veel away fans toe te laten om nog iets van sfeer te hebben As ge zelfs in dit jaar waar letterlijk alle topclubs falen inclusief club, er nog niet in slaagt nog maar mee te doen voor de titel moet ge echt niet teveel naar een ander wijzen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27294 link | ||
bashir_be
|
L2English
Quote:
Quote:
*Ain't ever gonna happen (alleen al de EUFA regels voor die matchen al laten dat niet toe), dat weet ik ook, maar t is maar om het absurde van uw redenering aan te kaarten.
![]() |
![]() |
![]() |
#27297 link |
Kwek
|
Wat zit gij nu eigenlijk te proberen een argument te maken terwijl het de flikken zijn die die beslissing genomen hebben en niet de ploeg zelf. Holy shit gast, ik dacht dat iedereen behalve rooz hier tenminste in staat was om een basis tekst te lezen.
![]() |
#27299 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
waarom legt de bond niet gewoon normen op voor uitvakken, in bv de licentiedossiers? Vermijd toch dit soort discussies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|