![]() |
![]() |
#3 link |
Senior Member
|
Waarom zou dat geen canon zijn ? Is gewoon een animatie serie van Marvel die dat hele multiverse ding nog verder bekijkt
![]() Is ook gebaseerd op een comic serie met dezelfde naam. https://en.wikipedia.org/wiki/What_If...%3F_(TV_series) https://en.wikipedia.org/wiki/What_If_(comics) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
Filmnerd
|
Het is te hopen dat ze voor Hawkeye de run van David Aja en Matt fraction nemen. Jammer dat het een reeks wordt, dat had ideaal geweest als scenario voor een film. Hailee Steinfeld lijkt me wel een goede keuze voor Kate Bishop.
En ook te hopen dat ze eindelijk eens iets deftigs van de Fantastic Four weten te maken. Veel potentieel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
Eerst memmen dat we een aparte thread moeten starten en als we dat doen, in de aparte thread nog eens komen zagen.
Ge moet weten wat ge wilt é.
![]() |
#12 link |
Senior Member
|
Die nieuwe Suicide Squad was toch ook niets aan, wel? Vond dat persoonlijk maar een saaie film en die personages deden mij niets. Dat er van Peacekeeper dan nog een spin-off serie gemaakt wordt, begrijp ik ook niet. Dat lijkt me gedoemd om te mislukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
Public servant
|
Ik vond hem wel ok. Hij had meer ziel dan een slechte MCU-film, ook al was er te weinig tijd om te leren mee te leven met elk personage. Maar als ze elke suicide squad film maken met telkens nieuwe personages zou ik dat niet erg vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
vond het wel vermakelijker dan die eerdere suicide squad met will smith. Cena gaf dat personage toch een beetje cachet. Ratcatcher II vond ik trouwens ook niet slecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 link |
Senior Member
|
https://trailers.apple.com/trailers/...n-no-way-home/
Holy fuckballs, dit ziet er fantastisch uit. Cross-over tussen Spider-Man en Strange en zowel Green Goblin als Octopus die hun opwachting maken. edit> Sinister Six zelfs. Avengers voor villains.
"Saying atheism is a belief system is like saying not going skiing is a hobby. I’ve never been skiing. It’s my biggest hobby. I literally do it all the time." Last edited by Bjorn; 24-08-2021 at 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link |
Senior Member
|
Geruchten zijn dat Doc Oc en Green Goblin van de Raimi films terug komen (zelfde acteurs). Electro van de Amazing Spiderman films zou ook voorkomen. Grootste gerucht, dat ook eigenlijk een slecht bewaard geheim is op dit moment, zou zijn dat Tobey Maguire en Andrew Garfield beide hun Spidey versie ook zou voorkomen in de film
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
Het begint wat chaotisch te worden. Heb alles altijd tamelijk goed kunnen volgen maar heb sinds corona precies een film of 3 gemist en ik volg voor geen meter meer.
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|