![]() |
![]() |
#1263 link |
Filmnerd
|
Ook wel een erg grove en platte mop om te maken. Zo'n slag geven tijdens een wereldwijd uitgezonden show is oliedom, maar ik kan het gezien de context van zijn vrouw wel begrijpen.
Die sneer was echt onder de gordel. zal wel goed zijn voor de buzz rond de oscars zeker? Voor de rest valt het op dat ze de awards goed gespreid hebben onder diverse films. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 link | |
Filmnerd
|
Quote:
Ik krijg vaak het gevoel dat er bij veel comedians een opbod bezig is om vooral kwetsende grappen te maken, zonder dat het het hoofddoel van de grap mensen aan het lachen brengen is. En dat vind ik jammer, en vooral niet echt grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 link |
Unbanned
|
Ben voor een keer akkoord met Potenza.
Tussen Will Smith en Chris Brown was er wel al wat geschiedenis, omdat Brown vorige keer ook zijn vrouw met de Oscar-boycot had uitgelachen dat ze sowieso toch niet uitgenodigd zou worden. Dus ie zal het als bevestiging gezien hebben van slechte intenties. Of Chris Brown was een van haar ex-minnaars natuurlijk, wat dan weer de uitspraak 'keep my wife out of your mouth' verklaart |
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() En dat zoiets in the heat of the moment gebeurt, kan gebeuren, maar dan had hij ook nog altijd zijn excuses kunnen aanbieden, wat hij tot nu toe nog altijd niet heeft gedaan.
![]() |
![]() |
#1276 link |
Senior Member
|
Is toch wel vreemd. (beroemd) iemand maakt een fout en we verwachten dat die persoon zich publiekelijk excuseert?
Ik kan Will Smith trouwens ook wel ergens begrijpen. Uiteraard kan je wel zeggen dat geweld altijd fout is, maar dat is gemakkelijk gezegd als de belediging niets met u te maken heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |