Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 23-06-2022, 07:27   #201   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ik speel er nu Trails of Cold Steel SC op. Volgens Steam is het niet speelbaar op de Deck maar op't eerste zicht werkt het perfect, buiten wat control issues in de menu's soms.
Aangezien dat al een oud spel is en dus niet zo zwaar lijkt de batterij het nog lang te trekken (en zonder dat ik mijn instellingen zitten tweaken heb). Ik vraag me af hoe de overige Trails games er op draaien (Trails of Cold Steel 1-4), want die werken zogezegd ook niet op de Deck.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 11:43   #202   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Ik moet zeggen da ik het eigenlijk een onaangenaam device vind. Het ligt mij echt niet goed in de hand; het is veel te groot en ik geraak echt niet op een vlotte manier aan de LB en RB buttons.
Karel is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 13:44   #203   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Karel View Post
Ik moet zeggen da ik het eigenlijk een onaangenaam device vind. Het ligt mij echt niet goed in de hand; het is veel te groot en ik geraak echt niet op een vlotte manier aan de LB en RB buttons.
Heb je het over die L4/L5 en R4/R5 knoppen achteraan of de gewone L1/L2/R1/R2 shoulder buttons? Die knoppen achteraan gebruik ik vrijwel nooit.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2022, 04:23   #204   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Karel View Post
Layout remapping geprobeerd?

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Wou meer opzoeken over de layout config, deze guide gaat wel heel hard in-depth met gifs

https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=2804823261
denk dat ik het ga uitproberen voor horizon, want als je de thumbsticks gebruikt geraak ik niet goed aan de arrow keys en in dat spel moet je links/rechts induwen totdat je aan uw health potions/... geraakt en te gebruiken, en dan loop ik liefst van al nog altijd rond in combat ipv stil te staan omdat ik mijn duim van de stick heb gehaald.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2022, 08:22   #205   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Van the witcher3 werden mijn savegames niet opgeslaan via die heroic launcher dus tijdens de sales maar gekocht op steam dan.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules