![]() |
![]() |
#27541 link |
white male hetero unicorn
|
Ik zou ook liever een gewone competite zonder pos zien.
Maar als je pos doet kan je die halvering nog zien als een geste tov bv zaalsporten waar iedereen van 0 begint. Als Club dan 9 punten voorstaat, wat is het nut nog van pos zonder halvering? Nuja anderlecht slaagt er zelfs in het huidige systeem in niet meer mee te doen, dus k snap wel dat gij t niet ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27542 link |
bashir_be
|
Rooz ziet t ook niet.
Radje ziet t ook niet. Turtle ziet t ook niet. Nochtans allemaal geen mauve boys.
![]() |
![]() |
#27543 link |
|
Shrimp
De maatstaf der dingen waar ik mijn mening op baseer Zijn niet allemaal zo n sheeple lek gij he. Alz, gaat bij u mama een dessertje eten en komt nog eens een alcohol mopke maken. Vergeet u pufferkes spuitje en pillkee niet dat ge nodig hebt om u beta lijf in leven te houden en zijt voorzichtig met zonneke. K hoop dat ge genoeg sportdrank hebt koudstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27544 link | |
bashir_be
|
Quote:
![]() FYI, geen pufferkes geen spuitjes hier. Desertjes pas ik meestal voor. Maat, wat een een eikel zijt gij geworden zeg. Direct onder den belt beginnen slaan vanaf iemand gelijk heeft en zijn argumenten te valid zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#27545 link |
|
Hoe kunt ge nu spreken over gelijk in iets compleet objectief ?
Als 5 man opt forum liever blauwe schoenen ziet en ik liever groene, moet ik mijn mening toch ni gaan bijstellen omdat ik als enige dat vind? En lol gij die gaat beginnen over onder de belt, t zijt gij dat al jaren niet anders doet. Een reguliere competitie zonder pos of puntendeling is het eerlijkst omdat de meest constante dan wint en een dipje op een slecht moment minder zwaar doorweegt. Pos zorgen voor artificiele spanning, maar als je net dan wat pech hebt is heel je seizoen om zeep, maar kan er wel een onverwachte winnaar opduiken wat de neutrale fans graag zien. Een halvering van de punten vergroot dat effect nog eens, iedereen van 0 beginnen nog meer. Tis in feite dus een evenwicht zoeken tussen sportief een eerlijke winnaar zoeken of een formule die veel spanning en spectakel oplevert. Voor mij moet ge ofwel geen pos doen, maar als ge ze doet zorg dan maar dat het spannend is ipv gewoon nog is tegen zelfde ploegen te spelen. Last edited by Jack Carver; 19-06-2022 at 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27548 link |
wadist
|
ja nee der is niemand die zegt da ge geen mening moogt hebben he gekapte zot, er is gewoon bijna niemand die voor halvering is en ik peis da tactical pants man gewoon voorbeelden aangaf om aan te tonen da da ni specifiek is voor één of andere supportersbasis en da die mening gehouden wordt door groepen die elkaar normaal gezien ni echt moeten hebben
das al |
![]() |
![]() |
![]() |
#27549 link |
bot by bavo
|
https://sporza.be/nl/2022/06/18/van-...1655550126563/
Mooie passage van Assebroeke waar m'n broer en 2 neefjes spelen. (Laurenz oa) Cool story bro |
![]() |
![]() |
![]() |
#27555 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ze hebben er een jaar over nagedacht ![]()
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|