Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 19-06-2022, 11:18   #27541   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Ik zou ook liever een gewone competite zonder pos zien.

Maar als je pos doet kan je die halvering nog zien als een geste tov bv zaalsporten waar iedereen van 0 begint.

Als Club dan 9 punten voorstaat, wat is het nut nog van pos zonder halvering?

Nuja anderlecht slaagt er zelfs in het huidige systeem in niet meer mee te doen, dus k snap wel dat gij t niet ziet.
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 11:38   #27542   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Rooz ziet t ook niet.
Radje ziet t ook niet.
Turtle ziet t ook niet.

Nochtans allemaal geen mauve boys.
Old 19-06-2022, 11:41   #27543   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Shrimp

De maatstaf der dingen waar ik mijn mening op baseer

Zijn niet allemaal zo n sheeple lek gij he.

Alz, gaat bij u mama een dessertje eten en komt nog eens een alcohol mopke maken.

Vergeet u pufferkes spuitje en pillkee niet dat ge nodig hebt om u beta lijf in leven te houden en zijt voorzichtig met zonneke. K hoop dat ge genoeg sportdrank hebt koudstaan.
Old 19-06-2022, 11:47   #27544   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Shrimp

De maatstaf der dingen waar ik mijn mening op baseer

Zijn niet allemaal zo n sheeple lek gij he.

Alz, gaat bij u mama een dessertje eten en komt nog eens een alcohol mopke maken.

Vergeet u pufferkes spuitje en pillkee niet dat ge nodig hebt om u beta lijf in leven te houden en zijt voorzichtig met zonneke. K hoop dat ge genoeg sportdrank hebt koudstaan.
wow, someone has a bad hangover

FYI, geen pufferkes geen spuitjes hier. Desertjes pas ik meestal voor.

Maat, wat een een eikel zijt gij geworden zeg. Direct onder den belt beginnen slaan vanaf iemand gelijk heeft en zijn argumenten te valid zijn.
Old 19-06-2022, 11:55   #27545   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Hoe kunt ge nu spreken over gelijk in iets compleet objectief ?

Als 5 man opt forum liever blauwe schoenen ziet en ik liever groene, moet ik mijn mening toch ni gaan bijstellen omdat ik als enige dat vind?

En lol gij die gaat beginnen over onder de belt, t zijt gij dat al jaren niet anders doet.

Een reguliere competitie zonder pos of puntendeling is het eerlijkst omdat de meest constante dan wint en een dipje op een slecht moment minder zwaar doorweegt.

Pos zorgen voor artificiele spanning, maar als je net dan wat pech hebt is heel je seizoen om zeep, maar kan er wel een onverwachte winnaar opduiken wat de neutrale fans graag zien. Een halvering van de punten vergroot dat effect nog eens, iedereen van 0 beginnen nog meer.
Tis in feite dus een evenwicht zoeken tussen sportief een eerlijke winnaar zoeken of een formule die veel spanning en spectakel oplevert.

Voor mij moet ge ofwel geen pos doen, maar als ge ze doet zorg dan maar dat het spannend is ipv gewoon nog is tegen zelfde ploegen te spelen.

Last edited by Jack Carver; 19-06-2022 at 12:01.
Old 19-06-2022, 14:05   #27546   link
radje
wadist

radje's Avatar

alles cava jack

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 15:10   #27547   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Kwee ni k zou t is aan rooz en turtle vragen dan volg ik wel
Old 19-06-2022, 15:21   #27548   link
radje
wadist

radje's Avatar

ja nee der is niemand die zegt da ge geen mening moogt hebben he gekapte zot, er is gewoon bijna niemand die voor halvering is en ik peis da tactical pants man gewoon voorbeelden aangaf om aan te tonen da da ni specifiek is voor één of andere supportersbasis en da die mening gehouden wordt door groepen die elkaar normaal gezien ni echt moeten hebben

das al

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 14:35   #27549   link
Nike123
bot by bavo

https://sporza.be/nl/2022/06/18/van-...1655550126563/

Mooie passage van Assebroeke waar m'n broer en 2 neefjes spelen. (Laurenz oa)

Cool story bro
Nike123 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 16:57   #27550   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

pretty sweet

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 11:44   #27551   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Nieuwe logo van Cercle:

Kan het nog lelijker? Ik denk het niet.
Old 23-06-2022, 12:07   #27552   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

wtf

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 12:10   #27553   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

gemaakt door een 15 jarige gamer die fan is van razer ofzo
Cage is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 12:21   #27554   link
Nike123
bot by bavo

Leedvermaak
Old 23-06-2022, 12:37   #27555   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Cercle Brugge lanceerde vandaag zijn nieuw logo. Exact om 12.12 uur, een symbolische verwijzing naar het stamnummer. Na het succesrijke seizoen dat op een tiende plaats werd afgesloten, het beste resultaat sinds de terugkeer in 1A vier jaar geleden, vonden ze bij de Vereniging dat het de hoogste tijd was geworden om de groeiende ambities ook door middel van een doorgedreven rebranding tot uiting te laten komen. Het nieuwe logo is niet enkel ‘future proof’, het moet gelden als een frisse versie van de filosofie van groen-zwart mét het grootste respect voor de 123-jarige geschiedenis.

“Onze herziene visie moet het fundament voor onze toekomst vormen”, zegt CEO Ben Lambrecht. “De nieuwe look and feel passen perfect bij de toekomstdromen en de gedurfde ambities van Cercle Brugge. Wij willen vanaf nu evolueren naar een ploeg die assertiviteit uitstraalt en die precies daarom allesbehalve bang is om op te vallen. De hoge pressing en de fysieke dominantie maakten in 2022 reeds diepe indruk binnen de krijtlijnen, dat moet voortaan ook daarbuiten de houding zijn waar Cercle voor staat.”

Over de vernieuwde filosofie, waar het nieuwe logo de uiterlijke illustratie van moet worden, is bijzonder goed nagedacht. Louis-Philippe Depondt, de 27-jarige persverantwoordelijke, schetst de twee ijkpunten.

Groen Cercle is de enige ploeg in de huidige Jupiler Pro League met die kleur. En dat is al sinds mensenheugenis het geval. Ja, er is Lommel geweest, nu in de Challenger Pro League. In een verder verleden waren er ook Racing Mechelen, La Louvière en Crossing Schaarbeek in groen en wit, Sporting Hasselt in groen en blauw, AS Oostende in groen en rood. Maar wie topvoetbal en groen associeerde, kwam altijd en overal automatisch bij Cercle Brugge uit. Wij mogen groen claimen.

Cercle Geen enkel ander team aan de nationale voetbaltop heeft die omschrijving in zijn officiële benaming. Het stamt uit de tijd dat Frans in dit land overal de voertaal was, maar het bleef zijn betekenis behouden nadat in Vlaanderen de ontvoogding zich op taalgebied doorzette. De benaming droeg steeds de symboliek van de nooit eindigende cirkel in zich.

De groene kleur en de symbolische cirkel waren dan ook de karakteristieke kenmerken die centraal stonden in de rebranding. De groene kleur staat voor vernieuwing, voor jeugd (de gemiddelde leeftijd van het elftal was de voorbije maanden 23 jaar) en in de huidige maatschappij uiteraard ook voor energie. De cirkel staat dan weer voor de grondbeginselen van de vereniging: familie, vriendschap, harmonie, verbondenheid. Iedereen is welkom bij Cercle Brugge, waar diversiteit en inclusiviteit nooit holle begrippen waren.

Louis-Philippe Depondt, persverantwoordelijke bij Cercle
“Die eeuwige waarden van de Vereniging worden met de lancering van een nieuw logo in een modern jasje gestopt”, vervolgt Depondt. “Cercle Brugge is en blijft dé voetbalfamilie van België en van Brugge. Het heeft zijn eigen iconen, Jules Verriest en onze betreurde Miguel Van Damme op kop. Het heeft zijn roots, die zoals bekend in de broederschool van “de Frères” liggen. En het heeft zijn jeugdige onbevangenheid, met in de voorbije twee seizoenen de doorstroming van enorm veel eigen talenten: Thibo Somers, Charles Vanhoutte, Robbe Decostere, Olivier Deman, Arne Cassaert, Aske Sampers en er zitten er nog veel aan te komen. Niet enkel de spelerskern werd stelselmatig verjongd, ook de omkadering volgde. Een bezoekje aan ons nieuwe administratief zenuwcentrum in het bedrijvenpark O’Forty aan de E40 in Oostkamp zal iedereen daarvan overtuigen. En dan is er het verhaal van de tribunes. Daar tref je nog altijd het oudere publiek dat Cercle sinds de moeilijke jaren ‘60 trouw zwoer, maar groeide sinds de terugkeer in 1A in 2018 ook een duidelijk jongere achterban.”

“In het vernieuwde logo en in onze volledige huisstijl werd het groen een tikje lichter, zeg maar jeugdiger”, besluit de perschef van groen-zwart. “Het kroontje en de letter C maakten plaats voor een modern ogende visuele creatie, waarin onze naam zich omheen een cirkel nestelt. We zijn enorm fier dat we het resultaat van een jaar lang brainstormen, finetunen en finaliseren nu kunnen presenteren. Een jong, bruisend Cercle Brugge is klaar om de toekomst te bestormen.”
haha, doet me wat denken aan de Artvelde Hogeschool van de Ideale wereld.

Ze hebben er een jaar over nagedacht
Old 23-06-2022, 13:05   #27556   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

de buren kunnen niet achterblijven

Jaak is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 13:20   #27557   link
Nike123
bot by bavo

Na trainers zonder diploma nu grafisch ontwerpers zonder monitor.
Old 23-06-2022, 15:10   #27558   link
Nike123
bot by bavo

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Nieuwe logo van Cercle:

Kan het nog lelijker? Ik denk het niet.
toch keer zot gedaan en NFT gekocht
Old 23-06-2022, 15:24   #27559   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220623_95106631

Aight.
DM is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2022, 15:31   #27560   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

kaktransfer

zet daar eens openda of een andere jonge gast

desnoods moet Carl er zelf maar mee de gym intrekken en er nen brede beer van maken
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules