![]() |
![]() |
#4941 link | |
Senior Member
|
Quote:
Maar dan wil ik ook een 4k console. En een nieuwe receiver. En deftige wall mounting. As ik gewoon een switch koop kan ik zelda en Mario spelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4945 link |
Senior Member
|
Ik ben niet volledig op de hoogte van de X reeks, maar bij de G-reeks toen ik mijn C8 kost was daar een soundbar bij inbegrepen als ik me niet vergis. Héél plat design was toen nogal grote wow factor, maar de toevoeging van een soundbar was wel een aardige upgrade ten opzichte van de interne speakers van de C8. Weet alleen niet of dat bij de X-reeks intussen nog het geval is. Indien niet, dan is het enkel het design dat aangepast is. De B-reeks heeft over het algemeen de processor van de vorige generatie. De C-reeks is wel degelijk de beste "bang for the buck" optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4946 link |
Forty-Two
|
Stond gisteren op punt om de LG OLED55CX6LA te kopen.. maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.
De LG staat héél laag op zijn voet waardoor je er eigenlijk geen soundbar (die ik al heb) kunt voor / onder leggen. En heb eigenlijk ook niet echt een nieuwe TV nodig... dusja (heb al een 5 jaar oude 55" 4K LCD) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4947 link | |
huh?
|
Quote:
![]() Klopt wat je zegt, scherm begint op 3.5 cm hoogte. Ik heb er ook een soundbar voor staan, maar stoort niet echt. Geluid van de CX zelf is trouwens OK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4948 link |
Forty-Two
|
Ok.. heb me toch niet kunnen inhouden, en hem tóch gekocht.
De hoogte is 1 ding voor de soundbar.. maar wat ook stoort is dat je de kabels natuurlijk niet ergens halverwege de TV kan 'doorsteken' naar achter. (omdat het een heel brede platte voet is, die overal tot op de kast komt zonder ruimte onder). Dus dan liggen er 2/3 kabels van de soundbar over de halve breedte van de TV om daarna dan naar achter te verdwijden... is niet echt proper. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4951 link |
|
Ik ken de CX niet helemaal, maar bij mijn C7 zijn er toch clipjes achteraan waardoor ik de kabels wat naar het midden kan leiden.
En de hoogte voor de soundbar, dat klopt wel inderdaad. Ik heb mijn center speaker in mijn (open) tv-kast eronder gezet, zoveel mogelijk naar voor zodat het geluid niet vervormd wordt door de kast. Werkt goed en is netjes, en het verschil in hoogte hoor ik alvast niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|