![]() |
![]() |
#521 link |
Senior Member
|
Ik heb mijn paard Jolly Jumper genoemd.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 link |
]as]ecole wannabe
|
Ter is beetje korting momenteel, misschien wel aanschaffen. https://store.steampowered.com/app/1..._Redemption_2/
Tis teveel leeswerk, zijn die special en ultimate editions die paar euros waard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 link |
Pro-shrimper
|
Het zijn meer verzameldingen dan dat het je echt gaat helpen in het spel. Ik zou dus gerust nee op je vraag durven antwoorden.
![]() |
![]() |
#527 link |
wadist
|
i mean 5 euro is nu niet zot veel extra tussen standard en de big dick editie
ge krijgt een singleplayer bank robbery dlc ding + vooral veel online shit en een schoon paardeke mijne cutoff voor zo'n zaken is meestal 10 a 12 euro dus ik zou zelf voor de ultimate gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 link |
Senior Member
|
Geen pedalen bij uw dlc paard.
0/10
![]() |
#532 link | |
Serious Member
|
Quote:
Nice. Veel te weinig korting trouwens, zal het wel eens proberen als het 15€ kost of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 link |
Reetman
|
Hoe belangrijk is het om bij Chapter 2 te doneren en aan dat basiskamp te denken?
Ik heb veel zin om het af te stappen en random quests te gaan doen en wat te ontdekken. Also, hoeveel herten kun je op uw paard leggen? Ligt daar een max aan? Deze Cowboy gaat eraan beginnen boys, Yeeeeeeehaw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 link | |
she/her
|
Quote:
DENK IK. Want 'k heb dat puur voor de trophy gedaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
kheb dit spel onlangs nog keer een kans gegeven voor een uur of zes maar herejee tmag deftig oprotten. mechanics voor mechanics, menu's voor een menu om in een menu te geraken en ge moet de konami code ingeven terwijl ge op uw kop staat om mee uw geweer te kunnen schieten
wel schone belichting ma tmoet plezant blijven
![]() |
#539 link | |
she/her
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 link |
Senior Member
|
Fuck wat een spel, nooit een wereld meegemaakt die zo leeft, heb meer de neiging om op't gemak paard te rijden, rond te hangen en de vriendelijke idioot te zijn dan wat anders, hier en daar wel wat vechten tegen FOMO game-impulsen.
40fps op 1080p op projector trouwens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|