![]() |
![]() |
#243 link |
Welingelichte bron
|
Ik dacht dat het aantal munten dat ge in greed machine kunt steken afhankelijk is van hoeveel keer ge dat al met een bepaald character hebt gedaan. Hoe vaker, hoe sneller het tilt slaat.
![]() |
#244 link |
wadist
|
klopt
maar met d20 en glowing hour glass strat kunt ge omzeilen. d12 voor zotte insta kill build, hourglass voor reset van greed fight waardoor ge kunt blijven insteken elke keer. wordt wel tedious opt laatste als ge moet resetten elke cent omda het direct blokkeert |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 link | |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
Quote:
keer geprobeerd vandaag, kheb nog maar een goeie 300 coins steken en tmachine zit al direct vast, echt geen goesting om nog een 200-tal keer dat te doen ![]()
![]() |
![]() |
#250 link |
wadist
|
eind maart komt repentance uit. lang werd gedacht dat afterbirth+ de laatste release ging worden tot de aankondiging van repentance ergens vorig jaar. alle content dat in antibirth zit (mod voor het spel, geen officiële content) wordt nu wél officieel en er komen ook nog andere nieuwe zaken bij. sinds ik nooit antibirth heb gespeeld gaat dit ongelooflijke hoeveelheid nieuwe content zijn
ik ga ook een volledig nieuwe save file starten omdat ik gewoon zo fucking geweldig ben in dit spel en heeft zeker niets met dit te maken: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 link |
Serious Member
|
Beetje thread hijack maar ik begin het een beetje beu te worden in Hades. Sinds mijn eerste keer geraak ik niet meer voorbij Hades en is't gewoon gems verzamelen voor het gebouw en hééééééél af en toe een diamand of wat bloed verzamelen. De runs duren te lang om tot aan Hades te geraken en hebben een minimale return vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Voor de rest geen gevolgen. |
|
![]() |
![]() |