![]() |
![]() |
#806 link |
Grunger
|
Ondertussen al een paar uurtjes Tainted Grail gespeeld, zit nu aan start chapter 5. Ik blijf het geweldig vinden. Het is gewoon superleuk om nieuwe gebieden te ontdekken, quests te volgen, en globaal het verhaal stapsgewijs bloot te leggen.
Ook de combat/diplomacy encounters blijven erg leuk, een soort van minipuzzels. Het kost me wel wat moeite om de completionist in mij te onderdrukken: ik heb altijd zin om elke locatie keer op keer te revisiten om alle acties en story snippets uit te putten, en zo het land af te schuimen. Maar dit is duidelijk niet de bedoeling van het spel, dan kom je redelijk snel in tijdsnood en in problemen met je resources; het is eigenlijk leuker om met de natuurlijke flow van het spel mee te gaan en keuzes te maken in wat je wel onderzoekt en wat je overslaat: hierdoor heb ik ook het gevoel dat ik nog héél veel content gepasseerd ben en gaat een 2de playthrough erg interessant worden denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 link |
Senior Member
|
GP Tinner's Trial (Martin Wallace) online: https://crowdfinder.be/project/635-t...martin-wallace
![]() |
#810 link |
You ain't seen me, aight!
|
Gisteravond toegekomen. Op een kwartiertje was ze in elkaar gezet (alleen de poten er zelf nog aanvijzen). Enorm onder de indruk van de kwaliteit. Ik wist wel dat alles van eik ging gemaakt zijn, maar dan nog kan er een verschil in afwerking zitten. Maar niets op aan te merken, echt top. Een zware, robuuste en uiterst stabiele tafel, ideaal als gezinstafel.
Onder de panelen zit dan je bordspel-gedeelte verborgen. Gloomhaven: JotL scenario 2 staat op dit moment opgesteld, klaar om er direct in te vliegen, en toch ligt de living er nu mooi opgeruimd bij. Ik content, mijn vrouw content. Geeknson is dus zeker en vast aan te raden. Al wacht je best op een nieuwe kickstarter, want de prijzen zo swingen wel de pan uit. Ze vragen nu 2250 pond voor mijn tafel, terwijl ik 'maar' 1300 pond betaald heb (zonder verzending en extra's). En dat is dan nog het 'entry level'-model. ![]() Tafel dicht, toch ligt Gloomhaven er opgesteld in. Zoals je ziet hebben we ook de bijzettafel voor groter oppervlak. Die moet op termijn komen waar de bench nu staat, want zoveel tafel hebben we niet permanent nodig (en er zijn nog extra stoelen besteld ![]() ![]() Hier ligt de tafel voor 3/4de open, net genoeg voor JotL: ![]() Last edited by HeLLBirD; 02-02-2021 at 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Ik had ook wat schrik om in de diepte te spelen, maar halverwege het eerste scenario had ik er al geen last meer van. Kwestie van gewoonte, denk ik. Ik kan wel iets moeilijker aan de verste einde zonder mij te moeten rechtzetten, maar dan is het gewoon een kwestie van het speloppervlak wat te herschikken en enkel de zaken die je niet vaak nodig hebt, vanboven te leggen. En ik denk eigenlijk dat ik daar bij een vlakke tafel ook al last van had (ik ben maar 1,71m, dus sowieso geen lange armen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 link |
Senior Member
|
Nice Hellbird. Dat zal hier niet direct komen, want ik speel vrij weinig thuis - heel vaak elders.
Ter info, ik run een Carnegie groepsaankoop die binnenkort afloopt: https://crowdfinder.be/project/639-c...deluxe-edition
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|