![]() |
![]() |
#6441 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik heb een drietal verschillende bandjes die ik regelmatig wissel maar dat heb ik gelukkig nog niet voor gehad. Is het ergens aan blijven haken bij het sporten? Als ik google kom ik wel 10x zo veel results tegen bij kapotte Apple watch bandjes als bij de Vivoactive maar ze hebben er waarschijnlijk ook stukken meer verkocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6442 link |
Senior Member
|
Ik heb een macbook pro van mid 2012. Zelf een SSD en extra ram toegevoegd. Tot op heden draait hij perfect, maar ik merk dat ik aan de limiet begin te geraken.
Ik begin uit te kijken naar nieuwe laptop. 15" omdat ik het gewoon ben, en omdat ik denk dat mijn ogen te slecht worden voor een 13". Die nieuwe Macbooks's Pro kosten 2500 euro. Maar dat is mij iets te duur? Ik wil bij apple blijven, maar 15" drijft mij naar de Macbook Pro. Moet ik op zoek gaan naar een ouder model? Ik gebruik enkel nog voor internet en office (wel documenten met +300 pagina's), photos en icloud. De rest gebeurt op pc. Windows laptops maken geen kans. De touchpad alleen al is een meerwaarde... Een macbook Air van 13" zou performant genoeg moeten zijn, maar de grootte van het scherm é... Wat raden jullie mij aan als ik zoek naar een apple macbook van 15"? Liefst nieuw, als het niet anders kan 2de hands... of refurbished ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6446 link |
Senior Member
|
Kan het beamen, typ dit op een Macbook Air M1 (laagste model) en dat ding is gewoon supersnel en gaat belachelijk lang mee op batterij.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|