![]() |
![]() |
#9322 link |
wadist
|
als die les over kogels, laders en armor u nie intresseren gaat het niet veel beter worden, vrees ik
daar draait het spel beetje rond ![]() de combat zelf is wel ongezien in een ander spel |
![]() |
![]() |
![]() |
#9325 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ene gaat houtkappen, den andere bouwt, een paar op boar/deer jacht en een paar dat de mobs wat afhoudt. Zo hebben we nu een huizeke aan de startplaats en een huizeke aan Black Forest. Enige nadeel daarbij is dat we wat problemen hadden met synchronisatie. Sommige dingen waren zichtbaar voor de ene en niet voor de andere. Nogal pijnlijk om op onzichtbare spikes te lopen ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 12-02-2021 at 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9327 link |
Senior Member
|
Na alle Cyberpunk, Immortals, Hades, Hitman hype van de afgelopen weken en maanden, kom ik toch uiteindelijk steeds terug bij Escape From Tarkov. Er is echt geen enkele andere game die me zo weet te boeien. Iedere raid maak je wel ergens iets mee wat echt indruk maakt. Echt een must play wat mij betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9328 link |
wadist
|
ja lap mijne main pc heeft zichzelf bescheten en tgaat wel paar dagen duren tegen al de onderdelen hier zijn om te fixen dus nu zit ik met mijne laptop, dien just iets meer kan draaien dan nen zoete petat
slay the spire lukt nog just, rimworld en bloons staan ook al geinstalleerd. wa zijn wa aanraders van indie of ouwe spellekes die gemakkelijk op te starten zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9329 link |
Psychokieke
|
![]() |
#9330 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9331 link | |
Serious Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9335 link | |
Serious Member
|
Quote:
Ik gebruik het quasi enkel voor erg high-end games of RTX games aangezien mijn 1070Ti nog voldoende is op't moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9339 link |
wadist
|
kheb iets wa 20 fps lijkt en de models zijn meer minecraft dan next gen graphics vergeleken met mijn setup op mijn vaste pc
ma boeit ni he, da is nu ni direct het spel da ik wil spelen, was maar om van alles te testen. de games die ik wil spelen lopen perfect en nog geen 30 euro voor een half jaar is echt nix |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|