Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 13-02-2021, 11:25   #41   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

En al gepasseerd op ATV ook se
Old 25-02-2021, 11:47   #42   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Amai, die instant dungeon button stretch goal en jullie youtube ad heeft nogal een effect. Zot hoe snel het opnieuw aan het gaan is. Héél content voor jullie!

Last edited by Maniac; 25-02-2021 at 11:58.
Maniac is online now   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 11:58   #43   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

ik kijk er naar uit om ermee te beginnen werken

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 12:05   #44   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Hoe veel is er eigenlijk al klaar? Ik lees verschillende negatieve commentaren die verwijzen naar een AMA op reddit waaruit ze begrijpen dat het allemaal nog moet geschreven worden.
kar is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 14:04   #45   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Ik snap dat mensen zeker willen zijn dat ze iets gaan krijgen, maar daar dient Kickstarter niet voor hé.
Het is net de bedoeling om mensen de kans te geven iets te maken, niet om iets te verkopen dat er al is.
Dat veel uitgevers dat intussen als veredeld pre-order en reclameplatform gebruiken is de boosdoener.
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is online now   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 14:26   #46   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Hoe zit het fiscaal eigenlijk? Dit telt gewoon als een inkomen voor jullie bedrijf vermoed ik? Of bestaat er iets speciaal voor crowdfunding?
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 17:36   #47   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Hoe veel is er eigenlijk al klaar? Ik lees verschillende negatieve commentaren die verwijzen naar een AMA op reddit waaruit ze begrijpen dat het allemaal nog moet geschreven worden.
Waar lees je die? Die mensen hebben die AMA niet goed gelezen dan...

Het AI algoritme is er, export werkt en er is obviously al een BERG content (alles op de Kickstarter is zelf gemaakt), maar er ontbreekt natuurlijk ook nog veel (UI, meer content, dingen als saving, ...).

Het is nog lang niet af, maar het is nu niet dat we een droom aan het verkopen zijn.
Karel is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 17:36   #48   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
Hoe zit het fiscaal eigenlijk? Dit telt gewoon als een inkomen voor jullie bedrijf vermoed ik? Of bestaat er iets speciaal voor crowdfunding?
Wel, daar zijn wij ook nog echt benieuwd naar. Geen flauw idee!
Old 25-02-2021, 20:14   #49   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Karel View Post

Het AI algoritme is er, export werkt en er is obviously al een BERG content (alles op de Kickstarter is zelf gemaakt), maar er ontbreekt natuurlijk ook nog veel (UI, meer content, dingen als saving, ...).

Het is nog lang niet af, maar het is nu niet dat we een droom aan het verkopen zijn.
Ik kom regelmatig reclame tegen op facebook door één of andere pagina die altijd vanalle KS promoot. En daar kwam ik zo een paar comments tegen. Ik zal zien of ik er eens een screenshot van kan nemen als ik de reclame nog eens tegenkomen.
kar is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2021, 21:35   #50   link
Mr.E
Senior Member

Mr.E's Avatar

Quote:

Out of curiosity: hoe traint ge uw AI algoritme?
Old 26-02-2021, 09:08   #51   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Dat is toch geflipt dat jullie tien keer zoveel hebben opgehaald dan je voor ogen had.

Maar het is idd een goed idee en mooi uitgewerkt. Ik speel geen D&D in real life en ik kreeg door jullie trailer al goesting om ermee te beginnen.
Dj El Marriachi is online now   Reply With Quote
Old 26-02-2021, 09:54   #52   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Ik vind het ook wel goed dat jullie meteen een final stretch goal hebben gesteld op 1000000€. De mensen weten nu ongeveer wat ze gaan krijgen, en aangezien jullie al bijna aan 700000€ zitten is die target best haalbaar.

Prachtig succesverhaal, moet wel serieuze druk zijn nu om een goed eindproduct af te leveren.
Maniac is online now   Reply With Quote
Old 26-02-2021, 10:36   #53   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Idd, denk dat nog meer stretchgoals het risico echt wel zouden opdrijven!
Styn is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2021, 11:07   #54   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr.E View Post
Out of curiosity: hoe traint ge uw AI algoritme?
Met voorbeelden. We maken een aantal pantry-scenes, en het algoritme leert zo hoe een pantry eruit ziet. Dus basically maken wij gewoon maps manueel op de klassieke manier, en leert het algoritme dan gelijkaardige maps te genereren.

De basis van het algoritme is hier te vinden: https://github.com/mxgmn/WaveFunctionCollapse

Dat was de oorspronkelijke inspiratie voor het project, maar het algoritme da ik ervan gemaakt heb is helemaal anders dan WFC ondertussen.
Old 26-02-2021, 14:35   #55   link
Mr.E
Senior Member

Mr.E's Avatar

Quote:
Met voorbeelden. We maken een aantal pantry-scenes, en het algoritme leert zo hoe een pantry eruit ziet. Dus basically maken wij gewoon maps manueel op de klassieke manier, en leert het algoritme dan gelijkaardige maps te genereren.
Doelde inderdaad hoofdzakelijk op waar ge uw brondata vandaan haalde. Plannen om dat reinforced te maken (als in - creaties die users zelf manueel in elkaar steken en/of auto-generates die users accepteren terug in een feedback loop steken naar het algoritme, al dan niet met different weights)? De voorbeelden zien er heel goed uit. Ben wel benieuwd hoeveel voorbeelden ge zo moet maken om goeie resultaten met voldoende variatie te krijgen; kan me inbeelden dat dat best wel een groot getal wordt naarmate ge meer en meer content support...
Old 26-02-2021, 22:48   #56   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr.E View Post
Doelde inderdaad hoofdzakelijk op waar ge uw brondata vandaan haalde. Plannen om dat reinforced te maken (als in - creaties die users zelf manueel in elkaar steken en/of auto-generates die users accepteren terug in een feedback loop steken naar het algoritme, al dan niet met different weights)? De voorbeelden zien er heel goed uit. Ben wel benieuwd hoeveel voorbeelden ge zo moet maken om goeie resultaten met voldoende variatie te krijgen; kan me inbeelden dat dat best wel een groot getal wordt naarmate ge meer en meer content support...
Nee, dat valt goed mee want we moeten enkel trainen per type kamer, en een paar voorbeelden per kamer zijn genoeg.
Old 01-03-2021, 12:37   #57   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

mijn dnd groepen zijn echt wel benieuwd on ermee te spelen

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2021, 17:16   #58   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Tweetje van Flanders DC, not bad

Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2021, 18:28   #59   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

volgende stretch goal: spookslot compatibel
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2021, 19:03   #60   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heb ik dus letterlijk enorm veel gespeeld als klein manneke

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules