Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 24-07-2020, 12:43   #2041   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Tutorial? Voor Harvest moet je dan op youtube kijken Je bent begonnnen in een crafting league dus als je geen crafting wil doen via Harvest dan moet je maar betalen in orb currency via awakened poe trade. Snap de relatief arrogante houding ook niet. Picx up seeds, plant, get better seeds AND awesome crafting.
Het is nochtans piss easy. Krijg 24 van elke seed die je in élke act of map probleemloos kan oppikken. Dan wacht je tot je 24 van elk hebt en plant je. Als ze ALLEMAAL gegroeid zijn oogst je en krijg je énorme crafting deals en hopelijk veel T2 seeds

Heb je trouwens toegevoegd maar niet gezien vanavond.

Farm game is het spel sowieso, maar Harvest is geen Starrdew Valley, het is allthesocketshit-PoE oplossend.
lees nu pas deze post want ga vanavond nog eens wa poe'en

arrogante houding? weet ik veel hé man, tis een diablo clone dus ik verwacht dungeons en loot, geen mais en petatten onderhouden, laat staan dat ik automatisch moet weten wa een "crafting league" is in 't spel zijn context

ni iedereen speelt dit exclusief of non stop dus zaken die gij als vanzelf aanneemt is da nie voor mensen die het paar uurkes per 2 weken spelen

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 24-07-2020, 12:48   #2042   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Vind diene petatten en legummen ook maar meh. Kzit daar met een hoop T2-3-4 planten en voor god weet welke reden komen die niet uit. Altijd 1 of 2 kleurkes te kort. Ook al plant ik er zevenduust tegen en verbind ik alles lukt het nog niet.

Boer laajf is hard

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2020, 02:01   #2043   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
lees nu pas deze post want ga vanavond nog eens wa poe'en

arrogante houding? weet ik veel hé man, tis een diablo clone dus ik verwacht dungeons en loot, geen mais en petatten onderhouden, laat staan dat ik automatisch moet weten wa een "crafting league" is in 't spel zijn context

ni iedereen speelt dit exclusief of non stop dus zaken die gij als vanzelf aanneemt is da nie voor mensen die het paar uurkes per 2 weken spelen
Ja ok, mijn excuses, wou zo grof niet overkomen maar dit is totaal geen D3 clone meer intussen. Als ik echt moet vergelijken is D3 meer een CoD terwijll PoE een Rainbow Six is. Ik heb D3 honderden uren gespeel maar in vergelijking is het boring as fuck.
ik speel Harvest ook maar enkel als ik iets nodig heb maar dit gaat véél verder en gaat totaal andere richtingen uit. Delve, Delirium, Einhar, Jun, Azotatl etc zijn totaal andere en veel beter variaties op het relatief simpele D3 principe.

Maar er is soms teveel content en Harvest is sowieso een trage league en als je geen trade slots hebt en je harvest builds niet kan verkopen is't moeilijker.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2020, 10:16   #2044   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Poe houden ze enorm interessant met hun driemaandelijkse league, die in tegenstelling tot D3 waar ze bij een season weinig nieuws introduceren en gewoon de boards op nul zetten, ze telkens iets nieuws proberen.

Ook zie je een constante verbetering naar polish en looks. GGG is echt bijzonder sterk bezig.

Persoonlijk is de feel, look en algemene speelstijl bij D3 nog steeds superieur voor mij, ook al zijn daar in jaren geen updates meer geweest. Het staat nog steeds als een huis en het base spel op zich is gewoon goed in al zijn eenvoud.

Mijn go to spel de laatste jaren op H&S RPG is Poe geworden, maar af en toe moet er nog eens een potje good old D3 bij

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2020, 12:37   #2045   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Ja ok, mijn excuses, wou zo grof niet overkomen maar dit is totaal geen D3 clone meer intussen. Als ik echt moet vergelijken is D3 meer een CoD terwijll PoE een Rainbow Six is. Ik heb D3 honderden uren gespeel maar in vergelijking is het boring as fuck.
ik speel Harvest ook maar enkel als ik iets nodig heb maar dit gaat véél verder en gaat totaal andere richtingen uit. Delve, Delirium, Einhar, Jun, Azotatl etc zijn totaal andere en veel beter variaties op het relatief simpele D3 principe.

Maar er is soms teveel content en Harvest is sowieso een trage league en als je geen trade slots hebt en je harvest builds niet kan verkopen is't moeilijker.
met diablo clone wil ik ook gewoon het genre bedoelen, als ge dat zegt is het direct duidelijk, zeker voor mensen die het ni volgen. veel gemakkelijker dan isometrisch hack&slash procedural loot game of whatever (is't nie waar nightwolf). d3 zelf is inderdaad boring as fuck maar d2 bvb niet

ik vind gewoon dat dees specifiek systeem van zaadjes planten nie past in poe, ge zit in een flow van uw build en dan ineens BAM valt alles plots stil. zaden planten, eventueel wa nieuwe plots bijzetten, elektriciteit leggen naar opslag etc. precies combinatie van stardew valley en satisfactory

ik begrijp ook wel dat in de hogere levels 't nodig is om uw items hun sockets te rerollen of om zaken leken elemental res te boosten en moest ik endgame geraken ga ik da ook gewoon doen maar bleh level 42 btw

geen friends request gezien

Old 25-07-2020, 20:07   #2046   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Ge kunt de league mechanic compleet skippen hoor. Gewoon lvlen, en maps beginnen doen na act 10. Laat die zaadjes gewoon liggen en negeer het.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2020, 20:11   #2047   link
radje
wadist

radje's Avatar

is da voor nen noob nie te moeilijk?

ik moet aan mijn resistances en juist sockets komen om een build te doen en het is inderdaad wel easy om via die farm mijn "goei item" te rerollen naar 4 blue sockets (of 3 voor wand) zonder al te veel te moeten gokken met orbs. maar 't is ook ongelooflijk saai en dus zoals ik al zei, gepaced lijk een schildpad met downs

het is interessant dat ze elk seizoen een manier zoeken om zo'n "problemen" aan te pakken om het fris te houde maar deze manier lijkt mij een bizarre keuze. game zelf is wel rete fun, zelfs met een premade build te volgen

Old 25-07-2020, 20:16   #2048   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Wat bedoel je met "gepaced lijk een schildpad"? Level je niet snel genoeg? Of bedoel je dat de Harvest een stop geeft aan je flow van een map?

Er zijn trouwens nog manieren om goeie gear te craften hoor, via fossils bijvoorbeeld die je haalt in Delve.

Over het algmeen koop ik wel meestal mijn items ipv ze te craften.
Old 25-07-2020, 20:19   #2049   link
radje
wadist

radje's Avatar

yeah dat boerderij gedoe

't lvl'en en de acts zelf zijn de max

Old 25-07-2020, 20:21   #2050   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Skip het dan, speel Delve, dat vind ik élke league plezant.

Oh en via Einhar kan je soms ook leuke dingen craften, vergeet daar ook af en toe niet te checken in zijne zoo.
Old 25-07-2020, 20:23   #2051   link
radje
wadist

radje's Avatar

ok nice

heb u trouwens normaal gezien toegevoegd, had wel degelijk nen invite gekregen. ma heb geen duidelijk notificatie gekregen in dien ui, dus heb 't moeten opzoeken

Old 26-07-2020, 00:01   #2052   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
is da voor nen noob nie te moeilijk?

ik moet aan mijn resistances en juist sockets komen om een build te doen en het is inderdaad wel easy om via die farm mijn "goei item" te rerollen naar 4 blue sockets (of 3 voor wand) zonder al te veel te moeten gokken met orbs. maar 't is ook ongelooflijk saai en dus zoals ik al zei, gepaced lijk een schildpad met downs
ik val eigenlijk nooit zonder chromatic orbs. raap zeker elk item op dat red green blue linked heeft. Dat verkoopt aan de vendor voor een chromatic.
Old 02-09-2020, 16:37   #2053   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Nieuwe expansion : HEIST.

Zot :

https://www.pathofexile.com/

Quote:
We're proud to announce Path of Exile: Heist! Hire skilled thieves to help you pull off risky Heists. Steal valuable artifacts to fund and train your crew as you plan towards the execution of a Grand Heist. Our September expansion contains the Heist challenge league, nine new Skills and Support Gems, revamps of Curses, Steel Skills, and various Spells. Grand Heists offer exclusive new rewards such as Weapon and Body Armour Enchantments, Heist Trinkets, Alternate-quality Gems, Replica Unique Items and Experimented Base Types. Please check out the announcement page, watch the trailer and check out the new supporter packs! Read More.
Old 02-09-2020, 16:38   #2054   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Echt zot hoe ze een arpg toch altijd nieuw doen lijken
DM is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2021, 15:09   #2055   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Iemand Ritual aant spelen? Extreem zot wat ze weer uit hun mouw schudden, en dit nog pre PoE 2.

De league mechanic valt mee, maar de atlas overhaul is echt zotjes. Talent points om uw maps aan te passen etc ..

Weer top van GGG
Old 16-02-2021, 17:46   #2056   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Net lvl 92 gehaald eergisteren.
Bleed Bow Gladiator build. Bodies go *pop*.

Ik geraak maar niet vooruit in de maps weliswaar, doe gewoonweg élk ritual omdat de reward dikwijls wel ok zijn. Dat in combinatie met Alva en Delve... Jun en Einhar skip ik een beetje deze league, er is al zoveel te doen.
Old 16-02-2021, 22:21   #2057   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Net lvl 92 gehaald eergisteren.
Bleed Bow Gladiator build. Bodies go *pop*.

Ik geraak maar niet vooruit in de maps weliswaar, doe gewoonweg élk ritual omdat de reward dikwijls wel ok zijn. Dat in combinatie met Alva en Delve... Jun en Einhar skip ik een beetje deze league, er is al zoveel te doen.
Veel te doen is een understatement in PoE tegenwoordig, wtf. Ik heb mij tot nu toe enkel met Maven bezig gehouden. Mappen vind ik nog altijd het leukste, en de talents voor de atlas zijn dus perfect voor een speler als ik. Ben wel later begonnen deze league, klein weekje bezig. Net mn eerste 6 boss encounter gedaan, dikke fun. 10 lijkt wel extreem crazy

lvl 90,5
Old 17-02-2021, 00:02   #2058   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Welke build heb je?

Vanavond 93 gehaald door wat Beachhead maps te doen en wat exalted currency te farmen.

Maven heb ik dus nog steeds niet gedaan.
Harverst geeft ook wel zotte crafting options deze league, maar daar moet ik me nog eens in verdiepen eigenlijk.

Wat is je nick eigenlijk?
Old 17-02-2021, 10:48   #2059   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Trickster essence drain/contagion. Mijn nick is Lionz0r.
Old 17-02-2021, 13:11   #2060   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Die heb ik een paar leagues geleden ook gespeeld. Op het einde met dichtbevolkte maps was de helft van de map leeg en moest je gewoon maar looten.

Vond dat wel lastig voor bosses.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules