Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 04-02-2021, 19:34   #18561   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Ik ook. Volle bak PVP rbg's. Echt plezant.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2021, 21:12   #18562   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Oeh Prump, ik wil wel terug wat RBG’en!

Hebt ge vast team?
Als ge disc priest of hpal nodig hebt, I’m your guy. Arena verveelt mij bekke
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2021, 07:30   #18563   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Af en toe met guildies, maar over het algemeen met pugs.
Zit nu rond de 1600 rating met m'n frost DK.

Ondertussen ook bezig geweest op m'n pally om die ook te gearen
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2021, 16:37   #18564   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Journey through the Dark Portal once again in World of Warcraft®: Burning Crusade Classic™! Originally released in January 2007, The Burning Crusade summoned the heroes of Azeroth to the shattered and fel-scarred realm of Outland to stop an invasion of the demonic Burning Legion. In 2021, Blizzard Entertainment’s recreation of the first World of Warcraft expansion will give players from around the world a chance to return to Outland as it once was to relive an era of timeless adventure—or experience what awaits beyond the Dark Portal for the first time.

Rediscover the Broken World of Outland – Flee the fel reavers who roam Hellfire Peninsula, dive deep beneath the swamps of Zangarmarsh to confront what lurks below, and clash with the demonic agents of the Burning Legion in the shadow of the Black Temple.
Join the Fight as a Blood Elf or Draenei – The ranks of the Horde and the Alliance grow! Fight for the Horde as the blood elves, seeking a new source of the arcane power that once sustained them, or join the Alliance as the draenei, exiles from Outland in search of a new home.
The Saga Unfolds Over Time – Content from the original game will roll out in phases, at a cadence paced for the WoW Classic community. Prepare for the opening of the Black Temple, gear up to confront the gods of Zul’Aman, and gather your allies to face the fury of the Sunwell.
Burning Crusade Features Reborn – Prove your prowess in the Arena PvP system, enhance your gear with the Jewelcrafting profession, take to the skies over Outland on flying mounts, choose whether to seek the aid of the Aldor or the Scryers of Shattrath, and much more.
Choose Your Era – Prior to Burning Crusade Classic’s release, WoW Classic players can decide whether to advance each of their characters to the Burning Crusade era with the rest of their realm, or to continue playing the original WoW Classic content on new Classic Era servers.
Included With Existing World of Warcraft Subscriptions – As with WoW Classic, anyone who subscribes to World of Warcraft can also play Burning Crusade Classic at no additional cost, giving players the freedom to enjoy multiple eras of Azeroth at their own pace.

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2021, 19:25   #18565   link
black
Senior Member

black's Avatar

Kudo's voor de eerste shrimper met full set glaives aight.
black is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2021, 11:56   #18566   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Jaak gaat da platspelen.

“WE HATE SPORTING"

Old 19-02-2021, 13:00   #18567   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

T3 8/8 + KT mace is get. bring it on!
Moer is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2021, 13:43   #18568   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Is diene classic nog altijd populair?
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2021, 23:32   #18569   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Is die WoW Classic eigenlijk 'exact' zoals het was (op mogelijks wat graphics verbeteringen), of is het ook een rework van quests progress etc.

Ondanks dat ik nogal wat nostalgie heb naar classic WoW en Burning Crusade, ben ik nu ook wel niet gigantisch excited over een hoop van de grinding quests en progression. (waarin het story-line quest model dat ze nu hebben, beter werkt in mijn ogen)
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 14:32   #18570   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

“WE HATE SPORTING"

Old 20-02-2021, 21:51   #18571   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by straks View Post
Is die WoW Classic eigenlijk 'exact' zoals het was (op mogelijks wat graphics verbeteringen), of is het ook een rework van quests progress etc.

Ondanks dat ik nogal wat nostalgie heb naar classic WoW en Burning Crusade, ben ik nu ook wel niet gigantisch excited over een hoop van de grinding quests en progression. (waarin het story-line quest model dat ze nu hebben, beter werkt in mijn ogen)
de grind is hetzelfde. classic is patch 1.12 (dacht ik?), dus veel bugs zijn er uit.
grafisch identiek
#nochanges
Lion is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 22:19   #18572   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

toch aan ‘t twijfelen voor tbc

vanaf dan werd het toch mogelijk om zonder er absurd veel grind te steken in raids en dergelijke dankzij arena (op voorwaarde dat ge wat goed zijt ofc).

ben in s4 gladiator en ben nooit verder geraakt dan Gruuls en Maggy peisk .
Old 26-02-2021, 21:06   #18573   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
toch aan ‘t twijfelen voor tbc

vanaf dan werd het toch mogelijk om zonder er absurd veel grind te steken in raids en dergelijke dankzij arena (op voorwaarde dat ge wat goed zijt ofc).

ben in s4 gladiator en ben nooit verder geraakt dan Gruuls en Maggy peisk .
vooral omdat de world buff meta verdwijnt. god wat haat ik dat.
Old 27-02-2021, 00:12   #18574   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

ja had daar iets van gelezen, heb zelf vanilla nooit echt meegemaakt.

uiteindelijk waart gij & exo het die mij destijds op shattered hand in 't begin van TBC hebt wegwijs gemaakt in WoW

is natuurlijk wel ergens het gevolg van het min/maxen van het spel hé. destijds was dat wellicht wel iets cool, maar niet meer dan dat. maar toen wipeten guilds wekenlang op 1 baas en geraakte 80% van de playerbase niet verder dan T1. heb al zoveel cowboyverhalen gelezen van wekenlang mats farmen voor pots etc, terwijl ik het idee heb dat dat allemaal nu het geval precies niet was. community matuurder geworden, fights gekend, min/maxen van stats gekend = easy content.
Old 27-02-2021, 20:37   #18575   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

kzit in een guild waar de GL alles uitschrijft in spreadsheets waar elke individuele raider zijn voorschriften heeft wat hij moet doen en bijhebben. Maakt idd easy content. Eigenlijk ook verbazend leuk omdat alles zo professioneel aangepakt wordt.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2021, 23:50   #18576   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

of de 'goede' ouwen tijd om die buff in UBRS te farmen (weet al niet meer dewelke, fire resistance?) voor MC runs

TBC ook niet zo ver geraakt. Gruul/Maggy of course, Karazhan, Lady Vashj, maar niet zo ver in die elf temple (de phenix wel?) en in de black temple niet eens binnen.

Karazhan was wel geweldig, mijn favo raid dungeon (#2 die jungle).
Alex is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2021, 03:35   #18577   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post

Karazhan was wel geweldig, mijn favo raid dungeon (#2 die jungle).
Tonight we tell the story of... a forbidden love *uuuuuw*
And now, on with the show!

Duizenden keren kara gedaan, zo voelt het toch :D
black is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2021, 05:00   #18578   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Kara was AWESOME, was mijn eerste raid ervaring en zalige herinneringen aan .
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2021, 09:30   #18579   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Ik heb wow classic nu gespeeld tot de release van AQ. Het is inderdaad zo dat die world buffs jammer genoeg nodig zijn en vaak meer tijd vragen om te verkrijgen dan heel de raid zelf.
Het probleem was ook dat je dan niet op je main kon spelen aangezien dan de bufftimers begonnen te tellen.

TBC maakt daar allemaal komaf mee en was echt awesome.
Het enige probleem dat ik hier zie is dat ze de economy niet resetten. Er zijn nu al mensen met bergen goud en veel bots die de economy om zeep helpen. Als ze dat niet aanpakken gaat het toch minder leuk zijn om tbc classic te spelen.
Old 03-03-2021, 11:03   #18580   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kalutica View Post
Ik heb wow classic nu gespeeld tot de release van AQ. Het is inderdaad zo dat die world buffs jammer genoeg nodig zijn en vaak meer tijd vragen om te verkrijgen dan heel de raid zelf.
Het probleem was ook dat je dan niet op je main kon spelen aangezien dan de bufftimers begonnen te tellen.
Nodig zijn? Je hebt niks nodig om raids te clearen in classic. Het gaat gewoon een half uurtje rapper.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules