![]() |
![]() |
#1982 link |
You ain't seen me, aight!
|
Ja, 'k weet. Maar ik vind dat chillax, zo terwijl ik op mijn computer andere zaken aan het doen ben. Om één of andere reden word ik daar rustig van.
Als ik echt aan het spelen ben, was ik de laatste tijd veel aan het wormhole exploren. Production vond ik maar saai. Ik speel Eve eigenlijk compleet verkeerd denk ik. Maar het belangrijkste is dat je je amuseert, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1983 link | |
the king of the divan
|
Er is geen verkeerde manier van spelen, doe gewoon wat je leuk vindt.
Ik vond het tof om ganse dagen mijn market orders aan te passen en brol te haulen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1984 link |
Serious Member
|
Jazeker, is één van de grootste sandboxes denk ik met alle mogelijkheden. Doe waar je zin in hebt.
![]() Beste ervaringen waren toch wel steeds in groepen bij mij. Iemand in de corp was ook filmmaker en maakte zalige filmpjes waarin we dan dingen moesten doen. Hilarische toestanden meegemaakt. Plus heb met Outbreak eens een jaar gehad dat we 1 biljoen ISK aan dmg hadden gedaan. Feestje! Dan met 40 man op een zaterdagavond een soort van "shotjes" spel opgestart. Allemaal naar Mostly Harmless alliance nullsec gegaan en picking fights. Shotje drinken bij verloren schip, gewonnen schip, iets van loot etc. geen idee meer wat de regels waren. Ook geen idee hoeveel schepen ik tegen 's morgens verloren had. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1985 link |
|
Ja, lijkt me nog altijd dikke fun, zo in groep. Helaas nooit een goede groep gehad. Ofwel was de groep in het algemeen te stil, ofwel was het net te druk met weekschema's die ik onmogelijk kon volgen.
Ik was dus meestal #ForeverAlone. Maar als er iemand ooit eens een Mining Command Ship nodig heeft, I'm your man. Wel nog nooit effectief gedaan, denk ik, wegens voorgaande #ForeverAlone. Misschien moet ik die eens uitrusten met drones en eens voor de fun gaan solo minen. Ik vind de app trouwens héél knap, maar er is zit dezelfde pay wall als in de desktop-versie, dus als ik dan toch zou moeten betalen voor de full experience, kan ik maar beter mijn PC-account heractiveren. Was die mobile een verlengde geweest van je account, ik was compleet hooked. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1991 link |
|
Zeg, ik heb doorheen de jaren nogal wat brol verzameld (salvage/loot enzo). Alles samen zit ik wel op een heel hoopje ISK (zal meer dan 1B isk zijn, als het er geen 2 zijn), maar hoe verkoop je dat gemakkelijk? Ik heb altijd gewoon de duurste zaken direct verkocht en de rest laten liggen. Ik heb bijlange niet genoeg sell order mogelijkheden om alles te gaan aanbieden, en quick sellen levert met moeite iets op. Of is het beter om te beginnen reprocessen (maar dan kom ik ook verre van de eigenlijke waarde).
Ik heb het altijd gewoon laten liggen, maar het lijkt me eens tijd voor grote kuis. Het transporten naar een hub is geen probleem trouwens, het gaat me echt over hoe die sell orders te organiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1992 link | |
the king of the divan
|
Trade skills trainen of genoegen nemen met de lage prijzen.
Je kan ook alles in één contract gooien met titel FIRESALE. =)
![]() |
![]() |
![]() |
#1994 link | |
Serious Member
|
Quote:
Omdat het bij mij nogal veel was heb ik gewerkt via Chribba. Kost wel iets maar je bent 100% safe natuurlijk. Wel geen idee of hij dat nog doet. Heb wel geen idee of 2bil ISK nog veel is nu in Eve, de jaren dat ik speelde was er véél inflatie toch. Kriebelt nu wel om nog eens een maandje op te starten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1995 link | |
the king of the divan
|
2bil is nu vrij weinig, zeker als ge met injectors begint. Vroeger was dat een half jaar spelen, nu 1 maand.
Ik vond altijd al dat er te weinig isk sinks waren. Ik volg het niet meer zo op de voet maar de markt zouden ze nu wel al een beetje aangepakt hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#1996 link |
|
Ja, 't is nu niet meer het grote geld hoor. Helaas. Maar de ophoping stoort me, en ik kan er toch x-aantal explorers mee uitrusten...
We zien wel wat ik ermee doe. Uiteindelijk ook niet teveel goesting om de tijd dat ik ingame heb, te verspelen aan zo'n dingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1997 link | |
Serious Member
|
Quote:
Wel goed kiezen waar je je homebase dan gaat vestigen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1998 link |
|
Ik heb zelf nog wel ergens een Mammoth liggen die een kleine 20k m³ kan haulen. Dat is het probleem niet. Het is vooral de honderden items kwijtraken aan een waarde die min of meer acceptabel is.
![]() 'k Zou mij eens een nieuwe homebase moeten uitzoeken, maar 'k weet niet goed waar te beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|