![]() |
![]() |
#3321 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#3322 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3323 link |
Reetman
|
TLOU2;
Fantastisch spel op enorm veel vlakken. Graphics, Sound Design, Combat, Animation en Exploration. Enkel jammer dat ze op vlak van Storytelling, wat duidelijk het meest belangrijke punt is van deze game, ze het met een main character genaamd Abby volledig verkloot hebben. Op het einde had ik er wat mee te doen maar als je 12 uur met een karakter speelt die u niet interesseert, mjah, dan is er iets fout gelopen imo. En ik weet dat dit zeer persoonlijk is dus natuurlijk kan ik volledig begrijpen als ik hier alleen in sta. Ik heb veel respect voor de keuzes die ze genomen hebben, het vraagt enorm veel ballen om van het geijkte pad te gaan in de gamewereld dus wel veel respect voor Naughty Dog. Ze weten hoe ze games moeten maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
En dan vooral Hades ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3328 link |
Kaat 4 lyfe
|
Hades: ik ben het beu geraakt na een achttal keer succesvol ontsnapt te hebben. Mooie culminatie van invloeden van Supergiant Games hun vorige games, en het roguelike genre in het algemeen. Het deed mij vooral heel hard aan Binding Of Isaac denken in zijn opzet (kamer, monster, reward). Het biedt een mooie langzame vooruitgang, al heb ik na verloop van tijd wel de godmode aangezet omdat ik tegen de endboss muur bleef lopen. Terechtkomen in het huis van Hades was dan altijd goed getimede afwisseling. En verslavend is het alleszins (altijd nog vlug de volgende kamer binnengaan, of eens rap kijken met welke boon je start...). Genoeg voor mij +40 uur bezig te houden.
Alleen werden de rewards na verloop van tijd wel holler en holler (die cosmetische shit bvb), en voelen op den duur de 3,5 biomes en monsters een beetje te beperkt aan. En het lijdt sowieso aan hetzelfde probleem als gelijkaardige roguelikes, in dat het enerzijds oneerlijk aanvoelt, omdat je altijd afhankelijk bent van de rng wat betreft de drops, en anderzijds ook goedkoop/grindy, met alle skills en unlocks die je permanent vergaart. Maar Hades laat op zijn minst aan de speler over om de moeilijkheid op alle manieren aan zijn eigen niveau aan te passen, wat altijd aan te moedigen valt. Soit, toch een klein meesterwerkje in zijn core gamepay, afwerking en aandacht voor detail. Last edited by CSM; 10-02-2021 at 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3329 link |
Unbanned
|
Goedkoop zegt ie, terwijl ie godmode aanzet. Kan me niet schelen dat de devs zeggen dat het ok is, ik zeg ook dat het ok is tegen mijn kinderen om wielkes op hun velo te zetten.
Zit ergens aan run 120 ofzo, met 20-tal keer Hades verslaan. Gisteren nog een run gekregen die compleet verrassend was: begon met True Shot van Artemis (doelzoekende cast, dubbel zo sterk en kans op critical). Op zich is dat niet geweldig (als t over cast gaat zie ik liever Festive Fog van dionysos of Electric Shot van Zeus), maar doorgezet en gecombineerd met Hermes boons die sneller de kristallen terugbrengen, en automatisch terugbrengen. Dan had ik ook nog de special op zwaard die kristallen terugpakt (was ik mee begonnen om op cast te spelen). En dan van Chaos twee keer een extra cast, in totaal 5. Had niks nodig voor de rest. Gewoon shots spammen voor dood, en Hades verslaan in minder dan twee minuten, een record De lengte van rewards zit hem in de wapen-opties he, zijn er 4 extra per wapen, en hebben dan tot 4 levels. Al die renovatie-shit is voor nerds |
![]() |
![]() |
![]() |
#3331 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
Shield + Chaos aspect en ares op special master race. Inevitable |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3332 link |
Senior Member
|
Halo: reach voor de eerste keer uitgespeeld. leuke shooter.
Starcraft: broodwar leuke uitbreiding op wat op zich al een classic onder de rts-games is. De zerg missies vond ik wel overdreven moeilijk ofwel liggen de zerg mij niet ![]() Last edited by jack828; 23-02-2021 at 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3337 link |
Senior Member
|
Ik heb een paar dagen terug Miles Morales uitgespeeld.
Net als de vorige Spider-Man weer wreed plezant maar ze hadden het gerust aan een DLC prijs mogen verkopen want meer is het eigenlijk ook niet. En ja ik weet dat het quick resume systeem op Xbox veel beter is maar het blijft toch iets gek als je het vergelijkt met de vorige consoles. PlayStation uit rest mode halen en 10 sec later zit je weer waar je gestopt was ![]()
![]() |
#3338 link |
Chairman of the bored
|
Ik normaal
![]() Fkes flexen: Spider-Man; Gears of War 5; Shadow of the Colossus; Final Fantasy VII remake; Wolfenstein II; FFIX; Battlefield. Bad Company 2; Max Payne; Carrion; Unreal; Streets of rage 4 coop; A plague’s tale; Far Cry 3 Blood Dragon; Kromaia Omega; Super Mario Oddysey (credits); Halo Combat Evolved; Unravel; Unravel 2; Tetris effect Ik vind het ook enorm storend om story games niet uit te spelen. Tenzij ze boring zijn. Ook nogal de slechte gewoonte van mij te verdiepen in fetchquests en collectables tot vervelens toe, maar dat lukt mij makkelijk van mijzelf ervan los te trekken. Ik hoop dat Black Mesa mijne eerste dit jaar wordt, maar kvind die Xen levels zo fucking boring, jezus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3339 link |
Reetman
|
Is er hier iemand eigenlijk ooit al in geslaagd een AC game uit te spelen? Ik ben dat altijd beu na lvl 15 ofzo. Wel maar twee geprobeerd maar toch, die spellen snap ik niet.
Vorig jaar mijn beste jaar sinds ik 17 was. Corona heeft mij terug naar mijn tienerjaren gebracht. Ghosts of Tsushima God of war Horizon Zero Dawn TLOU 2 Control |
![]() |
![]() |
![]() |
#3340 link |
Chairman of the bored
|
Die nieuwe types van Assassin's Creed in ieder geval niet sinds ze daar half RPG zijn gegaan. Origins ooit gekocht maar dat zo rap tegen na een tijd. AC2 en Brotherhood wel, ma die waren nog echt grandioos goed. Als ge goeie AC wilt spelen, moet ge die Ezio trilogie kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|