![]() |
![]() |
#41 link | |
Senior Member
|
Klaarblijkelijk zo'n adapter dan
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Dark Soul
|
Prachtig scherm, maar blu ray (desnoods optioneel) had toch aanwezig mogen zijn. Zo een combidrive voor PC (DVD-RW + blu ray lezer) kost misschien nog 100 euro.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
Senior Member
|
*lol*
maar dan gaat ge met extra kabels zitten en dat was nu net een argument contra pc ![]() en blijkbaar wel 5.1 op mac mini maar dan hebt ge een adapterke nodig (signaalverlies :s) en wat zitten frullen in instellingen blijkbaar. Staat ook niet in manual :s en bij nieuwe iMac: geen Bluray, geen SDD, ... allez ja, loopt wat achter hè, bij pc kan je bluray inbouwen en hebt ge geen extra kabelkes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Senior Member
|
dus even samenvatten:
imac: scherm ingebouwd en 3 standaard kabels (stroom muis keyboard) dan een FW-setup voor HD uitbreiding => max 2 kabels bij (FW en stroom?) geluid: adapterkabel voor op AV-receiver/speakerset externe blu-ray speler: extra kabel + stroomkabel dan zit ik al op 8 kabels PC: ingebouwde bluray geluidskaart met standaard kabel naar AV-receiver/speakerset ingebouwde HD's dan kom ik op 2 stroomkabels, display-kabel, geluid, muis en keyboard => 6 kabels => PC is kabelvriendelijker als ge blurayke wilt zien op AV/speakerset en zonder adapterkabelke voor 't geluid... Dus het prenteke klopt niet hè ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link | |
Senior Member
|
Quote:
volgens hun marketeers wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | ||
Senior Member
|
Quote:
Quote:
En dat er geen SDD aanwezig is... Als je avontuurlijk genoeg voelt kun je altijd zelf eentje inbouwen. Maar ik heb dan liever veel meer opslag dan snelheid, zoals de meeste van hun klanten vermoed ik. Heb namelijk ook niet te maken met een OS die op zich al een vertragende factor is. Last edited by silence; 21-10-2009 at 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | ||||
Senior Member
|
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Mijn setup heeft dus maar 1 kabel. Voor blu ray trouwens is er maar 1 superieure oplossing en dat is geen pc of zelf een imaginaire mac met br speler, maar namelijk een PS3. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link | ||
Senior Member
|
Quote:
Quote:
Last edited by silence; 21-10-2009 at 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
Senior Member
|
yup, maar maakte vergelijk met eerder aangehaald prentje:
http://frommypointofview.info/images/new_imac.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
ALPPALP
|
Euh, zijn we niet al teveel verwend? 27inch TV was vroeger al ferm groot, en ik kan mij best inbeelden dat voor veel mensen dit meer dan voldoende is. BluRay vind ik dus een onbegrijpelijk gemis, aangezien de lezertjes (schrijven vind ik ook niet nodig) al heel goedkoop zijn. Bovendien zijn externe lezers wel vrij duur.
Kan mij bvb. best voorstellen dat het voor een student ferm handig is op kot zo een iMac te zetten en meteen TV, computer en BLuRay speler combineert. Verder niets op aan te merken, design is mooi, quasi zelfde als vorige en dat was ook mooi ![]() Ik vind het alleen wat jammer, voor mij persoonlijk dan, dat er geen 24inch versie, gewoon omdat ik 27 teveel vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Senior Member
|
Eindelijk, displays met meer ppi. De muis is ook pretty sweet, en als het klopt dat ze de grotere afmetingen gebruikt hebben om de audiokwaliteit te verhogen... dan is dit de eerste iMac in jaren die er echt knal op zit. Enige minpunt is dat SSD's voorbehouden blijven voor laptops. Heb nu een Postville in mijn MacBook Pro zitten, en dat ding vliegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Senior Member
|
Ik ben echt benieuwd naar dat scherm. Een 24" Apple Cinema Display kost 800 euro, en een 27" Imac zou best eens even goed scherm kunnen hebben en dan heb voor redelijke meerprijs nog zeer goede desktop pc ook.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|