![]() |
![]() |
#1 link |
Stainboy
|
Welk bordspel heb je gekocht?
Een veel betere versie van "Welke rommel heb je vandaag gekocht?" op zwam!
Aankopen deze maand: - Race for the galaxy Eerste spelletje viel wat tegen, maar nu ik het wat door begin te hebben zie ik het gigantische potentieel van het spel wel. Ik voel een verslaving opkomen. - Day & Night Nog niet kunnen spelen. - Tigris & Eufraat Nog maar 1 keer gespeeld, maar het belooft alvast veel goeds. Simpele regels, maar er is veel strategie en inzicht nodig om te winnen. Doordat je laagste score van je 4 soorten punten telt, kan je je niet op 1 bepaald aspect van het spel focussen. Het werkt in ieder geval zeer goed met twee spelers. - Caylus Derde keer dat ik het speel en ik suck er nog altijd in. Zeker een spel dat ik nog een paar keer moet spelen vooraleer ik een degelijke strategie kan vormen. Met twee spelers is het spannend tot op het einde en het spel is redelijk genadeloos als je een fout maakt. I like! - Time's up Nog niet kunnen spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
Pitchcar heb ik op Spel 2007 gekocht bij Adriaensen. Duur, maar geen spijt van. Het staat nog altijd in de catalogus van Adriaensen, hoor. Heroquest heb ik van ecko (denk ik?) gekocht op dit forum, maar eigenlijk alleen voor de miniatures. Nog nooit echt gespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link | ||
Redactie
|
Heeft een van jullie ooit over Republic of Rome gehoord? Dat spel ziet er tamelijk episch uit en is onlangs opnieuw gereleased door Valley Games Inc.
![]() ![]() Quote:
Quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Republi...ome_%28game%29 Last edited by Robin; 05-01-2010 at 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link |
Integrated Amplifier
|
Iemand hier al San Marco gespeeld?
Heb dit heel onverwachts cadeau gekregen met Kerstmis. Was er razend enthousiast over (boardgame ofwa, YES) maar heb het nog niet kunnen spelen wegens moeilijk om 3 of 4 mensen vast te krijgen (het zijn er altijd meer of minder).
![]() |
#20 link |
Senior Member
|
Waar heb je dat gevonden en voor hoeveel? Altijd gedacht dat ze die ameritrash in Amerika houden. Nog via Adriaensen geprobeerd om Mall of Horror te krijgen, maar 't ging niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|