![]() |
![]() |
#2003 link | |
the king of the divan
|
This War of Mine en Roll for the Galaxy: Ambition zijn hier aangekomen!
Vanavond dien Roll for the Galaxy al direct eens proberen! HYPE!
![]() |
![]() |
![]() |
#2004 link |
Alive and human
|
Project Elite (2nd edition), omdat ik Escape geweldig fun vindt, maar iets te eenvoudig. Wok star was dan weer iets te simpel... het ziet eruit alsof deze precies alles juist gaat doen.
Adventure Tactics Dommiane's Tower (in de ijdele hoop dat snel met m'n kinderen (oudste 3 jaar) kunnen spelen). Wel allebei prijzige games... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2006 link | |
the king of the divan
|
Misschien omdat je teveel nieuwe games koopt?
Ik koop misschien 1 à 2 games per jaar + 1 kerstcadeau of zo en dan speel ik meestal die games dat jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#2007 link |
Public servant
|
Ik was van zin om via crowdfinder de nieuwe uitbreiding van paladins of the west kingdom aan te schaffen. Nu zijn er daar al 6 opties. Waarom zijn er mensen die dat op poten zetten als er al eentje bestaat? Dat vernietigd toch het nut van een crowdfinder/groepsaankoop? Eventueel een 2de voor in NL kan ik nog begrijpen.
Je zou bijna gaan denken dat de organisator daar toch nog winst op maakt. Waarom zou je anders de moeite doen om zelf iets op te zetten als er al bezig zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2008 link |
Senior Member
|
Je kiest gewoon de optie waarvan er een pickup point vlakbij jou is, of het kan via mij gaan (groepsaankoop van Joeri). De reden waarom er verschillende zijn, is dat Garphill Games geen retail pledges aanvaardt of groepsaankopen. Het enige voordeel nu is reduced shipping, dus daarom de verschillende pledges zodat er iets lokaal wordt georganiseerd.
En de filosofie van CrowdFinder is dat de laagste prijs telt, en het is niet de bedoeling dat de organisator winst maakt, iets dat nooit voorvalt omdat de prijs zo laag mogelijk is.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|